abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79077848
Ik heb hier trouwens (ph neutrale) handcrème van Dermolin liggen is dat niet iets?
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:30:13 #27
273744 Torrio
More.Whore.More
pi_79077943
Ik denk dat je het beste gewoon wat spuug kan gebruiken, zoals al vaker gezegd. Goedkoper kan ook niet.
pi_79077970
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:28 schreef Ice-Cube het volgende:
Ik heb hier trouwens (ph neutrale) handcrème van Dermolin liggen is dat niet iets?
waar wil je het eigenlijk voor gaan gebruiken .....
pi_79078026
Voor de glijbaan natuurlijk... DUH!... gelijk weer al die smerige gedachten.. hallo hij is 15...
Avatar mede-mogelijk gemaakt door buurpoes
pi_79078095
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:30 schreef foxbow het volgende:

[..]

waar wil je het eigenlijk voor gaan gebruiken .....
Je hebt van die dagen dat je geen zin hebt om voorspel te doen maar gewoon even snel te knallen.. Begrijp je me?
pi_79078141
Dude, gebruik gewoon iets van olie ofzo, maar niet als je het met condoom doet natuurlijk.

Shampoo. Hoe kom je erop?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_79078206
Een ijsklontje.
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:37:02 #33
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_79078255
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef heiden6 het volgende:
Dude, gebruik gewoon iets van olie ofzo, maar niet als je het met condoom doet natuurlijk.

naja, het ruikt wel meteen lekker fris enzo
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_79078382
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:34 schreef heiden6 het volgende:

Dan houd het op..
pi_79078510
Spuuuuuug
pi_79078559
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:32 schreef Ice-Cube het volgende:

[..]

Je hebt van die dagen dat je geen zin hebt om voorspel te doen maar gewoon even snel te knallen.. Begrijp je me?
nee...
pi_79078740
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:39 schreef Ice-Cube het volgende:

[..]

Dan houd het op..
Geen seksuele voorlichting gehad op school?

Latex kan niet goed tegen olie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 12 maart 2010 @ 21:51:19 #38
294640 VivaLaHollandia
http://www.truthtube.tv
pi_79078898
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:25 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Hoeft niet perse pH-neutraal te zijn dunkt me.
Alst maar niet pH van 2 heeft
Je wilt de balans van de zuurtegraad in de vagina niet te ver één kant op laten slaan. Daar kan een vrouw ernstig last van krijgen. Is gewoon een no-go joh. Moet je een fles glijmiddel hebben en heb je geen geld? Fokkers kunnen vast doneren. Heb je paypal account? Van mij krijg je 3,95
Arguing on the internet is like running in the special olympics; even if you win: you're still retarded...
pi_79078977
Speeksel
Glijmiddel
Misschien vaseline

Iets anders zou ik echt niet gebruiken.
En het hoeft niet duur te zijn:
http://www.condoom-anonie(...)aken-glijmiddel.html
-
pi_79079195
Shampoo is een HEEL slecht idee, het ontvet veels te sterk. Ph van vagina is 6 -6.5 dus neutraal is ook niet echt goed. Olie, ook massage-olie is verkeerd (hydrofoob, mengt niet, is plakkerig). Water met zeep glijdt wel, maar pH is te hoog, gaat irriteren. Waspoeder = fout.
Speeksel is nog het beste. Gewoon water = OK, water met beetje glycerine kan ook. Carrageen, in water opgelost, zou kunnen ; pectine ook ; in water, dun vloeibaar maken (carrageen is stabieler).
Je kan ook je vriendinnetje (als dat het probleem is) opvrijen (lang voorspel) zodat ze vanzelf nat wordt. Dat is het beste. Of - - - als t om een vriendje gaat - - - kan je t proberen met (overvette baby-) zeep.
pi_79079275
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef quirigua het volgende:
Shampoo is een HEEL slecht idee, het ontvet veels te sterk. Ph van vagina is 6 -6.5 dus neutraal is ook niet echt goed. Olie, ook massage-olie is verkeerd (hydrofoob, mengt niet, is plakkerig). Water met zeep glijdt wel, maar pH is te hoog, gaat irriteren. Waspoeder = fout.
Speeksel is nog het beste. Gewoon water = OK, water met beetje glycerine kan ook. Carrageen, in water opgelost, zou kunnen ; pectine ook ; in water, dun vloeibaar maken (carrageen is stabieler).
Je kan ook je vriendinnetje (als dat het probleem is) opvrijen (lang voorspel) zodat ze vanzelf nat wordt. Dat ois het beste.
en toch wel et leukste...

Maarja... misschien issie een minute man
pi_79079321
Tijgerbalsem.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_79079960
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:48 schreef heiden6 het volgende:

Geen seksuele voorlichting gehad op school? Latex kan niet goed tegen olie.
Sexuele voorlichting op school, les 21, donderdag 11:20 - 12:10 >
onderwerp :
de chemische verdraagzaamheid van natuurlijke latex, gepolymeriseerd in dunne lagen, v.a.v.vetzuur olien (CH3-X-X-COOH), massage-olie (compounds) en petroleum-producten zoals vaseline ;
tijd-temperatuur diagram van de reactie tussen latex polymeer substantie (moleculaire dubbele >C=C< binding) en >X-X-COOH vetzuur moleculen, of ook met resp. van phenol of petroleum afgeleide derivaten.

De bel gaat om precies 12:10 ;
pi_79080532
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 22:13 schreef quirigua het volgende:

[..]

Sexuele voorlichting op school, les 21, donderdag 11:20 - 12:10 >
onderwerp :
de chemische verdraagzaamheid van natuurlijke latex, gepolymeriseerd in dunne lagen, v.a.v.vetzuur olien (CH3-X-X-COOH), massage-olie (compounds) en petroleum-producten zoals vaseline ;
tijd-temperatuur diagram van de reactie tussen latex polymeer substantie (moleculaire dubbele >C=C< binding) en >X-X-COOH vetzuur moleculen, of ook met resp. van phenol of petroleum afgeleide derivaten.

De bel gaat om precies 12:10 ;
pi_79089623
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef LostFormat het volgende:
Tijgerbalsem.

dan brand je kut weg
pi_79089642
Maar ik zou gewoon een flinke roggel gebruiken, en anders sowieso iets op waterbasis.
pi_79094469
lactacyd, is 't meteen schoon bij haar
pi_79098891
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 13:29 schreef grijsDuifje het volgende:
lactacyd, is 't meteen schoon bij haar
Serieus?
pi_79098902
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef quirigua het volgende:
Je kan ook je vriendinnetje (als dat het probleem is) opvrijen (lang voorspel) zodat ze vanzelf nat wordt. Dat is het beste. Of - - - als t om een vriendje gaat - - - kan je t proberen met (overvette baby-) zeep.
  zaterdag 13 maart 2010 @ 16:11:11 #50
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_79099053
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 16:05 schreef Ice-Cube het volgende:

[..]

Serieus?
Als je structureel te lui bent om aan voorspel te doen word je vriendinnetjes vagina er op den duur viezer van.
Vaseline! Goedkoop en blijft werken. Wel een beetje een smerig gevoel.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')