Kom je ook?quote:
Dat is wel heel tempting!quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
mag je ook meedoen aan de hindernisbaan met hoge hakken en natte lak
quote:Op zondag 4 april 2010 19:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
mag je ook meedoen aan de hindernisbaan met hoge hakken en natte lak
De ouderwetse "schoenendoos" of een lege beautycase vullen? koffer? Hoeveel wil je meenemen?quote:Op zondag 4 april 2010 18:39 schreef Lindytje het volgende:
Nu alleen het volgende punt... Hoe ga ik mijn stash nou handig naar Leiden slepen?? Iemand een briljant idee??
Nee, ik gooi niet mijn helmer in de auto, dat ding is niet te tillen
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...quote:Op zondag 4 april 2010 20:24 schreef AmNaBa het volgende:
[..]
De ouderwetse "schoenendoos" of een lege beautycase vullen? koffer? Hoeveel wil je meenemen?
Maar van sommige lakjes weet je bijvoorbeeld dat ongeveer iedereen ze heeft.. Gaat iedereen die dan meenemen?quote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...
Maar schoenendozen, daar zou ik een eind mee moeten kunnen komen ja!! Of een boodschappenkratje, bedenk ik me ineens...
Uhm.... ja!quote:Op maandag 5 april 2010 12:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Maar van sommige lakjes weet je bijvoorbeeld dat ongeveer iedereen ze heeft.. Gaat iedereen die dan meenemen?
Gewoon omdat het kan!quote:
[Meet] Show hier je nagels meet, 8 mei.quote:
in het centrum.quote:Op maandag 5 april 2010 14:02 schreef buzzwheedle het volgende:
ik heb net gekeken, met openbaar vervoer duurt het flink langer dan met de auto. nu heb ik ook geen idee waar we moeten zijn in Leiden?
Wel slimmer en steviger. (in te delen met schoenendozenquote:Op maandag 5 april 2010 11:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, ik wilde eigenlijk zo ongeveer alles wel meenemen...
Maar schoenendozen, daar zou ik een eind mee moeten kunnen komen ja!! Of een boodschappenkratje, bedenk ik me ineens...
Lijkt mij prima hoor!quote:Op maandag 5 april 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
ohja, qua tijden zat ik te denken aan aankomst tussen half 1 en half 2.
of is dat te laat?
ja hoorquote:Op maandag 5 april 2010 19:07 schreef buzzwheedle het volgende:
Als ik in leiden ben parkeer ik em mestal bij de molen, is dat aan te lopen?
Voor de liefhebbers, Amnaba en ik vertrekken vanaf aalsmeer. We kunnen eventueel nog 2 dames meenemen. uithoorn is aan te rijden, maar we kunnen ook wel iemand op schiphol of hoofddorp oppikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |