abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 18 april 2000 @ 19:50:00 #1
2558 misterM
__-not-yet-__
pi_259844
zat net de stream te kijken.
en ze hadden het over zinloos geweld.

maar wat vind jij van zinloos geweld.

ik haat zinloos geweld
en de ANDERE FOKKERS ?

...Let me R o c k you..girl you make me loving the bad things,,
  dinsdag 18 april 2000 @ 20:06:00 #2
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_259845
Natuurlijk vind iedereen zinloos geweld ontoelaatbaar, maar waar ik van zijn al die stille tochten elke keer!
Mocht ik ooit sterven door zinloos geweld; ik wil GEEN stille tocht!
pi_259846
Vond iedereen zinloos geweld maar ontoelaatbaar! De praktijk leert anders, helaas. Ongelofelijk, dat mensen blijkbaar zo'n waas voor ogen krijgen dat ze zomaar een willekeurig iemand mishandelen of doden. Wat een dun laagje beschaving hebben we als mensen dan maar. Hoewel ik mij niet kan voorstellen dat ik zo iets zou kunnen doen. Of zouden de daders dat ook van zichzelf gedacht hebben?

Ik vind de term "zinloos geweld" niet zo geweldig de lading dekken (het impliceert immers dat er ook zinvol geweld zou zijn). De term willekeurig geweld is volgens mij veel beter. Het gaat immers om mensen die toevallig de klos zijn.

Maarre,
Wat zeiden ze in de bus eigenlijk over dit onderwerp?

pi_259847
* Kierewiet! vindt de discussies over *zinloos* geweld nergens over gaan..


* Kierewiet! vindt dat de discussie over *alle* geweld zou moeten gaan.


Overigens: Dit topic lijkt me meer iets voor de general chat !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 18 April 2000).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 18 april 2000 @ 21:28:00 #5
572 Sniper
Gull Catcher
pi_259848
quote:
[b]op 04-18-2000 om 08:34 PM schreef
<snipperdesnip>
Ik vind de term "zinloos geweld" niet zo geweldig de lading dekken (het impliceert immers dat er ook zinvol geweld zou zijn).
<end of snip>

Mmm, tja, zinvol geweld bestaat wel degelijk, maar die discussie is inderdaad nogal OT en langdurig.

Persoonlijk ben ik voor het afgeleid Afreageren van de GeweldsImpulsen die ieder mens in zich draagt. Dus sublimeer ik mijn latente geweldsimpulsen (die er ZEKER zijn, na een dag werken) door:

Potje Voetballen
Potje Multiplayer Internet Game (mijn favoriet)

Werkt bij mij in elk geval wel.

pi_259849
Maar wat vonden de Busagiers or whatever nou van zinloos geweld?

Enne, wat betreft de discussie over *alle* geweld; dat lijkt met pas zinvol. Waarom gaan we het dan ook niet meteen over alle ellende in de wereld hebben. Zijn we nog wel effe bezig, if you don't mind me saying....

En of zinvol geweld bestaat? Dat weet ik zo net nog niet. Maar ik begreep uit de reacties dat dit thema hier niet verder aan bod zal komen, en dus laat ik het hier maar bij. Kan dit topic dan niet beter helemaal verwijderd worden?

pi_259850
quote:
op 04-18-2000 om 08:34 PM schreef Nausicaa het volgende:

De term willekeurig geweld is volgens mij veel beter. Het gaat immers om mensen die toevallig de klos zijn.


Onwillekeurig geweld dus.

En ja , ik ben ook tegen.

  woensdag 19 april 2000 @ 13:55:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_259851
Nee, de discussie moest met alle geweld ergens over gaan, maar het jammerlijke is dat dat SBS niet meer lukt, en dus is het projekt gewoon mislukt Het schijnt ook zo te zijn dat Kloontjes zeer snel verouderen (net zoals de kloon van het schaap Dolly), en dus is deze formule al na een paar weken volledig uitgehold tot niets, met dank aan de hoofdrolspelers.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')