Even naar je poep kijken kan niet meerquote:Op zondag 14 maart 2010 00:40 schreef onearmedman het volgende:
Gewoon poepen, opstaan, even naar je poep kijken, vegen, kijken, en dan herhalen tot je niks meer ziet.
Waarom kick je dit topic nadat er meer dan 3 jaar niet is gepostquote:
quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Lukt dat zittend?Klacht: ik ben blijkbaar dik.
quote:
quote:
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog gaan hurken
[ afbeelding ]
Volgende vraag: telt hurkend vegen nu als staand of zittend?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:25 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Ik heb altijd m'n zus bij de hand die zuigt het er zeg maar uit.
Ook wat in het toilet ligt. Scheelt weer water.
Tegenwoordig poep ik meestal gewoon voor haar deur. Omdat haar haren anders nat worden in de wc-pot.
Ik kan me schijtpersgewijs geen betere houding voorstellen dan je UI.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.
whehehequote:Op zondag 7 april 2013 20:27 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
[..]
Ik kan me schijtpersgewijs geen betere houding voorstellen dan je UI.srry.
Hier heb ik bewijs van gezien op youtube.quote:Op zondag 7 april 2013 20:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het schijnt wel dat je op die manier het beste je darmen leegt, omdat in die houding de schijt er gewoon het beste wordt uitgeperst.
Sowieso schijten als je niet nodig moet.quote:Op zondag 7 april 2013 20:17 schreef adnapekkid het volgende:
hoe de fack wil je staand je reedt afvegen. als je gaat staan worden je billen toch bij elkaar geperst en de resterende poep toch ook?
De deur zit toch wel op slot?quote:Op maandag 8 april 2013 11:23 schreef Hitori het volgende:
[ afbeelding ]
Zo natuurlijk, balancerend tussen toiletpot en deurklink.
Hoe de fak wil je idd terwijl je nog op de pot zit je kont afvegen?quote:Op donderdag 11 maart 2010 20:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Hoe wurm je je hand tussen de pot en je kont, en dan nog van boven naar benedenOf blijkbaar heb ik een dikke kont
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |