Wat vreemdquote:Op vrijdag 12 maart 2010 20:57 schreef andrew.16 het volgende:
[..]
Ik belde op en ze zeiden dat ik ze allebei mocht houden.
Iemand daar een antwoord op?quote:Op donderdag 11 maart 2010 14:17 schreef IJsbergsla het volgende:
Even een vraag, mijn persoonlijke OV chipkaart met geactiveerd reisproduct voor 2010 heeft het gister begeven..
Nu ben ik nog in het bezit van de werkende blauwe kaart (tijdelijke) uit de OP, zal ik hiermee nog kunnen inchecken vanaf 16 maart of heb ik nu een probleem totdat ik mijn nieuwe kaart binnnen heb gekregen? Even voor de duidelijkheid, vandaag heb ik zonder problemen kunnen reizen op de blauwe tijdelijke chipkaart
Lelijk!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 13:32 schreef 8D het volgende:
Zo gebeld (hebben ze nieuwe muziek daar? Wel swingend). En ik stond blijkbaar weer niet in het systeem. De aanvraag is weer opnieuw ingediend. En ik krijg weer bericht binnenkort.
Ook heb ik gevraagd over de tijdelijke OV. Volgens deze mevrouw kan je niet na de 16e reizen met de tijdelijke ovchipkaart.
Dat je nu een negatief saldo hebt, je moet dan eerst opwaarderen voor je weer kunt gaan reizen.quote:Op zondag 14 maart 2010 20:09 schreef gers het volgende:
even een stomme vraag![]()
maar kan je tegenwoordig niet meer reizen met een roze strippenkaart + ov chipkaart ? (volgens de buschauffeur )
heb moeten inchecken maar heb geen geld op mijn chipkaart staan wat voor gevolgen heeft dit ?
GVDquote:Op zondag 14 maart 2010 20:10 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat je nu een negatief saldo hebt, je moet dan eerst opwaarderen voor je weer kunt gaan reizen.
Inloggen op de site van IBG / DUO... en dan onder het kopje reizen kijken.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:21 schreef chopshop het volgende:
Ojee, de laatste dag dat de studentendinges geactiveerd kan worden. Ik twijfel enorm of ik het goed heb gedaan. Waar kan ik dat zien?
Same here, duurt het 3 weken?quote:Op maandag 15 maart 2010 10:48 schreef Jivis het volgende:
Ohoh wat heb ik al veel gevloekt op dit beta systeem.
Mijne is kennelijk half defect, in de bus kan ik nog wel in- uitchecken maar conducteurs kunnen mijn kaart niet scannen. Bij een NS balie lukt het af en toe maar gaat het heel moeizaam.
Dat ding heeft altijd in mijn portemonnee gezeten, heb er niks mee gedaan maar als ik hem nu defect ga opsturen en drie weken zonder zit mag ik dus zelf voor de kosten opdraaien? Ik reis dagelijks, dus dat gaat me bij elkaar minstens 200 euro kosten. Is er een mogelijkheid om dat terug te laten vorderen?
Zo niet, dan overweeg ik om het gewoon zo te laten en dan in de zomer een nieuwe ga aanvragen (als ik toch niet reis). Als een conducteur me dan meldt dat die hem niet kan scannen zeg ik gewoon: "Ja, in de bus deed die het wel".
Bah.
quote:Op maandag 15 maart 2010 10:50 schreef webfreak het volgende:
- De OV-chiplijn houdt me 10 minuten in de wacht, om vervolgens onaangekondigd op te hangen. Lekker cashen zo.
- Mails krijgen pas na een week reactie
- Nieuwe kaart aanvragen duurt 3 weken (want men is lui)
Kortom: ik mag nu 3 weken lang elke dag een treinkaartje gaan kopen
Drie werkweken zelfs. Baal er echt heel erg van.quote:
Ik snap hun gedachte wel: "ja het kan natuurlijk ook iemands slordigheid of lompheid zijn, dus voeren we maar zo'n algemene regel in", maar ik heb dat ding ALTIJD in m'n portemonnee gehouden en toch doet die het niet meer. Daar kan ik toch helemaal niks aan doen.quote:Op maandag 15 maart 2010 10:56 schreef Rejected het volgende:
[..]
Dat terwijl het allemaal hun schuld is.
Ja, godsamme inderdaad. Dat soort gasten kan ik de kop wel van hun romp trekken.quote:Op maandag 15 maart 2010 12:02 schreef Jivis het volgende:
Pisnijdig word ik ervan. Ook die bijdehante conducteurs die je vertellen: "ik zou er maar even snel werk van maken." Graag. Maar hoe?
Ik zie die memo al helemaal voor me die zij moeten hebben gekregen van de directie. "Doet een OV chipkaart het niet, dan bent u verplicht een boete uit te schrijven."quote:Op maandag 15 maart 2010 12:08 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, godsamme inderdaad. Dat soort gasten kan ik de kop wel van hun romp trekken.
Ze komen elke dag honderden mensen met hetzelfde probleem tegen. Dan gaat er vroeg of laat toch wel een lampje branden, dat het probleem NIET bij de reiziger ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |