abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 maart 2010 @ 21:13:21 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_79034257
Wat een kwaliteitspresentatrice is ze toch

quote:
Natasja Johanna Froger-Kunst (Brielle, 14 juni 1965) is een Nederlandse tv-presentatrice en sinds 31 december 1991 echtgenote van zanger René Froger. Samen hebben zij twee kinderen. Toen zij een relatie met René Froger kreeg, was pas kort daarvoor de relatie met Jonnie Boer verbroken.
Na de mavo volgde zij een opleiding tot medisch secretaresse. Natasja heeft ook als purser gewerkt bij KLM Cityhopper.[1]
Sinds 2006 presenteert zij bij SBS 6 het programma Hart in aktie. Zij volgde hier presentatrice Wendy van Dijk op. Hiervoor presenteerde zij bij de TROS het programma Schoondochter gezocht. Op 6 februari 2008 mocht Natasja de analyse verzorgen van de voetbalwedstrijd tussen Nederland - Kroatië.
Op 26 april 2008 presenteerde Natasja op SBS6 de show Kinderen Zingen Met Sterren. De serie was een idee van de Sponsor Bingo Loterij.
Vanaf oktober 2008 tot december 2008 was zij met haar man en kinderen te zien in het programma De Frogers: Effe Geen Cent Te Makken.
Begin 2009 is N. Froger te zien in een reclamespot voor een energiemaatschappij. Hierdoor is de nodige commotie ontstaan, haar uitspraken bleken zeer discutabel.
Eind 2009 zijn de Frogers terug op tv met het programma 'De Frogers: Helemaal Heppie'
Tegenwoordig doet ze: Bonje bij de buren
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  donderdag 11 maart 2010 @ 21:14:51 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_79034330
Mijn god...
Presenteren is verdomme ook een vak.
pi_79034419
Ik zeg DOEN!
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 11 maart 2010 @ 21:42:02 #4
80791 crew  Paul
pi_79035790
Ze deed het weer goed vandaag
pi_79040623
Ik vind dat zo'n mooi vrouwke he
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  donderdag 11 maart 2010 @ 23:14:20 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_79040772
Natuurtalent.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  † In Memoriam † vrijdag 12 maart 2010 @ 03:03:16 #7
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_79045402
Hart in Aktie doet ze hardstikke goed. Mja ik mag dr wel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_79045924
Ze kan ook voetbalwedstrijden analyseren.
pi_79194451
Ik mag hopen dat wat hier allemaal boven staat sarcastisch is? Doet me denken aan:
quote:
“Lieve allemaal, we zitten midden in een crisis en dan hebben die grote energiebedrijven hun stroomtarieven ook nog eens verhoogd. Dat betekent dus nog meer bezuinigen. Maar gelukkig heb ik goed nieuws voor u. Nou ja, voor u. Eigenlijk meer voor mijzelf.

Ik ben namelijk het nieuwe gezicht van de reclamecampagne van de Nederlandse Energie Maatschappij. Toen ze me vroegen, heb ik natuurlijk niet direct ja gezegd. Ik heb eerst even op Google gekeken: Nederlandse Energie Maatschappij. Klinkt lekker ouderwets, alsof het een nutsbedrijf is dat sinds 1905 bestaat. Onzin natuurlijk, het zijn gewoon commerciële jongens. De consumentenfora op internet staan niet voor niets bol van de klachten over de NEM. Dat kan natuurlijk niet. Ik zei tegen de NEM: ‘ik ben Natasja Froger en ik heb het grootste hart van Nederland. Ik ben een topwijf. Ik sta voor eerlijkheid en persoonlijke aandacht. Dat straal ik uit in alles wat ik doe. Geef mij nu eens één goede reden waarom ik jullie zou steunen’. Toen boden ze niet 50 duizend, maar 100 duizend euro voor dat spotje. Was die hobbel ook genomen.

Wacht even, dan haal ik mijn tekst erbij. Dus nu zeg ik: ‘als mensen kunnen besparen op hun energielasten, wil ik ze dat direct laten weten’. En dan kijk ik vol compassie in de camera. Zie je mijn wenkbrauwen hangen? Heb ik in de kliniek van Robert Schoemacher laten doen. De plastisch chirurg heeft zich laten inspireren door de droeve blik van de Basset hond. Nu is het net alsof ik het verdriet van die mensen voel. René noemt me wel eens de Moeder Teresa van het Gooi. Mijn hoofd biedt troost, zegt ie. Daar moeten we dan allebei heel hard om lachen, in onze Blaricumse villa.

Of ik zelf klant ben bij de NEM? Wat is dat nu weer voor vraag? Geen flauw idee wie mijn energieleverancier is. Hoef ik ook helemaal niet te weten. Zolang ons verwarmde buitenzwembad maar op temperatuur blijft. Toch? Mijn motto is ‘pluk de dag’. Zeur niet om wat je niet hebt, maar geniet en wees blij om alles wat je wel hebt. Dat zouden die arme sloebers die me buiten de camera om steeds lastig vallen, ook eens moeten doen. Daag lieve allemaal!”
http://www.koelman.com/2009/natasja-froger-helpt/

just give a second thought
what if we don't get caught...
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 18 april 2010 @ 11:03:17 #10
80791 crew  Paul
pi_80439784
Ze doet altijd zo goed haar arm om je heen en aait je dan eventjes
Ze wordt ook nagedaan bij tv kantine
  zondag 18 april 2010 @ 11:10:38 #11
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_80439932
Veenlijk.
Ik ga naar huis.
pi_80450240
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 23:10 schreef DjinN het volgende:
Ik vind dat zo'n mooi vrouwke he

Voor een vrouw van haar leeftijd en moeder van twee koters mag ze
er zeker zijn. Ik vind het nu zelfs aantrekkelijker dan vroeger als stewardess.
75 topics = FIN
pi_80848534
Natasja froger
pi_80848910
Jaaa Natasja Vind dat echt zo n lieve vrouw.Gewoon een "normaal' persoon is het
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')