Welneequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef Karammel het volgende:
Mensen die zittend vegen moeten echt zo'n plonstoilet hebben. Dat kán simpelweg niet anders. Anders zit je tijdens het vegen toch in je verse drol te roeren? Of trekken jullie twee keer door?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Waarom zit het papier in je linker hand en veeg je met rechts?
Lees mijn eerdere posts anders even.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Oftewel: staand is vooral voor mensen met gemankeerde motoriekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb het net even getest. Staan geeft als voordeel dat je er makkelijker bij kunt, zelfs met mijn 72 kg kan ik er zittend amper bij, ja of het net gebruikte papier raakt mijn billetjes of rug waar dan vegen uitwerpselen aan blijven plakken. Zittend echter, heeft weer het grote voordeel dat je billen verder uit elkaar staan waardoor je effectiever kan vegen en het niet over je hele kont verspreid wordt.
Ik ben het gewoon niet gewend, dat was m'n 1e keer net ja!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oftewel: staand is vooral voor mensen met gemankeerde motoriek
Staand
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb het net even getest. Staan geeft als voordeel dat je er makkelijker bij kunt, zelfs met mijn 72 kg kan ik er zittend amper bij, ja of het net gebruikte papier raakt mijn billetjes of rug waar dan vegen uitwerpselen aan blijven plakken. Zittend echter, heeft weer het grote voordeel dat je billen verder uit elkaar staan waardoor je effectiever kan vegen en het niet over je hele kont verspreid wordt.
Waarschijnlijk is dit iemand met weinig geld, en gaat eerst het papier dubbelvouwen, om nog eens te gebruikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?
Je moet toch kijken of er nog wat meer te vegen valt, slimpiequote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:49 schreef Dynd het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?
Dat doe ik door je kont een beetje van de bril te laten rijzen waardoor er een kijkgat aan de voorkant ontstaat.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:57 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Je moet toch kijken of er nog wat meer te vegen valt, slimpie
Wat???quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:59 schreef Dynd het volgende:
[..]
Dat doe ik door je kont een beetje van de bril te laten rijzen waardoor er een kijkgat aan de voorkant ontstaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |