Och, ome Hansquote:Op donderdag 11 maart 2010 23:01 schreef oinaru_isan het volgende:
Hans van Mierlo is dood.
http://www.volkskrant.nl/(...)_Mierlo_78_overleden
Daar dacht ik ook meteen aan... maar goed, deze had in ieder geval een leeftijd waarop je dat kan verwachtenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en Connie Palmen al haar 2e echtgenoot
en volgens mij kan hij wel terugzijn op een leven waarin hij zichzelf wel eens gekscherend straatschoffie pleegde te noemen, maar dan toch wel een die een en ander voor elkaar heeft gekregen, en in elk geval geleeft heeft en niet het bestaan van een grijze muis heeft gekozenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan... maar goed, deze had in ieder geval een leeftijd waarop je dat kan verwachten
En wie is nu de echte Mister-O?quote:Op donderdag 11 maart 2010 21:01 schreef MisterO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, naar mate de avond vorderde, werden we steeds bezopener
Ik ben niet zo van de spelletjes op de vroege morgenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de eerste klap is een daalder waard
dit maal speel ik geen spelletjes maar geef ik juist onverholen en opelijk hier antwoord, voordat er weer mensen mij zien als die fokker van roddel ende achterklapquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de spelletjes op de vroege morgen
De eerste foto dus?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dit maal speel ik geen spelletjes maar geef ik juist onverholen en opelijk hier antwoord, voordat er weer mensen mij zien als die fokker van roddel ende achterklap
Het valt niet mee andersquote:
Ik sluit me graag aan bij deze sprekerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Als je me OOIT om 6:00 belt, dan ben je je leven niet meer zeker!
JOU bellen heeft toch geen zin, want jij durft toch niet op te nemenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Goed dat je het zegtquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:18 schreef Ang3l het volgende:
Mijn morgenstond slaapt liever uitquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Stroekie het volgende:
Weten jullie dan niet dat de morgenstond goud in de mond heeft ?
En jouw morgenstond heeft geen tanden meer in de mond als je om 6 beltquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:31 schreef Stroekie het volgende:
Weten jullie dan niet dat de morgenstond goud in de mond heeft ?
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jouw morgenstond heeft geen tanden meer in de mond als je om 6 belt
pijptechnisch is dat dan wel weer een voordeelquote:Op vrijdag 12 maart 2010 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jouw morgenstond heeft geen tanden meer in de mond als je om 6 belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |