Ohw, wel een leuk dingetjequote:
andersom.. nieuw meer... alleen omdat t iBood is maakt dat ook weinig verschil..quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want tweedehands heb je meer garantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
Nee, dat is wat ik juist wilde zeggen (al heb ik de garantie gewoon overgenomen). Maar 't ging er mij meer om dat garantie (of afhandeling) van Ibood niet zo denderend is.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:43 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Want tweedehands heb je meer garantie?
frituren doe je niet in een pan?quote:
Nee, dat zegt hij dus.quote:
nee een frituurpan is niet scherpquote:
en vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
500,-quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:47 schreef TheFrankey het volgende:
wat koste die laptop net?
4 blowjobsquote:
Hij was ¤499,95 bij iBOOD hoor.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:48 schreef einszweiachtung het volgende:
Die laptop kopers zijn genakt.
Jullie preis: 540
Kieskeurig: ¤549 tot ¤656.
Yup, stond wel op 't plaatje.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Met 50¤ korting bonnetje of nicht?
Dan heb je wel een interessante deal geslotenquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Yup, stond wel op 't plaatje.
Zijn dan ook wel degelijke Duitse pannen!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:49 schreef einszweiachtung het volgende:
Ibood zit er trouwens ook niet meer zo geweldig onder de prijs
En jij draagt een string, sorry het is waar.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Zijn dan ook wel degelijke Duitse pannen!
Pwndquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef Onnoman het volgende:
zit je hier kansloos te zitten in het donker neoncancerstraling op te vangen.. was vergeten dat god de zon heeft uitgezet
Klopt!quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
En jij draagt een string, sorry het is waar.
Ik ben dus ook al mn hele vrije dag aan t verneuken aan dit, echt ergquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef Onnoman het volgende:
zit je hier kansloos te zitten in het donker neoncancerstraling op te vangen.. was vergeten dat god de zon heeft uitgezet
ja van die staalfabriek die al 63 jaar bestaatquote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Zijn dan ook wel degelijke Duitse pannen!
Ik heb 'm voor 450,- 2e hands gekocht he.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:50 schreef einszweiachtung het volgende:
[..]
Dan heb je wel een interessante deal gesloten
Nucleaire tests weerstaan.quote:Op donderdag 11 maart 2010 18:51 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ja van die staalfabriek die al 63 jaar bestaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |