Goeie tip! Dat ik daar nog niet aan heb gedacht!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
Nog een tip: als je een BBS oplost in wat water en in een pompje doet: handzeep!
Werkt ook prima voor douchegels uiteraard.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Hier juist een sterke-luchten-liefhebber. Patchouli kom maar hier!
Karma en Tramp hebben dat en die zijn dan ook torenhoog favoriet.
...
Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving, ik neig nu sterk naar 'm bestellen (tis alweer bijna moederdag, jeweetzquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:09 schreef cinnamongirl het volgende:
Ginger Lotion!!!!! De allerlekkerste bloemengeur OOIT. Geen patchouli maar wel roos en ylang ylang en de combi mimosa+jasmijn, die ik ook lekker vind. Dat zit ook in Run Rub Rub en Sakura, allemaal lekker. Nog over Ginger: nooit een lekkerder parfum geroken als dat. Bijna net zo lekker als mijn all time favorite Angel van Thierry Mugler.
Doen! Ik ruik er heul geen gember in. De geur is meer roos,gardenia/poederig. Heel sensueel en warm, zonder een omalucht te zijn. Ik ben normaliter niet zo van bloemengeuren -bijna alle parfums vallen daardoor af- maar voor deze maak ik een uitzondering.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:30 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving, ik neig nu sterk naar 'm bestellen (tis alweer bijna moederdag, jeweetz).
De geuren die jij noemt vind ik allemaal heerlijk, maar in de reviews op de UK-site komt steeds die gembergeur weer terug, en dat klinkt weer zo hm...neh.
Verlos me uit mijn lijden, wat moet ik doen?
Ja, dat heb ik ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:32 schreef MaJo het volgende:
Candy Fluff Egg was trouwens heerlijk
Het gekke is dat ik niet van Snowfairy/Godmother hou maar wel van Candy FluffEr zit net een subtiel verschil tussen, echt vreemd
Jaah vandaar ook de naam Mange Tooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |