Of bedoel je deze.quote:

Oftewel, gewoon gaan?quote:Op woensdag 10 september 2014 14:51 schreef Novito12 het volgende:
Koud, maar wel prettig koud. Lagere luchtvochtigheid, blauwe luchten. Als je je warm aankleedt kun je overal heen

Midden oktober vliegen we heen met Ryanair en verblijven in een hotel in het centrum. We willen iig 1 dag naar Auschwitz en dan hebben we ongeveer nog 2 dagen over om de stad te verkennen. Van de zoutmijnen ben ik geen fan omdat je dan ook ondergronds gaat en ik claustrofobie heb. Misschien dat we de fabriek van Schindler mee kunnen pakken maar dat ligt er ook aan hoe goed de oudjes nog ter been zijn.
  Midden oktober vliegen we heen met Ryanair en verblijven in een hotel in het centrum. We willen iig 1 dag naar Auschwitz en dan hebben we ongeveer nog 2 dagen over om de stad te verkennen. Van de zoutmijnen ben ik geen fan omdat je dan ook ondergronds gaat en ik claustrofobie heb. Misschien dat we de fabriek van Schindler mee kunnen pakken maar dat ligt er ook aan hoe goed de oudjes nog ter been zijn.

De fabriek staat ook zeker op onze planning, als je nog tips hebt als je terug bent hoor ik het graag.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Wolken het volgende:
Ik heb eindelijk een weekendje Karkau geboekt met de familieMidden oktober vliegen we heen met Ryanair en verblijven in een hotel in het centrum. We willen iig 1 dag naar Auschwitz en dan hebben we ongeveer nog 2 dagen over om de stad te verkennen. Van de zoutmijnen ben ik geen fan omdat je dan ook ondergronds gaat en ik claustrofobie heb. Misschien dat we de fabriek van Schindler mee kunnen pakken maar dat ligt er ook aan hoe goed de oudjes nog ter been zijn.

Geen probleem. Ik heb er wel echt onwijs veel zin in en eindelijk laten we de wens van mijn vader ingaan die daar ooit nog eens naar toe wilde. Mijn broer is er laatst geweest en die was echt mega enthousiast over Krakau.quote:Op maandag 15 september 2014 14:38 schreef vanpers het volgende:
[..]
De fabriek staat ook zeker op onze planning, als je nog tips hebt als je terug bent hoor ik het graag.
Veel plezier!

Dat is wel heel kort......2 dagen. Daar krijg je spijt van.quote:Op maandag 15 september 2014 13:12 schreef Wolken het volgende:
Ik heb eindelijk een weekendje Karkau geboekt met de familieMidden oktober vliegen we heen met Ryanair en verblijven in een hotel in het centrum. We willen iig 1 dag naar Auschwitz en dan hebben we ongeveer nog 2 dagen over om de stad te verkennen. Van de zoutmijnen ben ik geen fan omdat je dan ook ondergronds gaat en ik claustrofobie heb. Misschien dat we de fabriek van Schindler mee kunnen pakken maar dat ligt er ook aan hoe goed de oudjes nog ter been zijn.

Helaas is het niet anders ivm werk en kinderen. En als het goed is heb ik nog zo een 50 jaar te gaan. Mocht het bevallen kan ik vast nog wel een keertje terugquote:Op maandag 15 september 2014 16:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort......2 dagen. Daar krijg je spijt van.

Ik zal je helpenquote:Op maandag 15 september 2014 16:28 schreef Wolken het volgende:
[..]
Helaas is het niet anders ivm werk en kinderen. En als het goed is heb ik nog zo een 50 jaar te gaan. Mocht het bevallen kan ik vast nog wel een keertje terug

Het was gezellig druk op het vliegveldquote:
 , Trouwens Ik ben nu alweer 3x in Krakau geweest maar het busvervoer is wel enorm verbeterd de afgelopen tijd. Zeker het busverkeer van Krakau airport naar het centrum. 5 jaar gelden moest je echt nog met zo'n lokale bus waar geen touw aan vast te knopen was. Goed om te zien dat Krakau (met de uitbreiding in 2015 van het vliegveld) alles aanpakt om van Krakau een echte trekpleister te maken.
, Trouwens Ik ben nu alweer 3x in Krakau geweest maar het busvervoer is wel enorm verbeterd de afgelopen tijd. Zeker het busverkeer van Krakau airport naar het centrum. 5 jaar gelden moest je echt nog met zo'n lokale bus waar geen touw aan vast te knopen was. Goed om te zien dat Krakau (met de uitbreiding in 2015 van het vliegveld) alles aanpakt om van Krakau een echte trekpleister te maken.

Zat ik nou gewoon met een mede-Fok!ker op het vliegveld? Daar hadden we een mini meet van kunnen makenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het was gezellig druk op het vliegveld, Trouwens Ik ben nu alweer 3x in Krakau geweest maar het busvervoer is wel enorm verbeterd de afgelopen tijd. Zeker het busverkeer van Krakau airport naar het centrum. 5 jaar gelden moest je echt nog met zo'n lokale bus waar geen touw aan vast te knopen was. Goed om te zien dat Krakau (met de uitbreiding in 2015 van het vliegveld) alles aanpakt om van Krakau een echte trekpleister te maken.
 Wij hadden gelukkig wel stoelen kunnen vinden maar na 1,5 uur zit je toch ook niet meer zo lekker.
 Wij hadden gelukkig wel stoelen kunnen vinden maar na 1,5 uur zit je toch ook niet meer zo lekker. |  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |