Waar zie je mij dat zeggen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Want aan Cholera gaan geen mensen dood...
Ja aan kanker meer, maar trek dan een lijn, omdat er toevallig in jouw familiekring mensen aan kanker dood zijn gegaan is dat erger? Nee.
...het was misschien iets te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:49 schreef Samzz het volgende:
Ooit van de zegswijze 'krijg de klere' gehoord? Krea zegt hetzelfde
Uit bovenstaande post blijkt van welquote:Op vrijdag 12 maart 2010 13:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
...het was misschien iets te hoog gegrepen..
Maar goed, knuffeltijd. Jullie zijn allemaal lief hoor..
Dude, neem het niet zo serieus. Ik maakte maar een grapje toen ik zei 'maar dan een goeie'. Ik hou gewoon niet zo van out-of-the-box oplossingen. Die zijn minder flexibel bji veranderingen en ik kan met mijn pc ook gewoon games spelen, of een ander pakket installeren als er iets beters is. That's all. Als jij met die Popcorn uit de voeten kan, cool toch. Had op t.net wel gelezen dat het hendige kastjes zijn.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:13 schreef Oksel het volgende:
Lezen kan ik. Daar lees ik dat je meer vrijheid hebt. Dus nogmaals mijn vraag.. wat is nou HET grote voordeel, en waarom is een PCH NIET goed genoeg? Wat kan een PCH niet wat je nou echt nodig hebt? Je doet alsof een PCH rommel is, vervolgens verklaar je niet even waarom jouw mini-PC zo geweldig is.. terwijl ik wil weten waarom ik de volgende keer geen PCH moet kopen. Want zo kom je over..
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 14:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude, neem het niet zo serieus. Ik maakte maar een grapje toen ik zei 'maar dan een goeie'. Ik hou gewoon niet zo van out-of-the-box oplossingen. Die zijn minder flexibel bji veranderingen en ik kan met mijn pc ook gewoon games spelen, of een ander pakket installeren als er iets beters is. That's all. Als jij met die Popcorn uit de voeten kan, cool toch. Had op t.net wel gelezen dat het hendige kastjes zijn.
laat ons niet langer in spanningquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:10 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ben er net weer!, Gerard's patatten waren weer verdomd lekker! Oh, en tevens ben ik er achtergekomen hoeveel kilometer ik met een tank kan rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |