Ah, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb wel een koptelefoon, maar die past niet in de versterkerquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, hij had een goldplated () 3,5 naar 5,5mm (oid) verloopstukje. Zoiets gebruik ik nu al, maar die koptelefoon is van mijn vader (ook Sennheiser met verloopstukje). Werkt perfect.

hij?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ze zijn om 00:00 begonnen zoals altijd, hij wil gewoon trollen.

nouquote:

Je plaatje werkt niet meer.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ah, dat had ik eerder moeten weten. Ik heb wel een koptelefoon, maar die past niet in de versterker.

omdat er dus een lading terug is gekomen bij de fabriek en ze daar even nieuwe software enzo over heen hebben gedraaid...quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef MaddoxX het volgende:
vraag me af wrom dat "Recertified as new" is ?

Daar was/is een site voor die dat automatisch doet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
Zijn er nou fokkers die al de hele dag op ibood zitten te f5en?

oude aids dus met nieuwe swquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat er dus een lading terug is gekomen bij de fabriek en ze daar even nieuwe software enzo over heen hebben gedraaid...

Ja sorry hoor dat jij hier als 1 van de 2 vrouwen bent wist ik niet.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij?
en heeft niets met trollen te maken......
het begint altijd om 0:00u dus ik snap de vraag niet.

ikke o.a.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:

quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:

En veel gekauft?quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef TECstarINC het volgende:
[..]
ikke o.a.
en zo nog wel wat mensen hier

Nee, autorefreshquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:

quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/115quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:20 schreef Superheld het volgende:
[..]
Daar was/is een site voor die dat automatisch doet.

hehe:$ jaaquote:Op donderdag 11 maart 2010 19:19 schreef Paul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |