abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:49:24 #126
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79742420
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Met één melt kun je je bad prima parfumeren. SW is inderdaad yum! En CW ook.

En wat die kapotte bar betreft: gewoon mee badderen maar evengoed bij Lush een nieuwe claimen. Jij koopt en onbeschadigd produkt en dan hoor je dat ook te krijgen. Stel dat je het kado had willen geven.
Ja idd, ik verwacht zeker een nieuwe. Voor de AOBS heb ik nog wel een ander potje dus hoef niet per se een nieuwe ofzo, maar is wel jammer dat ik die waarschijnlijk niet meer kan inleveren voor een gezichtsmasker, maarja.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:50:42 #127
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79742454
Jungle ruikt erg lekker. Combinatie van kokos en vers gemaaid gras ofzo Weet nog niet of het verder wat is want mijn haar is nog nat.

Ocean salt ruikt ook lekker, maar is niet echt wat voor m'n gezicht. Ik denk dat ik het gewoon voor m'n lichaam ga gebruiken.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  dinsdag 30 maart 2010 @ 12:53:14 #128
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79742552
oh en ik heb een proefje gekregen van skin nanny. Spul is enorm duur maar je hebt er ook maar een pietsie van nodig merk ik nu
pi_79749363
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Wihihihihi!

Een van de managers bij Lush heeft mij per ongeluk in een interne mail geplakt! En nu heb ik info over nieuwe produkten!
Er zitten lekkere dingen bij en een oude bekende komt terug (als deze dingen tenminste op de schappen komen, kon ik niet precies uit die mail opmaken). Ik ga niet zeggen wat de produkten zijn, vind ik niet eerlijk tov Lush. [/tease]

Maar ik ben opeens inner circle!
Mailtje terug van de manager (zeer ): het is spul wat waarschijnlijk bij de forum party verkocht gaat worden (en daarna in de winkels komt). [/tease]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79751057
Zitten er ook hele nieuwe geuren bij Cat?
  † In Memoriam † dinsdag 30 maart 2010 @ 16:43:18 #131
43556 miss_dynastie
pi_79751576
Cat, wat ben je eerlijk Ik zou niks gezegd hebben en hopen dat ik per ongeluk onbedoeld in de mailinglist sta
pi_79752369
Ik weet ook al maanden een van de producten die dit jaar nieuw in de winkels komt en heb niks gezegd, maar dat is vooral omdat ik het een product vind en er totaal niet enthousiast over ben over iets lekkers zou ik het heeeel moeilijk vinden!
pi_79752637
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
oh en ik heb een proefje gekregen van skin nanny. Spul is enorm duur maar je hebt er ook maar een pietsie van nodig merk ik nu
Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:07:54 #134
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79780099
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.
hij is erg fijn. De eerste spf 30 creme die totaal geen velletjes achterlaat als je over je huid wrijft. Maar ik wil eigenlijk een zonnebrand voor het hele lichaam, maar dat zou dan een beetje prijzig worden met deze.

volgens mijn vriend moet ik kappen met factor 30 smeren elke dag, omdat ik zo geen vitamine D krijg, dus misschien dat ik de paradise regained ook wel ga testen, kan ik een beetje afwisselen.
  woensdag 31 maart 2010 @ 11:16:16 #135
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_79780402
mailtje van Lush
quote:
Thank you for contacting us regarding your recent order; we were disappointed to hear that your items had been broken.

We have replaced the Ma ba, Psycoldelic and the Angels all of which should arrive with you shortly.

We apologise for any disappointment caused and ask that you contact us should there be any queries regarding the new package.
erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.
  woensdag 31 maart 2010 @ 20:44:54 #136
159909 -Peach
Prunus persica
pi_79803612
Lege potjes van Big etc., kun je die ook inleveren?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_79803692
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef -Peach het volgende:
Lege potjes van Big etc., kun je die ook inleveren?
Zeker. Alleen de witte potjes uit de retro kun je niet inleveren.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79803731
Alle lege zwarte potjes/potten kun je inleveren .
  woensdag 31 maart 2010 @ 21:00:31 #139
159909 -Peach
Prunus persica
pi_79804414
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zeker. Alleen de witte potjes uit de retro kun je niet inleveren.
Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_79806343
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef -Peach het volgende:

[..]

Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?
Yup. Zelf even de stickertjes eraf halen en goed schoonmaken en je maskertje is in the pocket.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_79807558
Oh die stickers laat ik er altijd op zelfs moeten die er af?
pi_79807795
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef Dipkip het volgende:
Oh die stickers laat ik er altijd op zelfs moeten die er af?
Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.

Op mijn verjaardag kreeg ik van 2 vriendinnen een aantal potjes met narcissen... in zwarte potjes.
pi_79808069
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef -Mellow- het volgende:
mailtje van Lush
[..]

erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.
Beter! Fijn dat je t nieuw krijgt
Ik had een proefje van Skin nanny en die vond ik zo lekker! Smeert heel goed uit en idd geen rare restjes ofzo. Hij is wel erg vet, dus ik zou hem dan als nachtcreme gebruiken, maar dat is dan weer zonde van de spf.
pi_79808262
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.

Op mijn verjaardag kreeg ik van 2 vriendinnen een aantal potjes met narcissen... in zwarte potjes.
Das ook origineel!

@dipkip: Word erg nieuwsgierig! Wat een geluk heb je weer.. maar het zijn dus producten die ook in de reguliere voorraad komen? Dan hoef ik geen haast te maken dus met die forumparty.
pi_79808365
Ik ben fan van de biershampoo. Mijn stiefvader ook trouwens, die blijft maar snuffen, en zich afvragen wie er Guinness ingeschonken heeft..

Verder ontzettend fan van Blackberry Bath Bomb (BOOM) en Paradise regained.. Alleen is die echt te erg aan de prijs

[ Bericht 31% gewijzigd door friekin_ op 31-03-2010 22:20:36 ]
pi_79808709
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef Pumpkin. het volgende:
@dipkip: Word erg nieuwsgierig! Wat een geluk heb je weer.. maar het zijn dus producten die ook in de reguliere voorraad komen? Dan hoef ik geen haast te maken dus met die forumparty.
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
pi_79808918
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
Oh, heb t verkeerd begrepen. Had t wel gelezen, maar tis al laat.
Ik ga maar es naar bed
pi_79809098
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.

Weet ik van mijn interne bron.
pi_79809244
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.

Weet ik van mijn interne bron.
Dakan, maar dat heeft Pumkin dan dus niet van mij

Maar komt er ook een nieuwe geur Cat? Aaaaah toe nou zegge? Ik hoef niet te weten wat voor, alleen of er iets echt nieuws bij zit zeg maar *pruillip*
pi_79809259
Ah, nou zie ik het, ik bedoelde @Cat
sorry voor de verwarring
*schop naar bed*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')