Blijkbaar wel, als je staand veegt moet je toch een beetje bukkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:05 schreef SuperwormJim het volgende:
Staand natuurlijk, ben toch geen homo
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Bortecinem het volgende:
Ik verbaas me echt over alle staande vegers. Wtf gewoon.
en als je zit kun je makkelijk met je vinger naar binnen omdat je anus lekker ver openstaat. Kut argumentquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, als je staand veegt moet je toch een beetje bukken
Dat slaat dan weer nergens op. Alsof we dat doenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:13 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
en als je zit kun je makkelijk met je vinger naar binnen omdat je anus lekker ver openstaat. Kut argument
alsof ik meteen 20 cm kloppend vlees naar binnen geschoven krijg als ik een beetje voorover buig?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:16 schreef Torrio het volgende:
[..]
Dat slaat dan weer nergens op. Alsof we dat doen
Niet zo gedetailleerd vertellen joh!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
alsof ik meteen 20 cm kloppend vlees naar binnen geschoven krijg als ik een beetje voorover buig?
je word er te opgewonden van?quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:42 schreef vosss het volgende:
Ik heb alvast een paint gemaakt hoe ik het doe (en mijn god wat ben ik slecht hierin)
[ afbeelding ]
Ik heb alvast een paint gemaakt hoe ik het doe (en mijn god wat ben ik slecht hierin)
[ afbeelding ]
Ja komop posten dan! Ik heb de mijne toch ook gepostquote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:45 schreef Torrio het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had er 1 zittend gemaakt, maar die was nog 10x slechter
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 16:27 schreef vosss het volgende:
Kan een zittende veger even een paint maken?
Ik kan me er namelijk niets bij voorstellen hoe je dat voor elkaar zou moeten krijgen
Bedankt alvast!
[ afbeelding ]
Want mensen die het staand doen, houden hun benen natuurlijk stijf tegen elkaar tijdens het vegen, dat is namelijk logisch.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:53 schreef CrssY het volgende:
Staand
Alsof je niet beetje voorover kan leunen en zo zittend erbij kan komen, tenzij je fucking dik bent natuurlijk.
Heb je gescheten, ga je staan, lekker alle shit aan je hele reed verspreiden.. dan nog vegen, maarja, dat kan ook eigenlijk niet echt want je billen zitten tegen elkaar aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |