quote:
vervolg antwoord:quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Ok, vervolgvraag dan.
Droog jij je reet staand of zittend af?
Pics?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:06 schreef Twizu het volgende:
[..]
![]()
Ik heb geloof ik nog nooit staand mijn kont afgeveegd. Wel 'n keer hangend tegen een boom.![]()
Geloof me, dat wil je echt niet.quote:
Het is toch ook vreemd..quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:46 schreef RickoKun het volgende:
Alleen dunne mensen kunnen zittend hun aars afvegen, immers ik heb nog nooit gehoord van menschen die staat hun reet afvegen
Mental imagequote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is toch ook vreemd..Je gaat staan, de restjes verspreiden zich nu over een groter oppervlak, je moet nog meer vegen?
Je hebt PM!quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:30 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Jij kent me nietGeloof me, die wil ik wel
Maar ik moet nu weg, PM ze maar![]()
Ciao!
Dat in combinatie met je sigquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:32 schreef OnderBroekenPoep het volgende:
wtf..staan natuurlijk...meer veeg ruimte als je wat voor overbuigt.. en geen geklooi in een nauwe ruimte met kans op stront aan de knikker(vingers) als je met je ass blijft zitten en gaat vegen.
blijft dan de vraag nog hoe we vegen...
van onder naar boven
(met kans op remspoor op je onderrug als je een enthousiaste veger bent)
of van boven naar beneden
(met de kans als man zijnde de achterkant van je teelbal mee te verven of als vrouw bruine lippen stift om de lippen te krijgen)
....................
tsja en me nickname werkt nu ook ff niet in mijn voordeel... ok ik beken.. ik veeg totaal niet.... wacht gewoon tot alles opgedroogt is en hijs me broek dan op... ben dan soms ook uren op de wc..af en toe ff met puntje van de vinger voelen als het al droog is ..........quote:
Dat dus... Ik ga ook altijd zo op de wc zitten dat ik mijn bilnaad "spreid" en er dus niks aan je billen blijft plakken. Sinds ik dat doe heb ik meestal genoeg aan 2 wc-papiertjes terwijl ik vroeger vaak een halve rol nodig had. Op goede dagen (je hebt soms van die dagen dat alles goed gaat) is zelfs het eerste papiertje al schoonquote:Op donderdag 11 maart 2010 21:48 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is toch ook vreemd..Je gaat staan, de restjes verspreiden zich nu over een groter oppervlak, je moet nog meer vegen?
Lekker, wassen en klysma in 1.quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:03 schreef ShiroYasha het volgende:
je kont afvegen
ik heb een wc die zo'n warm straaltje water in je anus spuit, das 10x beter
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |