abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 maart 2010 @ 21:08:10 #76
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_79108274
OMG ik heb net keihard gelachen om "Make your face look like shit"
L'Enfer, c'est les autres.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 maart 2010 @ 21:17:03 #77
163650 Greys
pi_79108569
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:08 schreef Maria2.0 het volgende:
OMG ik heb net keihard gelachen om "Make your face look like shit"
Ik moest er ook om lachen
Hoop dat Lush er ook om kon lachen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79141107
Zo inmiddels heb ik ook maar een eigen account aangemaakt bij FOK!, ik ben Miranda de vrouw van quimby. en sinds ik de prijsvraag heb gewonnen heb ik mezelf maar omgedoopt tot LUSH-lady.

Ik ben nog steeds erg verbaasd en blij, er komen nu zoveel ideeen voorbij. om sommige moet ik wel lachen hoor.... a face like shit . Andere ideeën lijken me soms niets maar daarentegen wel erg origineel..

Mijn laatste puntje is dat er wel heel veel mensen zeer creatief geweest zijn met de allermooiste collage's te maken, echt stoer. Ik ben wel handig in te knutselen maar niet op de pc te knutselen.

ik wacht met smart op de rest van de ideeen.

tot later....
gewoon een echte LUSH fan.
Mijn favoriet : Sex bomb bathballistic en Ocean Salt
pi_79142427
Wheh, zie mijn inzending nog nergens staan.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 maart 2010 @ 23:38:43 #80
163650 Greys
pi_79153706
quote:
Op zondag 14 maart 2010 20:41 schreef Tamashii het volgende:
Wheh, zie mijn inzending nog nergens staan.
Hij komt echt nog! Alle inzendingen komen hier te staan.
Maar het is best wel een klusje en ik had dit weekend zowaar een privéleven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 maart 2010 @ 13:37:23 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_79166796
Dat kan niet hoor, Greys, een privéleven!

Gefelie aan de winnaars, hele leuke actie! Ik was vergeten mee te doen, mwehe

Ik vind vooral die worteldingetjes echt awesome, die zeep met konijn erop!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 14:38:55 #82
163650 Greys
pi_79210234
WE DOEN WEER EEN RONDJE INZENDINGEN!

Roll-in-the-hay
Roll-in-the-hay (alternatieve naam: hayday) is een zachte, licht schuimende douchecreme die je helemaal omhult en herinneringen oproept aan een zorgeloze zomerdag. Het geurt zoals vers hooi: prikkelend, zoetig en kruidig, alsof de zon er nog in zit. Naar fris wasgoed dat wappert in de wind, de zon op je huid, hand in hand in het gras liggen en naar de mooist denkbare afsluiting van een warme zomerdag: samen rollebollen in het hooi.

De structuur van Roll-in-the-hay is cremig en zacht, zoals een smoothie, maar wel iets schuimend en met kleine korreltjes voor een heel licht scrub-effect (net zoals de lichte prikkeling van hooi). Na gebruik voel je je ontspannen, vrolijk en verfrist.

------------------

Hierbij zend ik mijn idee voor een nieuw product in.
Ik zou graag een fijne scrub hebben in een smeerbare vorm die mijn lichaam ook nog goed voedt. De droge sugar scrubs vind ik niet praktisch werken, iets om uit te smeren zou veel handiger zijn.
Zeg maar een scrub als ocean salt ( met iets fijnere korrels) maar dan voor het hele lichaam. En dan gecombineerd met een fijne voedende werking als dream cream, zodat mijn huid niet droog en trekkerig aanvoelt, maar er ook geen vette laag op mijn huid ligt zoals bij buffy. En om dat helemaal geweldig te maken zou het, het lekkere geurtje van the olive branch hebben.

Als tweede heb ik nog een ideetje om de gebruikte douchegelflesjes in te nemen en deze te recyclen in Lushdouche/badpuffs, misschien met een soort handschoen eraan om jezelf makkelijker in te zepen.
Normale puffs zijn van gerecycled materiaal gemaakt. Om het helemaal geschikt voor Lush te maken zou er zich in de puff een vakje/opening bevind om een stukje zeep of bubble bar slice in te steken om het lekkere schuim te gebruiken.
Als Lush dit zou hebben zou ik ze zeker kopen en kunnen er meer mensen (die geen bad hebben) ook genieten van de lekkere (bad)producten onder de douche.

------------------

Mijn idee voor het ultieme doucheproduct dat Lush mij kan aanbieden heeft te maken met mijn ultieme douche moment. Niets is zo lekker om samen met je partner onder de douche te staan... terwijl hij je rug scrubt met Aqua Mirabilis en jij alvast bedenkt met welke lekkere Lush Shampoo je straks je haar gaat wassen... moet je toch even onder de straal vandaan, want met z'n tweetjes onder de douche is vaak toch wat krap. En om die arme jongen nou kou te laten lijden, dat kan natuurlijk niet constant...

Mijn doucheproduct zou dan ook bestaan uit iets wat heel lekker en sexy ruikt, het liefst iets met aardbeien, ylang ylang of kamille, maar wat op de huid zachtjes warm wordt, zodat ik mijn lief daarmee kan insmeren en dan lekker zelf eerst ingezeept en verwend kan worden, voordat ik de douche weer moet afstaan...

------------------

Wat mij een heerlijk douche product lijkt is bijvoorbeeld:

-body butter honing, dus een vloeibare body butter met scrub die een olie laagje op je huid achterlaat. (Honing lijkt mij zelf erg lekker maar kan natuurlijk in iedere geur.Je zou het body honey oid kunnen noemen.)

-zeep / body butter in bosbessen geur, dus wat minder fruitella-zoet zoals de comforter maar meer fris-zoet.

------------------

Omdat ik enorm kan genieten van een fijne douchebeurt, en Lush zich ook richt op de belevenis bij het douchen, leek het me leuk om aan deze actie mee te doen.

Behalve reinigen, relaxen, en verfrissen onder de douche is een goede verzorging van de huid natuurlijk ook erg belangrijk. Daarom dacht ik aan een nieuwe buttercreamvariant. Zelf heb ik een gevoelige, soms droge huid en ik weet dus dat het voeden hiervan essentieel is, vooral bij het uitdrogende effect van (warm) water. Een buttercream is volgens mij het ideale product om dit te bewerkstelligen. Als bepalende ingrediënten zou ik er (naast cacaoboter) mango, passievrucht en citroen in verwerken. Cacaoboter en mangozaadolie verzorgen de huid rijkelijk. De heerlijke mangogeur wordt aangevuld door passievrucht, wat het een extra exotische ervaring maakt. En ten slotte citroen, voor een frisse oppeppende finish!

Het nieuwe ingrediënt in deze buttercream voor onder de douche is, zoals u waarschijnlijk wel heeft opgemerkt, passievrucht. Behalve dat het weer eens wat anders is dan de standaardingrediënten past het wat mij betreft prima bij de passie die Lush in haar producten stopt. Daarom geef ik het de (voorlopige) naam 'Passionately Yours'!

Het is weliswaar nog een ruw idee, maar ik hoop dat de experts er iets realiseerbaars in zien en dat het in de praktijk dan ook echt zou werken zoals ik het bedoeld heb.

------------------

Ik mis niet zozeer een product maar meer een geur: de lush-winkel-geur!
Deze geur is natuurlijk te verwerken in een buttercream(mijn favoriet
doucheproduct) maar ook als douchegel en zelfs een complete geurlijn.

Deze samenstelling komt volgens mij het meest overeen:
Product: Hoeveelheid:
-Ghost douchegel 4 delen
-The Olive Branch douchegel 2 delen
-Yummy Yummy Yummy douchegel 1 deel

Mochten jullie het niet eens zijn met deze samenstelling dan bied ik me
hierbij aan om jullie te helpen! ;-)

Bij een nieuw product hoort natuurlijk een nieuwe naam:
Lushop! (Lu(sh) Shop)

------------------

Wat me opvalt is dat mensen graag geuren combineren. een geur eigen willen maken.
Ik zie het als een containertje voor flesvoeding voor me.

melkpoeder4laagskleur

In elke gedeelte een Lush douche geur, poedervorm. Behalve de bovenste, die is leeg om te mengen en de onderste die wat groter is. Daar zit de neutrale douchegel met verzorgende olie in.
In elk tonnetje zit een kracht. Zoet, kruidig,fris, bloemig, muskachtig, zeepachtig.
Even schudden, ruiken en gebruiken.
Het moet een goed voedende doucheprodukt zijn, met olie. Want een bodylotion oid kan er niet meer overheen, dat verpest de eigen geur.
Mensen geven door wat hun ideale combinatie is en Lush weet waar de interesse licht. Ook wordt het voor mannen aantrekkelijk om zo te gaan bestellen en samen met de produkten van hun vrouw
mee te gaan doen.

------------------

Een douchegel met scrub, met gemalen koffiebonen (uiteraard Fair Trade!) voor een strakke huid zonder cellulitis. Verder nog wat hazelnoot en vanille om de koffiegeur wat zachter te maken.
Mogelijke naam: Wake Up Call.

------------------

Het ideale doucheproduct zou zijn een shower smoothie welke niet alleen de huid kalmeert na weer een dag te lang in de zon gelegen te hebben maar welke ook de geest opfrist met een heerlijke frisse geur zodat je meer energie hebt voor een lekkere zomerse avond op een terrasje of een avond clubben in de nieuwste club van je stad.

Je smeert de smoothie op je huid en terwijl het je huid kalmeert wordt je geest alvast opgefrist door de heerlijke geur die nog beter vrijkomt wanneer je gaat douchen. Je krijgt gelijk zin om de douche uit te springen en op pad te gaan!

Het moet natuurlijk bestaan uit frisse zomerse geuren en ingredienten. Maar het product kan ook in de winter gebruikt worden omdat het je huidje zo ontzettend zacht maakt en kalmeert, wat je na een winterse sneeuwbui toch zeker wel kunt gebruiken! Het is ook een lekkere afwisseling met al die kruidige geurtjes; een frisse wind!

------------------

Mijn idee: Een lekkere buttercream met een subtiele hyacintengeur en de naam refreshspring.

------------------

Als ik in een Lushwinkel sta, voel me als een kind in een snoepwinkel. Denk ik aan de 'lushfabriek', dan krijg ik Charly and the chocolate factory-achtige visioenen. Met dit laatste in mijn gedachte en om de keuze voor mij voortaan wat gemakkelijker te maken, kom ik op het idee van een toverbalzeepje. Een zeep bestaande uit verschillende laagjes met verschillende geurtjes en (liefst contrasterende) kleurtjes. Dat moeten dan natuurlijk wel geuren zijn die bij elkaar passen, want het kan zijn dat de geuren zich vermengen als de ene laag gedeeltelijk op is en de volgende laag er al doorheen schemert. Voorbeeld: sinaasappelgeur - chocoladegeur - koekjesgeur, zodat je eerst een sinaasappelgeur hebt, vervolgens en sinaasappel-chocoladegeur, daarna een chocoladegeur, enz.

Misschien zijn er al wel geuren in het lushassortiment die op deze manier heel goed te combineren zijn. Je zou themazeepjes kunnen maken, bijvoorbeeld een fruitthema, een bosthema of een seizoensthema. Maar een verrassingszeepje waarbij onduidelijk is wat voor geuren voorbij zullen gaan komen, is natuurlijk ook een optie

Ik denk wel dat dit idee het best uitvoerbaar is als je losse stukken zeep hebt, en niet een stukje van zo'n taartpunt in de Lushwinkels. In dat laatste geval heb je namelijk meteen een dwarsdoorsnede van alle laagjes, en het is juist de bedoeling dat ze één voor één tevoorschijn komen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 14:47:01 #83
163650 Greys
pi_79210589
EN NOG EEN PAAR!

Mijn idee is om douchejelly of zeep in het zwart te maken met de geur van drop. Echt iets voor de moderne nederlander. Welke nederlander is nu niet gek op drop?
Eventueel wat zoethout er in verwerken? In drop zit ook gelatine, dus een jelly idee.

Een ander idee is een butterscotch scrubzeep of een caramel zeep. Caramel ruikt zo lekker!

------------------

Het nieuwe idee voor Lush is.........

Een tube met shampoo, conditioner en haarmasker in één!
De tube bevat voor elk product een aparte opening.
Voordelen: i.p.v. drie verschillende producten staat er nu één tube in je badkamer,
dus extra ruimte voor nog meer producten van Lush!
Ook erg handig voor onderweg. Je hoeft maar één tube mee te nemen, i.p.v. drie.

------------------

Het idee: Een douche/badspons met een hervulbaar intern reservoir, waar je je favoriete Lushproduct in kan stoppen en dat zelf de goede hoeveelheid gel of zeep afgeeft.

------------------

Mijn ideeen:

1) Douchescrub in een flesje. Geur: Diep Vanille en Cherry/Frambozen. Naam: Seventh Heaven.
2) Douchescrub. Geur: Bosbessen en Frambozen en Bramen. Naam: Bär (zweeds voor bosvruchten)
3) Zeep van witte chocolade met vanille en cherryblossem. Naam: Cloud Nine.

------------------

Mijn idee voor een Lush product zou een collectie van zeepjes zijn voor kinderen.

Deze kunnen dan in vormen van dieren of cartoonfiguren op de markt komen. Natuurlijk moet het wel kindvriendelijk zijn en onschadelijk zijn als ze hem per ongeluk in de mond stoppen.

Het zou nog helemaal mooi zijn als er nog een kleine verassing in het zeepje zou zitten als deze helemaal op is. Misschien in de vorm van een inflatable figuurtje die zich ontvouwt als het in het water komt.

Qua geuren denk ik aan iets met snoep of iets anders lekkers.

------------------

Mijn idee voor een nieuw Lush product is om een lekkere bodyscrub te krijgen, zoals "Ocean Salt" maar dan met de geur en het schuimend effect van "The comforter". De kleur wordt dan ook een mooie roze kleur en een heerlijke zeezout scrub met de geur van bosbessen.

------------------

Het doucheproduct wat ik voorstel is:
Een scrub gemaakt van suiker, kokos en tropische vruchten, bij voorkeur mango.

Niet alleen geurt het lekker, maar doordat het helemaal eetbaar is kan het ook voor leuke gezamenlijke momenten onder de douche zorgen.
Bovendien is kokos naar ik weet ook goed voor je huid

Deze combinatie heeft dus meerdere doelen, want een scrub moet je door een ander in laten wrijven (je rug is zo lastig) en je kunt er dus ook nog eens samen spannend van genieten, en het is goed voor je huid.

------------------

Ik denk dat ik zelf wel een leuk idee heb voor een nieuw doucheproduct. Het lijkt me heel leuk om een soort douchegel te hebben, maar dan ook echt in de vorm van gel (haargel). Dus een grote pot, met daarin een gel-achtige substantie. Wanneer je deze uitsmeert, gaat het heerlijk schuimen (net zoals een beetje bij die scheergels om je benen te ontharen).
En deze dan in verschillende geurvarianten, zoals bijvoorbeeld aardbei-banaan, kokos-vanille en roos-munt.
Dit is iets wat ik zeker zou kopen en wat ik ook heel leuk zou vinden om cadeau te geven aan iemand als het in een mooie verpakking zit!

------------------

Mijn idee voor een nieuw artikel voor lush is een nieuwe badschuim / douchegel met ananas papaya perzik geur, heerlijk zoet, zacht en verleidelijk lekker!
Wellicht een leuke naam, summer sweetness
Zou ook leuk zijn als zeep, in vorm van een hand, get in touch with the summer sweetness

Een massage bar die bij aanraking een beetje warm wordt ( als in "spiergel" ) met honing geur of lavendel geur in de vorm van 2 lippen, "Honey i'll give u a kiss "

----------------------

Boemboe spice

Kruiden uit de gordel van Smaragd. In de vorm van Wajangpoppen of objecten specifiek aan de gordel van Smaragd: vruchten (durian, papaya), dieren (sumatraanse tijger, vliegende hond)
Boemboe is een bekend begrip en betekent in feite "kruidenmengsel".
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 14:56:00 #84
163650 Greys
pi_79210992
EN ALS WE DAN TOCH BEZIG ZIJN....

Ik zou graag een shampoo op de markt willen zien waar vette haren wat langer uitblijven en een niet zo'n sterke geur van miss sporty parfum dat vind ik zo'n lekkere geur.ik mag om mijn gevoelige hoofdhuid mijn haar niet elke dag wassen maar heb na een dag al wel weer vet haar en daar baal ik van en heb al verschillende shampoo's gebruikt maar niks werkt dus als dat zou lukken maak je mij heel blij.

----------------------

Mijn ultieme douche product, is een stuk zeep met een vleugje opium erin ,ik vind dit een heerlijke lekker geur en aangezien ik mijn eigen iedere dag douche, zou ikgraag willen dat dit product in de collectie van Lush komt .
En dan als naam voor de zeep : de ultieme verslaving (hihi).

----------------------

Ik zat voor een nieuw product te denken aan een heerlijk zachte, vochtinbrengende douchegel. Die op je huid heerlijk veranderd in rijk schuim. En dan de geur van lavendel, zodat je er heerlijk ontspannen van wordt. Zodat je huid helemaal ontspannen is, je hoofd heerlijk leeg.

En misschien een sexy knipoog naar mijn man, terwijl ik met het schuim onder de douche speel

Iets met de naam als “relaxed in bed”..

-------------------------

1.Een sint-jakobsschelp met daarin een heerlijk zeepje met de kleur en geur van zeewier en zeezout. De sint-jakobsschelp is om je te laten denken aan de heerlijke stranden en dient meteen als bakje om het zeepje na gebruik op te kunnen leggen. Ik vind die geur van zeewier en zeezout heerlijk. Ik zou het heerlijk vinden als ik onder de douche zou staan en me zou wanen bij/in de zee, waar ik het allerliefste ben.

2.Een (gel)zeepje zo rood en groen als watermeloen, met die heerlijke fris-zoete geur van watermeloen. Heerlijk voor die warme zomerdagen als je zin hebt in iets fris.

-----------------------------

mijn idee:
shampoo van verse fruit en groente die ook eetbaar is met allerlei vitamines en mineralen.

Wat een leuke actie zeg, en wat een heerlijke pakketten! =) Qua douchegel lijkt het mij heerlijk als ze het assortiment uitbreiden met een mystieke geur zoals een gel met patchouli of sandelhout.
Ook lijkt het me heerlijk om wat meer oosterse geuren verwerkt te zien als Lotusbloemzeep, of Rozenwaterdouchegel. Ook lijkt me een combinatie als mango en passievrucht voor een zeep geen slecht idee. En wellicht een mengsel van kamille en komkommer voor de droge huid?

-------------------------

Ik ben helemaal hoteldebotel op jullie producten.
Het enige wat ik nog mis is een milde scrub.
Ik heb de havermout honing maar die is te hard, het zout; bijt. (Tja een gevoelige huid)
De suikerscrub lijkt ideaal maar helaas, is ook hard!

Nu mijn ultieme droom:
Een pot; suiker, honing, crème scrub!
De geur die ik mij bedenk, de vloeibaarheid, en de zachtheid van de crème... Ik ben nu al verkocht!

De naam suggestie:
Silky like an egyptian queen

Waarom deze naam?
Ik kwam op het idee door "sugar waxing" waxen leek mij altijd verschrikkelijk terwijl deze vorm om de zoetheid mij erg aansprak. Het werd 1900 jaar voor christus al gebruikt in het oude egypte.
Waarom halen we de heerlijke zoete geur en de zachte huid niet lush binnen (na gebruik van de shower shaving cream)!?

Een product wat nog ontbreekt in het assortiment van Lush:
Een douche-olie die werkt als een zeep en ook schuimt als je hem gebruikt. Goed om je huid soepel te houden en vooral 'snel'. (Smeren met een bodylotion is minder nodig omdat de huid al een flinterdun olielaagje heeft.)
Ik vind dat olie na het douchen op een vochtige huid, altijd teveel olie op de huid achterlaat.

Duindoorn lijkt me een geschikte geur. Dat is een beetje sinaasappelachtig. Erg lekker.

--------------------------

Wat mij heeeerlijk lijkt, is een een douchegel die tegelijkertijd een scheergel is.
Zodat ik me onder de douche mijn benen en oksels kan ontdoen van ongewenste haargroei.

óf:

Een douchegel die dusdanig creme-achtig is, dat ik me na het douchen niet meer in hoef te smeren met een bodylotion.

-------------------------------

Mijn idee voor een nieuw product was eigenlijk een uitbreiding op het gebruik producten.
Veel meiden met mij vinden het een genot om de producten van Lush te gebruiken. Het gevoel van luxe als je bijvoorbeeld een van de douchesmoothies opdoet.
Hoe geweldig zou het dan niet voelen als je dan ook nog zo'n smoothie op kon doen d.m.v. een (houten) massageroller?
Je kent ze wel, van die houten ovale massagerollers met balletjes. Zet daar een reservoir op (of bouw er een reservoir in) waar 1 van de Lush smoothies in zit die langzaam (bijvoorbeeld als je druk zet) het product op de balletjes verdeelt terwijl deze over het lichaam heen bewegen.
Zo ervaart de gebruikster niet alleen de luxe van Lush, maar ook van een massage...tegelijk!

Ik weet dat Lush in principe alleen handgemaakte cosmetica verkoopt, maar ik weet bijna zeker dat als dit product in een winkel van Lush zou liggen er weinig mensen het niet zouden kopen! Ook zou het perfect passen in de luxe cadeausets.

------------------------------

Mijn idee zouden een soort van zeepkorrels zijn, in diverse kleuren en geuren.

Hierbij koop je dan een soort van zakje van katoen ( of een andere stof )
die je met die korrels kunt vullen. Het "zakje" is dan onder de douche te gebruiken als een soort van Puff :-D

----------------------------------

Mijn idee voor een nieuw Lush-doucheproduct

La Douche France
Een stevige maar cremige soapbar op basis van room, lavendelbloemetjes en provencaalse kruiden (oregano, basilicum, majoraan, tijm).
Verzorgt de huid, ontspant en laat je wegdromen richting de Provence.

De kleur is creme-wit met paarse bloemetjes (de lavendel) en groene stippeltjes (de kruiden).

--------------------------------

------------------------
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79216111
Ghihi, het was van mij niet lullig bedoeld. Maar was bang dat de mijne niet binnen was gekomen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 16:47:35 #86
163650 Greys
pi_79216407
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:40 schreef Tamashii het volgende:
Ghihi, het was van mij niet lullig bedoeld. Maar was bang dat de mijne niet binnen was gekomen.
Geeft niets hoor
Staat ie er inmiddels bij? Want dit zijn nog steeds niet alle inzendingen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79216423
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 16:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Geeft niets hoor
Staat ie er inmiddels bij? Want dit zijn nog steeds niet alle inzendingen
Neeee.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 16:56:58 #88
163650 Greys
pi_79216785
DAN DOEN WE ER NOG EEN PAAR!

Als ik een doucheproduct mocht ontwerpen voor Lush zou het een shower smoothie zijn voor 's avonds. Er zijn al heel veel lekkere doucheproducten voor 's ochtends die heerlijk verfrissend zijn, maar soms wil je 's avonds douchen om tot rust te komen en lekker te slapen. De shower smoothie die ik zou maken zou lila zijn en ruiken naar lavendel, ylang ylang een beetje citroen zodat de geur niet te zwaar wordt. Ik kies voor een smoothie omdat die verzorgend zijn zodat je na het douchen zo je bed in kan. Ik zou het product Night Light noemen, verwijzend naar het geruststellende van een nachtlampje, en dat het een geur voor 's avonds is zonder te zwaar en heftig te worden.

--------------------------

Mijn ultieme doucheproduct zou een groot vierkant blok zijn, met verschillende laagjes die niet apart loskomen maar die je aan de zijkant moet gebruiken, zodat je alle laagjes tegelijk op je krijgt. Een beetje in de vorm van spekkoek. Welke dan ruikt naar abrikozen, jasmijn, honing en aardbeien, dus heel licht zoetig en lekker subtiel. Deze geur blijft de hele dag hangen wanneer je je er 's ochtends mee gewassen hebt. De zeep moet een lichte scrubwerking hebben, maar ook dat weer heel subtiel, zodat de zeep voor heeeeeel veel mensen een fijn product is!

Wat ik echt mis bij Lush is een Vinigar-rinse met een goede geur , zomers fris, voorjaar bloemig, najaar fruitig en winters kruidig.

Dus een product op basis van Natuur azijn voor een heerlijk zacht effect in mijn haar, een echte aanrader om je haar te spoelen met azijn maar je ruikt wel zuur.
en het is zo ontzettend dun.

Ook zou ik graag nog een speciaal bakje zien voor de Jellies.... Die gebruik ik namelijk met een fluf(Zo'n gaasstof geval).
Fluf licht vochtig maken Bakje openen en dan flink heen en weer tot het goed schuimt. Het zou prettiger zijn als het bakje iets groter en hoger was en een fijn mazig zeefje zou hebben zodat je overtollig water er uit kunt laten lopen, en je jellie niet über nat blijft. Je staat tenslotte onder de douche.

Oh en een Lush in het oosten van het land, dat mis ik ook heel erg.....
(maar da's niet echt een douche product.....)

Een shampoo zoals Hybrid maar dan voor blond haar. Ik vind dat de blond mijn haar erg dof maakt, dat maakt hybrid weer goed al vind ik de geur niet echt zo lekker. 't is dat ik hem gekregen had want ik had 'm echt niet zelf uitgekozen.

Idee voor een doucheproduct speciaal voor de heren

De roze jummy jummy wordt in onze douche door de heer des huizes helaas met argwaan bekeken net zoals alle andere vrolijk gekleurde lush producten.
Daarom zou een zeer mannelijk geurend doucheproduct met een mannelijke look een aanwinst zijn voor in onze badkamer!

Geuren die wel goedgekeurd zijn ondanks de vrouwelijke kleurtjes zijn:
- Limoen en appels
- Rozen, kaneel en kardemon
- Vanille en amber

In de vorm van douchegel of een zeepje.
Bij voorkeur in tubevorm die stylish zwart is met natuurlijk een lush logo.
Het flesje is nl “niet handig bevonden” er moet teveel geschud worden en er kan lastig in geknepen worden.
Of een donker zeepje met kleurige letters HIM / HIS erop.

Mijn favo doucheproduct is een smoothy.
- Deze is bestemd voor een extreem droge huid en voelt heerlijk aan zoals de almond & coconut, maar is iets meer bloemig van geur.
Het ruikt naar kamperfoelie of oranjebloesem.
- Of een smoothy in de lijn van Sakura, maar ook met dezelfde romig vette kwaliteit.
- Een Sakura zeep met de kwaliteit van Porridge en zonder de pitjes zou ik ook zeker kopen.
- Porridge is heerlijk als winterlijn, maar in de zomer zou ik voor iets verfrissenders gaan.
Een Porridge smoothy, met de vetheid van een King of Skin zou voor de wintertijd heerlijk zijn

Een kokosscrub met chocoladeballetjes erin die tijdens/na het scrubben kunnen smelten op je huid

Wat me ook heerlijk lijkt is een Passievrucht/Kumquat Jelly

Mijn partner en ik zijn helemaal gek op douche massages.. We hebben tientallen douchegels,olien en geuren in huis. We zijn beiden gek op bananen, zowel om op te eten als de geur zelf.

Dus we willen heel graag een bananen douchegel met een vleugje chocolade. Is hét ultieme liefdesspel voor ons.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79217431
enig idee wanneer ze de prijzen verzenden?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 maart 2010 @ 17:31:43 #90
163650 Greys
pi_79217953
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 17:15 schreef Kleurdoos het volgende:
enig idee wanneer ze de prijzen verzenden?
Dat zou ze deze week doen
Ik zal haar morgen even mailen of het al gebeurd is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79218040
cool
pi_79218107
wat een hoop inzendingen zijn er geweest, echt mega !!!

en wat een hoop originele ideeen. (zag er ook één bij die wel wat op mijn lush-mud lijkt)

doeiiiii
pi_79220131
Ik zit inderdaad ook met smart op mijn prijs te wachten!
Elke keer die brievenbus met spanning open doen
pi_79221217
Voor wie niet gewonnen heeft (en natuurlijk ook voor degene die wel gewonnen hebben):

Eieren zoeken!
Vanaf vandaag ontvang je elke werkdag via het forum, Twitter, Facebook of Hyves een aanwijzing waarmee je een eitje met een letter kunt vinden dat is verstopt op de website. De laatste aanwijzing krijg je op 31 maart. Alle letters samen vormen een woord, maar je moet ze nog wel even in de juiste volgorde zetten. Degene die het woord op 31 maart - niet eerder - naar info@lush.nl mailt [b]ontvangt een schitterende Flower Child hatbox[/b]! Om alvast in de stemming te komen krijg je nu de eerste letter... Dat is een E.
pi_79221930
Hé das grappig, ik kreeg ook net dit mailtje over de mail en via de hyves. Ik dacht ook laat ik het plaatsen maar toen was krezip me net voor.

enne hoe wil je een cadeau uit je brievenbus vissen?? Ik mag hopen dat je het postbriefje bedoeld of heb je zo'n grote brievenbus??
pi_79224919
Mijn pakketje is iets kleiner dan jouw pakket . Hij zou in mijn brievenbus passen, als hij niet door de gleuf had gemoeten. Dus inderdaad bedoel ik het briefje

Even op mijn vorige post: blijkbaar zijn ze in de mail het woord 'eerste' vergeten. Alleen de eerste mailer krijgt dus dat pakket. Wel heel slordig!

[ Bericht 13% gewijzigd door Krezip123 op 16-03-2010 21:51:24 ]
pi_79247465
alleen de eerste mailer, dan moeten we 's nachts wakker blijven. Ik denk niet dat ik dat ga doen, ik ben al mega blij met mijn lush legends...
pi_79249343
Ik hoorde van iemand die Lush gebruikt om een verstopte afvoer van een wastafel weer open te branden. Welke zeep zou dat geweest zijn?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 17 maart 2010 @ 12:21:15 #99
163650 Greys
pi_79249370
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:20 schreef iteejer het volgende:
Ik hoorde van iemand die Lush gebruikt om een verstopte afvoer van een wastafel weer open te branden. Welke zeep zou dat geweest zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_79249602
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')