abonnement Unibet Coolblue
pi_259814
Er moet mij echt even iets van het hart:

Ik vind de etnische zuivering die in de bus heeft plaatsgevonden echt een grove schande! Hoe heeft Sylvana, die zelf notabene Surinaamse is, hier in hemelsnaam aan mee kunnen werken? Systematisch worden alle allochtonen (Bullent, Aziz), zigeuners (Seki), alcoholisten (Willeke) en mongolen (Jop) de bus uitgewerkt! Dat er zich nog geen extreem-linkse groeperingen hebben gemeld om deze etnische zuivering in de bus aan de kaak te stellen, verbaast mij elke dag meer en meer. En wat krijgen we er voor in de plaats? Brave, gezellige en gezonde jongelui met rode wangen. Wat dacht SBS-6 eigenlijk? Ze mogen - zij het tijdelijk - meedoen, maar alvorens de hoofdprijs in de buurt komt, werken we ze weer systematisch de bus uit? In wat voor een (televisie)land leven wij eigenlijk?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  dinsdag 18 april 2000 @ 17:08:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259815
Brabanders zijn ook allochtonen.
Nee maar even serieus, het is inderdaad nu weer zo'n gezellig ariër-feestje als destijds in BB. Kunnen we met z'n allen weer lekker hetzelfde zijn.
  dinsdag 18 april 2000 @ 17:18:00 #3
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259816
Huh, hebben de moderatoren stiekum nu opeens die kotsende smile geanimeerd, of liggen ze alleen mij te rellen?
  dinsdag 18 april 2000 @ 18:06:00 #4
2928 Dendroaspis Angusticeps
'Would you like some veno
pi_259817
quote:
op 04-18-2000 om 05:18 PM schreef Trainspotter het volgende:
Huh, hebben de moderatoren stiekum nu opeens die kotsende smile geanimeerd, of liggen ze alleen mij te rellen?

Nee hoor! Bij mij is ie nu ook animated
Net zoals ze op Tweakers.net overigens allang hadden.


VAMOS!!!

The only reason some people get lost in thought is because it's an
unfamiliar territory...


pi_259818
quote:
op 04-18-2000 om 04:40 PM schreef NERO het volgende:
Er moet mij echt even iets van het hart:

Ik vind de etnische zuivering die in de bus heeft plaatsgevonden echt een grove schande! Hoe heeft Sylvana, die zelf notabene Surinaamse is, hier in hemelsnaam aan mee kunnen werken? Systematisch worden alle allochtonen (Bullent, Aziz), zigeuners (Seki), alcoholisten (Willeke) en mongolen (Jop) de bus uitgewerkt! Dat er zich nog geen extreem-linkse groeperingen hebben gemeld om deze etnische zuivering in de bus aan de kaak te stellen, verbaast mij elke dag meer en meer. En wat krijgen we er voor in de plaats? Brave, gezellige en gezonde jongelui met rode wangen. Wat dacht SBS-6 eigenlijk? Ze mogen - zij het tijdelijk - meedoen, maar alvorens de hoofdprijs in de buurt komt, werken we ze weer systematisch de bus uit? In wat voor een (televisie)land leven wij eigenlijk?


NERO jongen, denk om je hart.
Je zegt nu wel dat je tegen de etnische zuivering oid bent dus tegen een vorm van discriminatie. Vervolgens ga je alle andere passagiers eens even lekker discrimineren. Ja, en daar schieten we lekker veel mee op. Tip voor jou als je de volgende keer je ei kwijt wil: ga even naar buiten en schreeuw het tegen een lantaarnpaal. Heb ik daar in ieder geval geen last meer van.
Want jouw gedrag is gewoon

  dinsdag 18 april 2000 @ 20:23:00 #6
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_259819
Ik denk dat SBS6 ook met opzet allochtone medemensen in de bus heeft gebruikt om, in een poging politiek correct te zijn, het multiculturele karakter van de bus te versterken. De winnaar moet natuurlijk wel een oerhollander zijn. Daar kan SBS6 commercieel misschien veel meer mee. Zou Iwan 2.1 dan toch een bizar genetisch experiment zijn? (Boys from Netherlands?)
Maar goed. Bewijzen heeft niemand, maar waarom twijfelen aan de kwade opzet van SBS6/JdM?

Lafayette

  dinsdag 18 april 2000 @ 23:28:00 #7
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259820
Ik denk dat Iwan release 1200 nog niet genoeg is om ook maar iets met hem te kunnen.
pi_259821
NERO....

Jouw kennende moet dit een geintje zijn.... Ik vind mensen van discriminatie beschuldigen omdat je dat er toevallig in lijkt te zien ook niet politiek correct.

Als een 'etnische zuivering' inderdaad dat was wat ze wilden dan hadden ze uberhaubt wel blank, blond en Arisch volk in de bus geplaatst.

Dikke onzin dus....

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259822
Zo, stelletje Moraalridders!

Sinds wanneer worden mijn woorden op fokzine zo serieus genomen? Natuurlijk probeer ik niet politiek correct te zijn, wat denken jullie wel niet van mij? Mocht ik die indruk gewekt hebben dan bied ik bij deze mijn excuses aan. Dachten jullie nu echt dat ik gewild had dat Seki het miljoen mee naar huis zou nemen? Zodat hij bij de Slavische onderwereld in Rotterdam zijn schulden kon afbetalen? Of Aziz? Zodat hij de illegale kebabkwekerij bij zijn ouders op zolder weer kan opzetten? Whoehahahahahahahahahahahaha!

Dacht het niet....

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_259823
quote:
op 04-19-2000 om 10:46 AM schreef NERO het volgende:
Zo, stelletje Moraalridders!
Sinds wanneer worden mijn woorden op fokzine zo serieus genomen? Natuurlijk probeer ik niet politiek correct te zijn, wat denken jullie wel niet van mij? Mocht ik die indruk gewekt hebben dan bied ik bij deze mijn excuses aan. Dachten jullie nu echt dat ik gewild had dat Seki het miljoen mee naar huis zou nemen? Zodat hij bij de Slavische onderwereld in Rotterdam zijn schulden kon afbetalen? Of Aziz? Zodat hij de illegale kebabkwekerij bij zijn ouders op zolder weer kan opzetten? Whoehahahahahahahahahahahaha!
Dacht het niet....

Ik wist helemaal niet dat je Sish Kebab net als wietplantjes kon clonen? Leg uit!

Grtz,

Meerhoerman.

pi_259824
quote:
op 04-19-2000 om 12:40 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik wist helemaal niet dat je Sish Kebab net als wietplantjes kon clonen? Leg uit!


Je bent toch wel op de hoogte van die illegale schapenslachterij bij Aziz' ouders op zolder? Het gemekker en gehuil van de lammeren en de stank van kadavers was in grote delen van de omgeving goed waar te nemen!Waarom denk je dat het huis afgebrand is?

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_259825
Heerlijk: wat zet die NERO zichzelf hier te kakken! Daarom snel nog een keertje naar boven!!!
The trick is to keep breathing
pi_259826
Kan Nero niet net als de wietplantjes lekker opgerookt worden??

Of anders maar eens mee naar de zolder van de ouders van Aziz. Nero met gedroogde pruimen en koriander. Héééél lang op laten staan om zeker te weten dat alle kwade cellen goed 'doorgekookt' zijn.

pi_259827
Tjonge, het forum is ook niet meer wat het geweest is...

Wat een beklagenswaardige reacties - op enkele uitzonderingen na - op deze post. Waar is de tijd gebleven dat hier de kritische reacties nog scherp en adrem waren? Dit lijkt werkelijk nergens op!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_259828
quote:
NERO schreef het volgende: Tjonge, het forum is ook niet meer wat het geweest is...

Zijn we het uiteindelijk toch nog eens geworden: ik dacht precies het zelfde toen ik onderstaande zin van je las:

quote:
op 04-19-2000 om 12:49 PM schreef NERO het volgende:
Je bent toch wel op de hoogte van die illegale schapenslachterij bij Aziz' ouders op zolder? Het gemekker en gehuil van de lammeren en de stank van kadavers was in grote delen van de omgeving goed waar te nemen!Waarom denk je dat het huis afgebrand is?

The trick is to keep breathing
  maandag 5 juni 2000 @ 11:26:00 #16
4230 Dolfijntje
Oops, i did it again.......
pi_259829
Ik wou deze toch nog eens naar boven halen!
Ne rienne va plus, de centen zijn niet meer van U.......
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')