Even voor de duidelijkheid het gaat hier over afvegen niet de daad zelf hèquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Fok is leerzaam
Nooit geweten dat mensen het staand doen, tenzij de wc te goor is om op de bril te gaan zitten
Je kunt altijd nog gaan hurkenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 23:48 schreef D. het volgende:
Fok is leerzaam
Nooit geweten dat mensen het staand doen, tenzij de wc te goor is om op de bril te gaan zitten
Ik wist dus echt niet dat mensen staand hun reet afvegen... Lijkt me ook erg onhandig.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 07:21 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik heb dus echt nog nooit gehoord van mensen die zittend hun reet afvegen. En ik snap ook niet hoe je dat voor elkaar krijgt.
Nee juist nietquote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:43 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik wist dus echt niet dat mensen staand hun reet afvegen... Lijkt me ook erg onhandig.
Dat dus. Mannen die zittend afvegen plassen waarschijnlijk ook zittend.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
hoe kun je nou in godsnaam je reet afvegen zittend?
hurkend hoort bij rechtstaan toch?
dus zittend is zittend op de bril?
dan moet je hand tussen je billen en bril, en dan nog eens vegen
dat gaat toch niet
Ik snap er ook echt geen ene fuck van. Voorlangs, achterlangs, linksom rechtsom?quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat gaat toch niet
Gewoon heel simpel door een beetje voorover te leunen komt er genoeg plaats tussen je reet en de bril om een hand achter langs te steken en af te vegen hetzelfde principe als staand alleen minder moeite en hygiënischer aangezien bij opstaan je reet op elkaar wordt gedrukt waardoor de troep zich over een groter gebied uitspreid.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 19:16 schreef Chuck.Norris het volgende:
dat gaat toch niet
He? Maar jij veegt dus als vrouw zijnde zittend achterlangs? Ik doe voorlangs. Of deed je achterlangs vanwege zwangerschap want ik kan me indenken dat het me dan misschien niet meer luktquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:34 schreef freecell het volgende:
Welnee
Beetje naar voren met je bovenijf, dan komt je kont naar achteren en naar boven...
Deze uitlegquote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:13 schreef mirved het volgende:
[..]
Gewoon heel simpel door een beetje voorover te leunen komt er genoeg plaats tussen je reet en de bril om een hand achter langs te steken en af te vegen hetzelfde principe als staand alleen minder moeite en hygiënischer aangezien bij opstaan je reet op elkaar wordt gedrukt waardoor de troep zich over een groter gebied uitspreid.
Je hoeft echt geen raket geleerde te zijn om dit te begrijpen.
Inderdaad je wil toch wel even je extrusie bewonderen voordat je er zo'n vormloos papiertje op gooit.quote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef onearmedman het volgende:
Staand nog nooit van gehoord? Wie blijft er nou in godsnaam zitten. Volgens mij komen staanders en zitters echt van verschillende planeten. Ik zie hierom nog wel oorlogen ontstaan. Zitten is echt belachelijk, volgens mij smeer je het dan alleen maar uit. Gewoon poepen, opstaan, even naar je poep kijken, vegen, kijken, en dan herhalen tot je niks meer ziet.
Dat zeg ik:quote:Op zondag 14 maart 2010 00:29 schreef Knipoogje het volgende:
Het ergste is nog wel dat ik de staanders er van verdenk dat ze gewoon een beetje zitten te trollen
Staand je kont afvegen, het moet niet gekker worden. Ik heb er echt nog nooit van gehoord
Eigenlijk is dit wel een krantenartikel waard. Gezien de poll is het bijna 50-50. De ene helft denkt dat het volstrekt normaal is om staand/zittend je kont af te vegen en heeft geen idee dat de andere helft exact hetzelfde denkt.
Nou weet ik wel meteen waarom er wel eens vuil strontpapier NAAST de pot ligt. Die staanders moeten het van grotere afstand terug in de pot mikken
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 20:21 schreef Green1 het volgende:
Is dit soms een set up, van half fok, om de rest te laten denken dat er mensen zijn die staand hun reet afvegen?
Even naar je poep kijken kan niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef onearmedman het volgende:
Gewoon poepen, opstaan, even naar je poep kijken, vegen, kijken, en dan herhalen tot je niks meer ziet.
Waarom kick je dit topic nadat er meer dan 3 jaar niet is gepostquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Lukt dat zittend?Klacht: ik ben blijkbaar dik.
quote:
quote:
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog gaan hurken
[ afbeelding ]
Volgende vraag: telt hurkend vegen nu als staand of zittend?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb altijd m'n zus bij de hand die zuigt het er zeg maar uit.
Ook wat in het toilet ligt. Scheelt weer water.
Tegenwoordig poep ik meestal gewoon voor haar deur. Omdat haar haren anders nat worden in de wc-pot.
Ik kan me schijtpersgewijs geen betere houding voorstellen dan je UI.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.
whehehequote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Ik kan me schijtpersgewijs geen betere houding voorstellen dan je UI.srry.
Hier heb ik bewijs van gezien op youtube.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.
Sowieso schijten als je niet nodig moet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef adnapekkid het volgende:
hoe de fack wil je staand je reedt afvegen. als je gaat staan worden je billen toch bij elkaar geperst en de resterende poep toch ook?
De deur zit toch wel op slot?quote:Op maandag 8 april 2013 11:23 schreef Hitori het volgende:
[ afbeelding ]
Zo natuurlijk, balancerend tussen toiletpot en deurklink.
Hoe de fak wil je idd terwijl je nog op de pot zit je kont afvegen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe wurm je je hand tussen de pot en je kont, en dan nog van boven naar benedenOf blijkbaar heb ik een dikke kont
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |