Ja idd, ik verwacht zeker een nieuwe. Voor de AOBS heb ik nog wel een ander potje dus hoef niet per se een nieuwe ofzo, maar is wel jammer dat ik die waarschijnlijk niet meer kan inleveren voor een gezichtsmasker, maarja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Met één melt kun je je bad prima parfumeren. SW is inderdaad yum! En CW ook.![]()
En wat die kapotte bar betreft: gewoon mee badderen maar evengoed bij Lush een nieuwe claimen. Jij koopt en onbeschadigd produkt en dan hoor je dat ook te krijgen. Stel dat je het kado had willen geven.
Mailtje terug van de manager (zeerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Cat22 het volgende:
Wihihihihi!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een van de managers bij Lush heeft mij per ongeluk in een interne mail geplakt! En nu heb ik info over nieuwe produkten!![]()
![]()
![]()
Er zitten lekkere dingen bij en een oude bekende komt terug (als deze dingen tenminste op de schappen komen, kon ik niet precies uit die mail opmaken). Ik ga niet zeggen wat de produkten zijn, vind ik niet eerlijk tov Lush. [/tease]
Maar ik ben opeens inner circle!
Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:53 schreef -Mellow- het volgende:
oh en ik heb een proefje gekregen van skin nanny. Spul is enorm duur maar je hebt er ook maar een pietsie van nodig merk ik nu
hij is erg fijn. De eerste spf 30 creme die totaal geen velletjes achterlaat als je over je huid wrijft. Maar ik wil eigenlijk een zonnebrand voor het hele lichaam, maar dat zou dan een beetje prijzig worden met deze.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n crème, maar vind het eigenlijk te duur.
erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.quote:Thank you for contacting us regarding your recent order; we were disappointed to hear that your items had been broken.
We have replaced the Ma ba, Psycoldelic and the Angels all of which should arrive with you shortly.
We apologise for any disappointment caused and ask that you contact us should there be any queries regarding the new package.
Zeker.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:44 schreef -Peach het volgende:
Lege potjes van Big etc., kun je die ook inleveren?
Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeker.Alleen de witte potjes uit de retro kun je niet inleveren.
Yup. Zelf even de stickertjes eraf halen en goed schoonmaken en je maskertje is in the pocket.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:00 schreef -Peach het volgende:
[..]
Naiisss... 5 zwarte potjes (wat voor formaat ook) is voldoende?
Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:00 schreef Dipkip het volgende:
Oh die stickers laat ik er altijd op zelfsmoeten die er af?
Beter! Fijn dat je t nieuw krijgtquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:16 schreef -Mellow- het volgende:
mailtje van Lush
[..]
erg gul van ze, ik hoefde eigenlijk alleen een nieuwe ma bar. Die andere twee zijn nog prima.
Das ook origineel!quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb ze er nog nooit afgehaald en altijd zonder problemen kunnen inruilen.
Op mijn verjaardag kreeg ik van 2 vriendinnen een aantal potjes met narcissen... in zwarte potjes.
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:12 schreef Pumpkin. het volgende:
@dipkip: Word erg nieuwsgierig! Wat een geluk heb je weer.. maar het zijn dus producten die ook in de reguliere voorraad komen? Dan hoef ik geen haast te maken dus met die forumparty.
Oh, heb t verkeerd begrepen. Had t wel gelezen, maar tis al laat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat wat mij vertelt was was gewoon over een product wat er ergens dit jaar zou komen. Heeft niets met de party te maken. Met de party komen er eenmalige producten. Lees mn uitleg een stukje hierboven anders even door.
Dakan, maar dat heeft Pumkin dan dus niet van mijquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:28 schreef Cat22 het volgende:
Maar er worden deze keer waarschijnlijk ook produkten gelanceerd die in de reguliere verkoop komen.
Weet ik van mijn interne bron.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |