jah wou net zeggen, nieuw vlees in de kuipquote:
Neequote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zit de manege toevallig in de Treek?
Jij vond 'm hartstikke lekker, maar om er naar te kijken was geen onverdeeld genoegen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En dat zonder te beffen!![]()
Het mooiste vondik de kop van de serveerste toen ik fristi wilde... De hele pannenkoek zonder blikken en blozen opgeschreven, maar bij de Fristi kon ze haar kop niet meer in de plooi houden![]()
Maar geef toe, hij was wel lekker
Hai!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
jah wou net zeggen, nieuw vlees in de kuip![]()
wie geetst iedereenik ben ook nog ff online deze avond
orLY? Ye orly now !
om nog maar eens afkoringen te gebruiken
Ik plas zittend, schijnt ook heel schokkend te zijnquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Oja, die pannenkoeken van Alex
Ik heb echt een WTFmoment.
Dacht dat het een geintje was, maar ongeveer de helft van de mensen stáát!
HOE? O_O
Kont afvegen - zittend of staand?
alsof je er diarree overheen smeertquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij vond 'm hartstikke lekker, maar om er naar te kijken was geen onverdeeld genoegen..
Nou. Ik ben blij dat ik nu ook weer op de hoogte ben hiervan. Wat zou ik toch zonder die kennis moeten?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:35 schreef freecell het volgende:
Ik heb echt een WTFmoment.
Dacht dat het een geintje was, maar ongeveer de helft van de mensen stáát!
HOE? O_O
Kont afvegen - zittend of staand?
Lang leve FOKquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Ik ben blij dat ik nu ook weer op de hoogte ben hiervan. Wat zou ik toch zonder die kennis moeten?
Volgens mij veeg jij je kont af met die informatie!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou. Ik ben blij dat ik nu ook weer op de hoogte ben hiervan. Wat zou ik toch zonder die kennis moeten?
Dat is niet schokkend, dat is hygiënischquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik plas zittend, schijnt ook heel schokkend te zijn
Ik ben gewoon geshockeerdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:40 schreef golfer het volgende:
[..]
ik had laatst een man op visite (je kent hem...) en die ging staand plassen met de bril omlaag! echt wtf! alsof het niet erg gneoge is dat er staand word geplast in mijn wc, ook nog eens de bril omlaagquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is niet schokkend, dat is hygiënisch![]()
![]()
waarom zou een niveau van een gesprek dalen ls het over intieme zones gaat? Dat heb ik nooit begrepen...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef LieLie het volgende:
Mag ik constateren dat het niveau van de gesprekken daalt, en dat van de billen stijgt?
Hoe weet jij op welke manier hij plaste?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had laatst een man op visite (je kent hem...) en die ging staand plassen met de bril omlaag! echt wtf! alsof het niet erg gneoge is dat er staand word geplast in mijn wc, ook nog eens de bril omlaag![]()
en dan nog verbaasd ook dat ik geïrriteerd ben
Mag niet van mijquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik had laatst een man op visite (je kent hem...) en die ging staand plassen met de bril omlaag! echt wtf! alsof het niet erg gneoge is dat er staand word geplast in mijn wc, ook nog eens de bril omlaag![]()
en dan nog verbaasd ook dat ik geïrriteerd ben
Ik heb één jongeman redelijk vaak op bezoek. Die deed dat ook.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe weet jij op welke manier hij plaste?.
hij: "ik heb je remsporen weggepist"quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hoe weet jij op welke manier hij plaste?.
Hebben we het over dezelfde?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb één jongeman redelijk vaak op bezoek. Die deed dat ook.
Hoe weet je dat?
Je hoort hem plassen door twee dichte deuren heen en nadien stinkt het in de WC en zitten er druppels op de bril en op de vloer.
Dat zie je twee of drie keer aan en dan zeg je als hij naar de WC gaat dat hij moet gaan zitten
daar plas je in de wasbak?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:55 schreef golfer het volgende:
Ik plas ook al jarenlang zittend, behalve in kroegen met een urinoir.
Nee, zeer onwaarschijnlijk en deze woont niet bij zijn oudersquote:
Dan is het een ander iddquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee, zeer onwaarschijnlijk en deze woont niet bij zijn ouders
En TARA plast ook zittend, hoezee. En dat deed hij altijd al
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hai!Julie zijn gezellig!
Ik verwacht van alle vrijgezelle vrouwen van tussen de 16 en 30 hier een PM overigens, met hun woonplaats en een link naar hun fobo
[..]
Ik plas zittend, schijnt ook heel schokkend te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |