quote:Op maandag 5 april 2010 10:19 schreef saskiia het volgende:
van die nieuwe dingen word ik altijd zo hebberig mihihihi
Wel reactie over gehad??quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn pakketje van user Joysa is er nog steeds niet, na 2 weken
ja, vorige week.. dat er bij het postkantoor ook al werd gezegd dat het langer zou duren omdat het niet echt in een envelop paste.quote:
Misschien kan je dat beter tegen Joysa zeggen?quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:24 schreef -Mellow- het volgende:
Mijn pakketje van user Joysa is er nog steeds niet, na 2 weken
Dan wordt het in een pakketje gestopt en aan de deur gebracht en dat duurt geen twee wekenquote:Op dinsdag 6 april 2010 11:26 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
ja, vorige week.. dat er bij het postkantoor ook al werd gezegd dat het langer zou duren omdat het niet echt in een envelop paste.
Maar dan nog, 2 weken. De Lush UK is nog sneller
Neen, ze word niet genaaid, het is allemaal mijn fout, fout in adres gemaakt, ze heeft PM, het gaat morgen opnieuw op de post.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan wordt het in een pakketje gestopt en aan de deur gebracht en dat duurt geen twee weken
Post de user nog wel? Ofwel, word je vet genaaid?
Ah okquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef Joysa het volgende:
[..]
Neen, ze word niet genaaid, het is allemaal mijn fout, fout in adres gemaakt, ze heeft PM, het gaat morgen opnieuw op de post.
B-Electro SG is inmiddels bevestigd maar wel duur, 19,50 pond voor een 500 gr. flesquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:49 schreef douche-eendje het volgende:
Het enige wat ik zou willen is nog niet bevestigd (B Elektro SG), maar ik kan morgen toch niet bellen. Heb morgen weer een cursusdag, ik kan het echt niet maken om dan naar lush te bellen.
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 6 april 2010 19:29 schreef Winky het volgende:
[..]
B-Electro SG is inmiddels bevestigd maar wel duur, 19,50 pond voor een 500 gr. fles
Goed zo! The Olive Branch isquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:03 schreef Maria2.0 het volgende:
Nadat ik had besloten dat ik het toch niks vond heb ik nu mijn zinnen gezet op Olive Branch![]()
Ik heb nu toch besloten dat hij lekker ruikt en dat ik hem wil
Heb je al besteld dan, want van die twee zijn er maar een paar!quote:Op woensdag 7 april 2010 08:11 schreef Pumpkin. het volgende:
Ik ga o.a. de 3 forumspecials en Butterball en Avoshower bestellen.
Dat.quote:Op dinsdag 6 april 2010 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Hmmm, denk dat ik deze ronde over sla. Douchegel is nou niet echt een schaars product hier, dus dan houdt het wel een beetje op
Nou, ik laat het bestellen haha! Via een grouporder op het Lushforum. En het is gelukt lees ik netquote:Op woensdag 7 april 2010 11:39 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je al besteld dan, want van die twee zijn er maar een paar!
Ik ga wel bestellen maar niet zo veel, ik heb ook teveel douchegel. Dus ik hou het bij 3 kleine flesjes (100 gr.) om uit te testen. Verder zo'n gezichtsserumding en misschien nog 1 of 2 van die nieuwe lichaamsverzorging dingen. En voor mn moeder moet ik gel en creme hebben. Maar ik ga rustig vanavond laat bestellen, want ik heb mezelf verboden halve literflessen te kopentis een begin he.
Heb ik niks van gehoordquote:Op woensdag 7 april 2010 12:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat.*is verstandig*
Maar wat hoor ik nu van TOB? Zeg niet dat er een lotion van is!
gebruik je het voor je gezicht? Vind het zelf veel te heftig, hoewel het op je lichaam wel lekker isquote:Op woensdag 7 april 2010 13:04 schreef Quirine het volgende:
Misschien is Ocean Salt toch iets te grof voor mij.
Mijn huidje vindt t toch niet zo fijn.
Verdorie, ik had t net na 2 weken ontzettend lief zijn weer een beetje mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |