Met Cohen was ie toch al vanaf 2007 in gesprek? Maar volgens mij heb je mijn PI gemistquote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niet in. Dat was een hele mooie smoes die is ingefluisterd door de partijstrategen van de PvdA. Hoe realiseer je een wisseling van de wacht zonder bij publiek en journaille de indruk te wekken dat het hommeles is in de partij? Teveel commotie wekt de indruk dat de partij in crisis is en kost geheid stemmen. Op deze manier bewaren ze de rust en het naar voren schuiven van Job Cohen als (enige!) kandidaat helpt ze ook nog eens om wat extra stemmen te trekken van de andere linkse partijen,.
Maar dit is hier natuurlijk wel een beetje off-topic
Ze lezen elk woord!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Hahahaha. Ik keek niet, misschien zat hij hier wel te lezen?
Zou dat gaan over een forum-eigenaar met een heel lelijk dik hoofd?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:53 schreef sunny16947 het volgende:
Hoorde eerder Alsido iets zeggen van "eerst verwijten en nu dreigen".
Kijk dat dus !!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 12:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik betwijfel het. Ik denk echt dat het allemaal om het falen van SV draait. Hij voelt dat, wil het niet onderkennen of doeltreffende stappen nemen, en ziet dat terug ik de kritiek op de chat (afgezien van de beroepssneerders).
Met zijn rechterhand ... en een biertje in zijn linker. Man, man, het Walhalla heeft zich geopendquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Twiki heeft een topdag, hij mag de meisjes zenderen.
Als je een doekje nodig hebt horen we het wel, hè?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Versch Vleesch in SV!!!!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat doet er niets aan af dat hij het zich nu veel te veel aantrekt. Juist nu zou hij het naast zich neer moeten leggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dat dus !!!!!
Als SV zou draaien zoals Johan het voor ogen heeft gehad, als Johan gewoon zijn zetel in de Eindhovense gemeenteraad zou hebben gehaald, zoals hij het voor ogen heeft gehad, ..... denken jullie dan dat hij zich dan ook zoveel had aangetrokken van wat op de chat wordt gezegd ?
Precies, amazing hoe Johan kan flippen om een opmerking van bq dat Huissen een bouwval zou zijnquote:Op de chat zitten misschien zo'n 50 a 75 verschillende mensen, waarvan er zeker wel 15 a 20 in consequent of minder consequent gal spuwen richting SV en haar medewerkers.
Tjonge, tjonge "negatief" commentaar van wel 20 mensen, richting iemand die zich beweegt in Medialand !.......... Ik denk dat Pauw en Witteman, Jan Smit, Wesley Sneijder, Paul de Leeuw, Clairy Polak, Robert Jensen, etc. etc. etc. daarvoor tekenen me een dikke watervaste viltstift.
Waar gaat het over zeg ... een paar chatters !
Het is met name Johan die zich nogal druk kan maken om wat opmerkingen in de chat, bedreigingen per e-mail, artikeltje in de varagids en ga zo maar door. Het een sluit het ander niet uit he. Het zou hem niet alleen zakelijk wat beter afgaan als hij wat minder zelf zou lopen prutsen, wat meer zou loslaten en wat meer uit handen geven.quote:Het gaat Johan momenteel zakelijk niet echt voor de wind en dat doet hem geen goed .... en dat hij of anderen dat projecteren op een handjevol mensen op een chat op Internet .........;. ach ..
Komt mn voorspelling toch uitquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Die meisjes kleuren wel lekker bij de tafelkleedjes en barkrukken in PS2
zitten er zoveel op de chat??? lees steeds de zelde namen. denk een mannetje of 40 hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk dat dus !!!!!
Als SV zou draaien zoals Johan het voor ogen heeft gehad, als Johan gewoon zijn zetel in de Eindhovense gemeenteraad zou hebben gehaald, zoals hij het voor ogen heeft gehad, ..... denken jullie dan dat hij zich dan ook zoveel had aangetrokken van wat op de chat wordt gezegd ?
Op de chat zitten misschien zo'n 50 a 75 verschillende mensen, waarvan er zeker wel 15 a 20 in consequent of minder consequent gal spuwen richting SV en haar medewerkers.
Tjonge, tjonge "negatief" commentaar van wel 20 mensen, richting iemand die zich beweegt in Medialand !.......... Ik denk dat Pauw en Witteman, Jan Smit, Wesley Sneijder, Paul de Leeuw, Clairy Polak, Robert Jensen, etc. etc. etc. daarvoor tekenen me een dikke watervaste viltstift.
Waar gaat het over zeg ... een paar chatters !
Het gaat Johan momenteel zakelijk niet echt voor de wind en dat doet hem geen goed .... en dat hij of anderen dat projecteren op een handjevol mensen op een chat op Internet .........;. ach ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |