abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79036873
Ik zit er over te denken om van mijn vakantiegeld (doe ik er eens wat nuttigs mee) deze te kopen.
Is er hier toevallig iemand die al zo,n ding heeft en kan vertellen of het zo goed is als dat ze zeggen ?

http://www.gemakinhuis.nl/product/litter-robot-kattenbak
pi_79036935
350 euro. .

Doe normaal.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_79037004
dit kan gewoon niet serieus zijn
pi_79037119
laat me raden, je hebt net bonje met de buren gekeken?
they say a dirty mind is a joy forever...
pi_79037233
Jij hebt er blijkbaar een gruwelijke hekel aan om de kattenbak schoon te maken ...maar serieus....hou er toch wel rekening mee dat je al het grit regelmatig moet verschonen omdat het grit op den duur toch wel vuil zal worden...niet zichtbaar vuil maar de bacteriën van de ontlasting blijven wel achter en die kunnen ziektemakend zijn voor je kat(ten). Daarom zul je ook deze bak zeker om de paar dagen helemaal schoon moeten maken en uitsoppen wil je op den duur geen "gevaarlijke"kattenbak krijgen voor je katten.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_79037258
Ik ben toch benieuwd
pi_79038004
Geen bonje met de buren gekeken (vergeten) maar ik was eigenlijk op zoek naar zo,n robot stofzuiger en op die site stond ook zo,n litterbak.
Ja het is een hoop geld maar met goed zoeken zou je hem ook goedkoper moeten kunnen vinden en gemak dient de mens

Ik zal jouw opmerking meenemen in het geheel Trovey.

Ik heb een gruwelijke hekel aan de kattenbakken leegscheppen dus 1a 2 keer in de week kieper ik ze gewoon leeg wat dus veel grit kost.
pi_79038755
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 22:01 schreef Sorella het volgende:
Ik zit er over te denken om van mijn vakantiegeld (doe ik er eens wat nuttigs mee) deze te kopen.
Is er hier toevallig iemand die al zo,n ding heeft en kan vertellen of het zo goed is als dat ze zeggen ?

http://www.gemakinhuis.nl/product/litter-robot-kattenbak
Het lijkt wel een wasmachine!

Voor 350 euro kun je heel lang heel veel silicaat korrels kopen. Met 1 zak doe je 1 maand en je hoeft er alleen de drolletjes uit te scheppen. En stuk minder werk (en goedkoper!) dan de kattebak 2 keer per week leeggooien.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79045939
Mjah, volgens mij geeft TS nou net aan dat ze dat helemaal niet leuk vindt.
Ik snap de motivatie eigenlijk wel
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:48:19 #10
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79045975
ik zie het doen van de kattenbakken als een soort van zen moment, het moet, je kunt even helemaal niets anders, zalig om tijdens het scheppen van pis en poep eens even de dag aan je voorbij te laten gaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_79045979
Nou, ik zou aan dat soort momenten ook wel een andere invulling kunnen geven
  vrijdag 12 maart 2010 @ 06:52:25 #12
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79045992
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 06:49 schreef lezzer het volgende:
Nou, ik zou aan dat soort momenten ook wel een andere invulling kunnen geven
ik maak er ook maar wat van, het moet nu eenmaal, hoort bij het hebben van katten
pi_79046971
Ik schepte 15 jaar strontjes en de laatste 7 jaar kieper ik de bakken gewoon leeg. Dit ding lijkt me gewoon zalig, twee keer in de week een bakje openen, zakje eruit en klaar en af en toe bijvullen, maar misschien zie ik het wel te rooskleurig in vandaar mijn vraag over ervaringen.
Er zijn al wat nadelen op genoemd maar zijn die ook echt ervaren of van horen zeggen of gewoon je verstand gebruiken ?
En ik word ook een dagje ouder
pi_79047607
Wat ik me meteen afvroeg na het demofilmpje is of onze katten op zo'n hoogte er in zouden gaan zitten.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 12 maart 2010 @ 09:06:35 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79047691
Ik hoop niet dat dat ding op tilt slaat met de kat er in.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79047887
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 09:06 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoop niet dat dat ding op tilt slaat met de kat er in.
pi_79048223
http://www.vanhetwittehuis.be/ndl/product_detail.asp?productid=96

Deze is iets goedkoper en komt op hetzelfde neer.

350 euro voor een schijthuis...
pi_79048367
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 08:32 schreef Sorella het volgende:
Ik schepte 15 jaar strontjes en de laatste 7 jaar kieper ik de bakken gewoon leeg. Dit ding lijkt me gewoon zalig, twee keer in de week een bakje openen, zakje eruit en klaar en af en toe bijvullen, maar misschien zie ik het wel te rooskleurig in vandaar mijn vraag over ervaringen.
Er zijn al wat nadelen op genoemd maar zijn die ook echt ervaren of van horen zeggen of gewoon je verstand gebruiken ?
En ik word ook een dagje ouder
Wat ik doe (3 katten, 2 bakken): 3 maal per week strontjes scheppen en de bak flink omroeren. Omdat ik vers vlees voer ruiken de strontjes totaal niet, ik zou ze in principe met de hand kunnen oppakken zonder vieze vingers te krijgen (maar dat doe ik niet hoor ). Dus zo te lezen iets meer werk dan jij, maar niet de kosten.
Silicaat FTW! En nu houd ik erover op. Want als dit je niet enthousiast maakt, dan maakt niets het.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_79983184
Wij hebben toevallig zo'n ding besteld \o/ Over een dag of vijf krijgen we 'm binnen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 5 april 2010 @ 22:03:50 #20
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79983305
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Wij hebben toevallig zo'n ding besteld \o/ Over een dag of vijf krijgen we 'm binnen
Ben zooo benieuwd.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 6 april 2010 @ 06:40:55 #21
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_79992928
heb je zo´n dure bak of die rol op zijn kant bak besteld ?
pi_79992941
Iemand ervaringen met die rolbak? Ziet er keihandig uit en is niet echt duur ofzo.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_79992993
dat willen we ook!

tvp
  Moderator dinsdag 6 april 2010 @ 09:13:52 #24
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_79994089
Ik ben heel benieuwd

Ik vind het ding er maar eng uitzien, ik ben benieuwd of ze er überhaupt in gaan
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_79994134
quote:
Op maandag 5 april 2010 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Vergeet niet dat je wel fijne korrels moet hebben die goed absorberen. Anders heb je er nog niets aan.
Maar ben erg benieuwd hoe jij het vind en de katten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')