abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78977024
Wat is aan te raden, Tenerife op de canarische eilanden of het eiland Kreta in Griekenland?
zeg het maar
Nothing to see here, carry on
pi_78977101
Tenerife is ok .. Kreta is ok ..

geen dank voor mijn mening !
pi_78977253
Gran Canaria
pi_78977340
Gran Canaria
pi_78977361
Terschelling
pi_78977407
Lekker veel info ook weer.
Wat vind je leuk? Wat is je budget? Wie gaan er mee (kinderen? ouderen?)? Wanneer wil je gaan (temperaturen)?
etc etc
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_78977450
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat vind je leuk? Wat is je budget? Wie gaan er mee (kinderen? ouderen?)? Wanneer wil je gaan (temperaturen)?
etc etc
En hoe oud ben je
pi_78977929
Kreta!
Kreta is zooooveel mooier dan Tenerife. De mensen zijn leuker, je kan er meer doen (denk aan paleis van koning Minos, samaria-kloof bewandelen, etc).
En! Op Kreta is het standaard lekker weer i (had ik niet toen ik op Tenerife was).
Kreta <3.
An eye for an eye makes the whole world blind.
pi_79064485
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef spijkerbroek het volgende:
etc etc
budget is 600-900 euro voor alleen de reis en hotel.
we willen van alles doen en niet alleen maar liggen bakken..
reis voor 2 personen, leeftijd 28 en 23.
vertrek midden-eind juli 2010

meer info? ik ben 1.75 en flink gespierd
pi_79071259
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

Gespierde ego ? Zo niet, wat is het nut dan van het vermelden ?
pi_79073632
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:43 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Ach, hij moet zijn smurfenlengte ergens mee compenseren, toch?
pi_79081801
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 15:45 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

budget is 600-900 euro voor alleen de reis en hotel.
we willen van alles doen en niet alleen maar liggen bakken..
reis voor 2 personen, leeftijd 28 en 23.
vertrek midden-eind juli 2010

Kreta
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_79087067
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 18:43 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

was cynisch bedoeld, als je begrijpt wat dat is
pi_79089463
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 01:50 schreef RijstNatie het volgende:

[..]

was cynisch bedoeld, als je begrijpt wat dat is
Nee, ik ben een domme jongen ..
pi_79089926
Tering. Dit is als kiezen tussen kanker en aids.
pi_79267693
Kreta, zonder twijfel. Tenerife is mijn inziens dé vakantie voor mensen die willen kunnen zeggen dat ze met het vliegtuig op vakantie zijn geweest en daar de goedkoopst mogelijke all-in nemen om dan de hele dag op het strand te kunnen liggen (naar mijn ervaring is het er zelfs erger dan Turkije).
pi_79298905
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 20:05 schreef Vido23f het volgende:
Kreta, zonder twijfel. Tenerife is mijn inziens dé vakantie voor mensen die willen kunnen zeggen dat ze met het vliegtuig op vakantie zijn geweest en daar de goedkoopst mogelijke all-in nemen om dan de hele dag op het strand te kunnen liggen (naar mijn ervaring is het er zelfs erger dan Turkije).
Echte kenners hier

Ik ben al een aantal keren op Tenerife geweest:

Altijd mooi weer. Ik ben er drie keer geweest en slechts 1 maal 1 avondje motregen gehad en nog was het heerlijk. Wat het zo lekker maakt is dat ondanks de hoge temparaturen het nooit echt bloedverzikend heet wordt, zoals dat wel vaak het geval is in het Middellandsezee gebied. Er is genoeg te zien zoals bijvoorbeeld de hoogste kliffen ter wereld op de Grand Canyon na. De hoogste berg van Spanje met fantastische wandelroutes. Het fantastische contrast tussen de noord en zuidkant van het eiland. Een heel erg diverse natuur van dorre vlaktes tot bosrijke gebieden. Kilometerslange boulevards met van alles te doen en te eten. Dolfijnen, walvissen (niet die hele grote ), ik weet van een vriend van me dat je er fantastisch kunt duiken. Uitstapjes naar andere eilanden zoals La Gomera met een prachtige natuur. Kijk je zult er geen monumentale gebouwen vinden, maar als je er voor het eerst naartoe gaat en je bent ondernemend, dan kun je je daar wel twee weken lang vermaken. En dan lig je echt niet alleen met je luie reet op het strand. Wat ook wel de moeite waard is, is het Loro Parc. Niet dat je nu seciaal voor een dierentuin naar Tenerife moet, maar ze hebben daar wel een aantal bijzondere dingen die je in standaard Europese dierentuinen niet ziet.

Het blijft natuurlijk subjectief allemaal, maar als je er nog nooit geweest bent, kan ik het je wel aanraden. Overigens, als je gewoon gaat om te stappen, dat kan er ook heel goed
pi_79328138
quote:
Wat praat jij als een kip zonder kop zeg .. Neem een voorbeeld aan de Fokker die onder je post ! Tenerife is zeker een eiland waar je je goed kunt vermaken door dingen te bezichtigen, daarnaast kun je, als je echt ALLES al gezien heb, makkelijk eilandhoppen naar bv Lanzarote, Fuerteventura, (Gran Canaria, qua "cultuur" en bezienswaardigheden iets minder, qua "stappen" weer leuker), de prachtige eilanden van la Gomera en El Hierro als je van de echte natuur houdt.

Daarnaast is het in de "binnenlanden" van Tenerife ook erg mooi met hele kleine authentieke dorpjes waar je zo een lokale bar of restaurant kunt binnenstappen en waar je verbaasd zult zijn over de lage kosten en de sublieme kwaliteit !!

Kret heb ik een mindere pet van op, maar mijn voorkeur is toch sowieso Spaans gekleurd, dus kan niet echt een objectieve mening geven waarschijnlijk ..
pi_79328197
quote:
Daarnaast mag jij mij een goedkope all-in laten zien op überhaupt de Canarische Eilanden ..
pi_79328913
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:59 schreef DutchieBre het volgende:

[..]

Daarnaast mag jij mij een goedkope all-in laten zien op überhaupt de Canarische Eilanden ..
Inderdaad, zo goedkoop is dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')