Is Hansie boos? Hij zei dat Suzzy niet lekker was en hij nu tijdelijk mod is. Heksje wist te vertellen dat Suzzy uit eten is met haar vriendje.quote:
Volgens mij stond die chat een hele tijd stil, wat begon toen jij aan het posten was. Heksenkracht!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand ff melden op de chat dat hans me een geintje flikt en zorgt dat ik niet meer kan inloggen op de chat.
dank jullie wel.
hoe kan hij uberhaupt nog geintjes flikken?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:49 schreef Toverheks het volgende:
wil iemand ff melden op de chat dat hans me een geintje flikt en zorgt dat ik niet meer kan inloggen op de chat.
dank jullie wel.
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.quote:
Ja doei!! het is al de hele week ellende in SV met verbindingen etc. En steeds op het moment dat we spannende dingen verwachten.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij stond die chat een hele tijd stil, wat begon toen jij aan het posten was. Heksenkracht!
Lees je in!quote:
Ik kom er op geen enkele manier op, ook niet met mIRC.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.
Is Johan al thuis en waar heeft hij zich dan verstopt? Lijkt me echt een gekkenhuis om daar te moeten rusten.
Hier ook, alleen de chat werkt niet. Nou was ik toch niet van plan vragen te stellen aan Harrie hoor.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Hij doet het gewoon hier, ik zit bij Heidi.
Is Johan al thuis en waar heeft hij zich dan verstopt? Lijkt me echt een gekkenhuis om daar te moeten rusten.
Met de ambulance mee, terug naar Rijswijk.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:56 schreef beequeen het volgende:
Johan is uit het ziekenhuis, waar hij is weet niemand. Is ook niet nodig, lijkt mij.
Deze ontgaat me.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de ambulance mee, terug naar Rijswijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |