Nee, bent pas student vanaf 1 september 2010, dus ook pas vanaf dat moment reisrecht.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:43 schreef Siddartha het volgende:
Ik heb vorig jaar de OV-chipkaart al gebruikt, ben toen gestopt met de studie.
Nu ga ik in september weer beginnen, maar kan ik niet al eerder OV aanvragen? Ik moet namelijk al veel reizen in augustus.
Die periode is ieder jaar hetzelfde, dus ook in 2010 van 16 juli tot 16 augustus. Zie deze pagina.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:07 schreef Mirel het volgende:
Nou hoor ik net op het station iets over de vakantieregeling, en de datum is dan ook veranderd. Ben het alweer kwijtWeet iemand wanneer de vakantieperiode van 2010 is?
kijk daar heb ik wat aan , op die site van de ov chipkaart kan je namenlijk geen ene kut doen behalve nog een extra abbo erop pleurenquote:
Nee, je kunt bij de NS nog niet reizen op saldo met een Studenten OV-chipkaart. Papieren kaartje met korting kopen dus en je Studenten OV-chipkaart samen met het papieren kaartje tonen bij controle.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:38 schreef Mirel het volgende:
Ok, morgen begint dus de vakantieperiode. De mededeling die ik hoorde op het station omschreef dat de kaarten 'enkel als kortingkaart' gebruikt kunnen worden. Kan ik er niet gewoon geld op zetten, en inloggen en uitloggen op de stations?
Enig idee vanaf wanneer gaat dit komen?quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de NS nog niet reizen op saldo met een Studenten OV-chipkaart. Papieren kaartje met korting kopen dus en je Studenten OV-chipkaart samen met het papieren kaartje tonen bij controle.
Erg irritant dit, ik wil gewoon reizen met dat kutding.quote:Op donderdag 15 juli 2010 18:48 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nee, je kunt bij de NS nog niet reizen op saldo met een Studenten OV-chipkaart. Papieren kaartje met korting kopen dus en je Studenten OV-chipkaart samen met het papieren kaartje tonen bij controle.
Behoorlijk wack inderdaad.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:39 schreef escalatie het volgende:
Vorige week was mijn ov-jaarabonnement (bedrijf) geblokkeerd. Ik was een paar 'vergeten' uit te checken bij Connexxion.Sowieso, waarom in- en uitchecken als ik niet op saldo reis. Echt een waardeloos product die ov-chip.
Wanneer de stations worden afgesloten met poortjes. Net zoals bij de metro dus. Maar ik denk dat dat nog wel even gaat durenquote:Op donderdag 15 juli 2010 22:52 schreef Treces het volgende:
[..]
Enig idee vanaf wanneer gaat dit komen?
Het kan in de Londense metro ook, waarom hier niet?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef Mirel het volgende:
dat met die poortjes lijkt me niet zo handig op een druk station zoals Utrecht Centraal.
Gaat dat echt zo lang duren?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:47 schreef June. het volgende:
[..]
Wanneer de stations worden afgesloten met poortjes. Net zoals bij de metro dus. Maar ik denk dat dat nog wel even gaat duren
dus... heb ik dan pas vanaf de 15e een geldige ov chipkaart? en de 2 weken daarvoor dan? (en dit nog als alles goed gaat, want ik wacht nog dat ik die kaart binnenkrijgquote:Vanaf wanneer kan ik mijn studentenreisproduct ophalen bij een ophaalpunt?
Vanaf de 15e van de maand waarin jouw studentenreisrecht ingaat staat jouw studentenreisproduct voor je klaar op een ophaalpunt.
De reis kostte 10,23 en mijn saldo was toen -3 euroquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:38 schreef Mirel het volgende:
Er zijn 2 getallen dacht ik, het ene wat je erop had, en het andere wat de reis gekost heeft. Denk ik. Pin me er niet op vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |