SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur en werkend of niet is geen issue.
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:48 schreef -moppie- het volgende:
nee helaas....
ik denk niet dat dit model geschikt is, sorry.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:40 schreef PetervdK het volgende:
Heb er zo een voor je:
[ afbeelding ]
12,50 in verzenden en hij is van jou.
een midicontrollerquote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:50 schreef Farenji het volgende:
Wat wil je gaan maken?
laat ik het me de eerste keer niet te moeilijk makenquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:09 schreef PPL het volgende:
Geen draaischijf?
ik zag alleen die platte modellen bij de plaatselijke KLWquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef klotefokker het volgende:
kringloop hebben meestal een behoorlijke bak oude telefoons, misschien daar eens kijken
men neme een oude druktoets telefoon..quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:12 schreef klotefokker het volgende:
heb je wat meer details over je plan?
ja maar de keren dat ik keek stond er het verkeerde model.quote:Op donderdag 18 maart 2010 11:27 schreef -moppie- het volgende:
Heb je al op marktplaats gekeken?
gemist! dank je!quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:04 schreef bambino het volgende:
http://link.marktplaats.nl/329719814
Succes
Een controller met draaischijf...ziet er wel leuk uit maar reageert niet snel genoeg om als midi controller te gebruiken. als ik op een knop druk heb ik meteen resultaat.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:06 schreef Barcaconia het volgende:
Op tweakers stond een aantal jaar terug een bouwbeschrijving van een GSM in een draaischijf-telefoon. Misschien kun je dat terugvinden en de controller voor de draaischijf die zij gebruikten ook maken.
Terugvinden zou ik het niet meer kunnen. Dat kan al 3/4 jaar geleden zijn oid...
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Heb je er al een?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |