ik zei toch niet welke zaterdag ?!?!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee morgen maak ik goulash.
Dr is wel zat hoor!
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.quote:
quote:
Baaldagen mogen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.
[..]![]()
Dus ja, dit is mijn baaldag
mijn maagklep sluit niet helemaal goed af. heb altijd water bij me, pepermuntjes, en vanille vla werkt ook. verder die andere tabletten wel liggen, maar daar reageer ik ook weer op met migraine, dus gebruik ik liever niet.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah, oke. Nja, ik ga wel even horen wat de huisarts te zeggen heeft. Heb een paar jaar terug, toen ik 18 of 19 was al onderzoeken gehad maar daar kwam niks uit.
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ookquote:
Crimineel als ik ben, heb ik dat ding allang geslooptquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ook
Wist je het nog niet? Die enkelband is er vandaag af gegaan. Ze hebben nu via het infuus een chip naar binnen laten lopen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Alsof jij zo ver mag met je enkelbandje ook
Oh, maar morgen kom ik niet hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:20 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga es ff een kilo rundvlees wegsnijden en in de droogmachine doen voor de prinsjes en de bitch
En heb je tictac al geprobeerd? En ja, ik ben serieusquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:18 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nja, heb ook al een tijdje Omeprazol geslikt, omdat ik naproxen in moest nemen. Maar had niet echt het gevoel dat dat nou een verschil maakte.
[..]![]()
Dus ja, dit is mijn baaldag
T mag jou toch wel duidelijk zijn dat je kansen om hier nog es binnen te raken nihil zijn hequote:
Nanochip liefurd, nanochipquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wist je het nog niet? Die enkelband is er vandaag af gegaan. Ze hebben nu via het infuus een chip naar binnen laten lopen.![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
En heb je tictac al geprobeerd? En ja, ik ben serieusIk heb dus de nexium omdat ik ook imuran slikte... maar die nexium werkte niet echt geweldig soms. En dan nam ik witte tictac, en dan ist minder / weg
Ja he?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
T mag jou toch wel duidelijk zijn dat je kansen om hier nog es binnen te raken nihil zijn he
Ga je nu Cat lopen scharen???quote:
Hoeveel tictacs heb je ingekocht dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zoiets werkt alleen bij echte hypochonders Qutje
Uiteraard! Voor Qwea only the best!quote:
Nou, mijn voorraad handdoeken is uitgeput inmiddels, en die van al mijn vrienden en kennissen ook dankzij de afgelopen twee jaar, dus dat probleem zal zich niet snel weer aandienenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar hoe krijg je dan je kilotonnen handdoeken richting DTH de volgende keer?
Lijkt me niet verstandig. Na die ene keer met jou ben ik seropositiefquote:
En over 2 jaar ben je dit vast weer vergeten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mijn voorraad handdoeken is uitgeput inmiddels, en die van al mijn vrienden en kennissen ook dankzij de afgelopen twee jaar, dus dat probleem zal zich niet snel weer aandienen
Ik heb nooit wat, en als ik wat heb slik in een paracetamol en ben ik dr klaar meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |