Maar wel veel stemmenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef mwaterl het volgende:
Nog 4 minuten
(weinig inzendingen trouwens deze keer!)
Zo bedoelde ik het nietquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:42 schreef shadowflash het volgende:
[..]
ik ben niet helemaal wakker meer
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moetenquote:
Ei snep itquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Ja maar we hebben geen klap emoticon en ik wou toch enige dankbaarheid tonen enzo
<- griep
einz=1 in het duits en dat is precies wat je krijgt als je vergeet de shift in de drukkenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moeten![]()
Snap je 'm? Stemmen horen![]()
![]()
![]()
![]()
EEINNZ!!11
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?
quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:40 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Wat moet dat middenin voorstellen? stukje kip?
!!!1!!! als je shift los laat.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Maargoed dat ik ze niet hoor! Dan zou ik naar de doc moeten![]()
Snap je 'm? Stemmen horen![]()
![]()
![]()
![]()
EEINNZ!!11
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?
je doet het zelf alquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:43 schreef mwaterl het volgende:
p.s.: Kan iemand mij die EEINZ dingen uitleggen? Waar slaat dat op?[/sub]
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:45 schreef shadowflash het volgende:
[..]
einz=1 in het duits en dat is precies wat je krijgt als je vergeet de shift in de drukken
stemmen![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij BrauN of een vergelijkbaar persoon begon ermee.quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:46 schreef marcel-o het volgende:
[..]
je doet het zelf al
bij veel uitroeptekens en ook nog eens snel willen typen vergeet je de shift wel eens..
daardoor verschijnt er een "1" inplaats van een "!"
lolbroeken van fok(denk ik) maakten er einz(wtfbbq) van enz
Injection eleven![]()
ja en als ik vrolijk ben .... danquote:
Nee , dan is het time for some lovingquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:49 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Stort je ¤100,- op m'n rekening?Thanks!
Nee..weer 1 groot object tussen kleinere.. beetje zelfde als vorige.. en de kerk lijkt al geshoptquote:
Oooh bedoelt ze dat??quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:51 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nee , dan is het time for some loving
Dan speel je voor spaarvarken en mogen we allemaal wat in je gleuf stoppen ?quote:
* proest *quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:52 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dan speel je voor spaarvarken en mogen we allemaal wat in je gleuf stoppen ?
![]()
![]()
GEINTJE
![]()
![]()
![]()
Niet boos worden
Ik heb weekend en ben in een melige buiquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:53 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Nou eh , ergens last van ofzo ? damn zeg xD
quote:
Vast Dottey al meebezigquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als dat 't nieuwe plaatje wordt dan denk ik dat ik dat ding ga doorzagen en er een bot uit laat steken
Als het werkt.. dan werkt het ..quote:Op donderdag 11 maart 2010 22:54 schreef HaJee het volgende:
[..]
Als dat 't nieuwe plaatje wordt dan denk ik dat ik dat ding ga doorzagen en er een bot uit laat steken
hij kan door de middenquote:Op donderdag 11 maart 2010 22:56 schreef mwaterl het volgende:
[..]
Hm..geen inspiratie voor![]()
Mss anderen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |