dude, je hebt het over een paar duizend mensen die je over een kam heen scheert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:32 schreef Theoria_Colorum het volgende:
Bij Q-dance zijn ze veels te dom om ook maar ergens een boodschap in te verwerken.
En het publiek om het te begrijpen.
Nee, over twee kanten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
dude, je hebt het over een paar duizend mensen die je over een kant heen scheert.
okee, dat kan.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Het is volgens mij wel vaker gezegd dat illustrators en art designers ook bij dat soort symbolen hun inspiratie halen. Omdat het 'cool' staat.
Sterker nog, dat is.quote:
Wat dan? Het klopt toch.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef meneerseruis het volgende:
[..]
dude, je hebt het over een paar duizend mensen die je over een kant heen scheert.
Nee, maar het spreekwoord bestaat simpelweg niet.quote:
Dat heet drugs.quote:Op donderdag 11 maart 2010 09:11 schreef Drumpie het volgende:
Is een mogelijkheid jokkebrok, maar ik las een keer in een topic van iemand anders die op een feest was waar op een gegeven moment iedereen satanistische dingen deed en de muziek je meenam naar iets, je overheerste.
Misschien ook een idee voor dit Defqon feest...
Lees het maar is, heel bizar.quote:
Niet alleen omdat het cool staat. Die zogenaamde Illuminati symbolen hebben behalve hun inprint op de geschiedenis van de beelden en tekens ook nog een esthetiek die veel mensen aanspreekt. De gulden snede komt bijvoorbeeld keer op keer terug.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:35 schreef Amos_ het volgende:
Het is volgens mij wel vaker gezegd dat illustrators en art designers ook bij dat soort symbolen hun inspiratie halen. Omdat het 'cool' staat.
Ja, dat is het zeker.quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Niet alleen omdat het cool staat. Die zogenaamde Illuminati symbolen hebben behalve hun inprint op de geschiedenis van de beelden en tekens ook nog een esthetiek die veel mensen aanspreekt. De gulden snede komt bijvoorbeeld keer op keer terug.
"Hun" symbolen zijn vaak gebaseerd op oudere symbolen enz.
Iedereen die iets belangrijk wil laten lijken, of zijn, gebruikt daarvoor taal/communicatie. Niet omdat het "cool" is, maar omdat je er simpel niet omheen kunt.
Het is taal en dus kent het zijn sjablonen/architypes. Het is wel interessant maar niet raar dat er patronen ontstaan. Niet "gekker" dan hoe ons woord koel lijkt op het woord cool.
Een vriend van me is hier een studie van aan het maken...hij wil het alleen nog steeds niet te lezen geven.En ik geloof dat hij liever spreekt van symbolen die hun basis vinden in hermetisme dan in het illuminati gebeuren.
Los van dat is het hele conspiracy ding wel een actueel thema natuurlijk.
Beetje zoals een petrischaaltje soms weinig te maken heeft met de buitenwereld?quote:Op donderdag 11 maart 2010 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat is het zeker.
Al geloof ik ook echt dat sommige organisatoren van feesten die symbolen alleen maar op hun flyers zetten omdat ze het 'cool' vinden maar geen snars begrijpen van de diepere betekenis.
Jaquote:Op donderdag 11 maart 2010 12:07 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Beetje zoals een petrischaaltje soms weinig te maken heeft met de buitenwereld?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |