dat klinkt nog niet eens heel onaannemelijk....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef Tism het volgende:
Mwha, wat een slim beest..![]()
Dat doet hij natuurlijk om het niveau van het waterpeil in te schatten, door er iets in te laten vallen (in dit geval een brokje, maar het kan ook iets anders zijn zoals een speeltje ofzo) dan kan hij beter zien of er wat(er) in het bakje zit door een rimpeling op het water oppervlak te veroorzaken, zodat hij geen water in zijn neusje krijgt als hij wat(er) wil gaan drinken..
Hey, zo'n bakje heb ik ookquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:00 schreef Chanty het volgende:
Geen idee waarom ze het doen, maar zo trof ik het waterbakje afgelopen woensdagmiddag aan toen ik van mijn werk kwamZe hadden 's ochtends schoon water gehad.... maar dat was nu brokjessoep
[ afbeelding ]
Er lag een speeltje in het voerbakje, dus waarschijnlijk heeft dat er wel iets mee te makenMaar er liggen hier ook regelmatig 1 of 2 brokjes in het water, en soms een verzopen speelgoedmuis
Daar zou ik als mens niet eens opkomenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 17:22 schreef Tism het volgende:
Mwha, wat een slim beest..![]()
Dat doet hij natuurlijk om het niveau van het waterpeil in te schatten, door er iets in te laten vallen (in dit geval een brokje, maar het kan ook iets anders zijn zoals een speeltje ofzo) dan kan hij beter zien of er wat(er) in het bakje zit door een rimpeling op het water oppervlak te veroorzaken, zodat hij geen water in zijn neusje krijgt als hij wat(er) wil gaan drinken..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |