Deze. Check topicnummers. Bovendien heb ik degene die het vorige topic sloot (bij B duurt het altijd even voordat hij het doorheeftquote:
Ken geen enkele Wouter die tof is eigenlijkquote:
lulquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ken geen enkele Wouter die tof is eigenlijk
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
@ROY
Waarom lees ik nu pas via hyves dat jij gisteren jarig bent geweest?
Gefeliciteerd man!!
Je hebt mensen die dat wel doen… failquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgen
Na ... waarom niet dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Thnx! Maar ik ga hier toch niet semi-verkapt vertellen dat ik jarig ben om felicitaties te krijgen
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschriftquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Na ... waarom niet dan?![]()
Je kan toch vertellen dat het een bijzondere dag is? Keer niet naar de makro omdat ik jarig ben ofzo?
Excuus om meer te zuipen, maar je bent alweer oudquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschrift
Maar verder, hoe bijzonder is je verjaardag? Ja, ik ben vrij, ja ik heb mijn ouders mee uit eten genomen, en ja, de komende drie dagen heb ik elke avond wel iets te doen maar ik roep het niet van de daken.
Nou ja goed ik ben toch verhinderd om te komenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, als je het zo gaat bekijken heb ik het wel verkapt gepost. Zie bijvoorbeeld laatste foto op mijn blog en het bijschrift
Maar verder, hoe bijzonder is je verjaardag? Ja, ik ben vrij, ja ik heb mijn ouders mee uit eten genomen, en ja, de komende drie dagen heb ik elke avond wel iets te doen maar ik roep het niet van de daken.
Nee, wij zijn niet oud, jij bent jongquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:20 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Excuus om meer te zuipen, maar je bent alweer oud
Grats
Dat was zijn ding in de serie (ik keek het altijd met een vriendin van me) en het is echt ultiem gayquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja goed ik ben toch verhinderd om te komen
Ik moest 'Jazz hands' even opzoeken trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |