Het gaat dan ook over het afvegen hier.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:09 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Liggend ken je schijten maar t'is beter als je zit
Jup! Gaat opzich wel, maar is best krapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:07 schreef Torrio het volgende:
En liggend? Heeft iemand dat ooit al eens geprobeerd? Aangezien bijna de helft ook de moeite neemt om op te staan, kan je net zo goed gaan liggen
Het gaat dan ook over Hans Teeuwen hierquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef MB23 het volgende:
[..]
Het gaat dan ook over het afvegen hier.
Behalve als mensen zo'n grote troon als toilet hebben natuurlijk. Dan zou ik ook lekker blijven zitten.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:48 schreef Torrio het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een beetje opzij leunen
Wurgen? Hele korte armpjes dan?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:15 schreef Mwanatabu het volgende:
Mijn staand vegende man denkt dat het iets te maken heeft met zijn arm niet zo ver naar achteren kunnen wurgen. We zitten elkaar nu aan te kijken van wtf
P.S.: Negatief bij-effect van dit topic is dat ik mensen nu per type probeer in te delen. Hoe veegt Balkenende? Linda de Mol? Dinand Woesthoff?
Welneequote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:19 schreef Karammel het volgende:
Mensen die zittend vegen moeten echt zo'n plonstoilet hebben. Dat kán simpelweg niet anders. Anders zit je tijdens het vegen toch in je verse drol te roeren? Of trekken jullie twee keer door?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Waarom zit het papier in je linker hand en veeg je met rechts?
Lees mijn eerdere posts anders even.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Oftewel: staand is vooral voor mensen met gemankeerde motoriekquote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb het net even getest. Staan geeft als voordeel dat je er makkelijker bij kunt, zelfs met mijn 72 kg kan ik er zittend amper bij, ja of het net gebruikte papier raakt mijn billetjes of rug waar dan vegen uitwerpselen aan blijven plakken. Zittend echter, heeft weer het grote voordeel dat je billen verder uit elkaar staan waardoor je effectiever kan vegen en het niet over je hele kont verspreid wordt.
Ik ben het gewoon niet gewend, dat was m'n 1e keer net ja!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:26 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oftewel: staand is vooral voor mensen met gemankeerde motoriek
Staand
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:24 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Nadat je de veeg had gemaakt vergeten het papiertje te laten vallen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 21:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb het net even getest. Staan geeft als voordeel dat je er makkelijker bij kunt, zelfs met mijn 72 kg kan ik er zittend amper bij, ja of het net gebruikte papier raakt mijn billetjes of rug waar dan vegen uitwerpselen aan blijven plakken. Zittend echter, heeft weer het grote voordeel dat je billen verder uit elkaar staan waardoor je effectiever kan vegen en het niet over je hele kont verspreid wordt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |