abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:56:36 #221
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_79071728
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:53 schreef HiZ het volgende:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
Ach, het woord "links" is voor velen al genoeg om iemand op alle fronten af te wijzen, zelfs als het enige aan zijn persoon dat links is zijn linkderhand zou zijn...
put
your
clothes
on!
  vrijdag 12 maart 2010 @ 18:57:00 #222
213380 Corkscrew
Turkenkrekker
pi_79071743
quote:
Ik snap al die aggressie tegen Bos trouwens niet. Ik zou niet op de PvdA hebben gestemd, maar volgens mij heeft ie redelijk effectief gefunctioneerd. Zowel als minister als als partijleider.
De 'Bos is een draaikont'-campagne van het CDA heeft gewoon uitstekend gewerkt, ook bij veel niet-CDA'ers.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_79071816
quote:
Hoezo agressie?
Je hoeft toch niet iedereen even leuk te vinden.

Met Uruzgan houd hij voet bij stuk, want het was afgesproken in het regeerakkoord, maar onder de behandeling van de aow leeftijd verhogen van 65 naar 67 wist hij niet hoe snel ie zijn handtekening moest zetten, en daar waren ze toch ook op tegen......

Nee hij heeft het prima gespeeld om op het juiste moment de stekker eruit te trekken.
pi_79071999
opgeruimd staat netjes
pi_79081530
Ik denk idd dat Cohen zich niet druk maakt om de aanvallen van wie dan ook. Had hij zich wel eerder druk kunnen maken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')