quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:40 schreef Zuivelkoe het volgende:
Is een glimlach op de pasfoto die je opstuurt voor je ov-chipkaart toegestaan?
Nou ja, NS kennendequote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:53 schreef Treces het volgende:
[..]
Gaat dat echt zo lang duren?
Ik denk dat ik tegen die tijd alweer klaar ben met studeren.
Ja, de voorwaarden van de weekendkaart blijven hetzelfde geloof ik.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 13:25 schreef Jac0bus het volgende:
Even snel het topic doorgelezen maar ik zie geen antwoord op mijn vraag: Ik heb een weekend kaart, maar is die ook geldig nu in de zomervakantie?
Nee, alleen bij de NS dus een product erop voor reizen op saldo, maar dat werkt nog niet bij studenten OV chipkaart... rest kun je gewoon geld erop zetten en reizen.. je zal alleen geen reductie krijgen zolang je er geen reisproduct ophebtquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:37 schreef Treces het volgende:
Moet ik als ik wil reizen bij Connexxion ook een product op mijn kaart zetten net zoals de NS? Of is saldo erop zetten genoeg?
En ik heb al mijn studenten chipkaart, maar zonder studentenproduct. Daarmee kan ik toch gewoon reizen wanneer er saldo op staat?
Accepteren ze zonder problemen. Zelf heb ik snel in zo'n hokje op station een pasfoto laten maken die totaal niet voldeed aan de 'officiele pasfoto'-eisen. Is gewoon op mijn OV kaart geplaatstquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 17:01 schreef hemelsblauw het volgende:
Ik heb net alles op de post gedaan. Lees ik dit: het moet een officiele pasfoto zijn.
Mijn foto is best wel recht van voren, alleen ik lach en mijn oren staan er niet op door mijn haar. Denken jullie dat ze dit niet gaan accepteren?
Kan iemand dit verifiėren? Zou wel erg goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Meddo het volgende:
Lijkt me niet dat dat zo is. Je hebt toch gewoon per september studiefinanciering aangevraagd? Dan zetten ze voor die tijd ook gewoon je OV-abo klaar. De kaart heb je immers al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |