Dankjewelquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat naar, Windigo. Juist als je relatie op de klippen loopt zijn vrienden zo enorm welkom. Ik ben ze nog altijd dankbaar voor hun geduld en liefdeIk hoop dat je de draad snel weer op kan pakken, je lijkt me een leuke en lieve vrouw toe.
En ben het vertrouwen in de wereld niet verloren hoor minilot, maar ik hoef geen polonaise meer aan mijn lijf. Ik wil gewoon alleen nog maar een intieme relatie met iemand die écht van me houd.quote:
Dan is het goed!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
En ben het vertrouwen in de wereld niet verloren hoor minilot
Klinkt leuk, maar straks vinden we elkaar helemaal niet aardig?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Dan is het goed!![]()
En met het oog op vriendjes maken.. In april een keertje pré-potluckmeet afspreken?
Dan weten we dat vast!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Windigo het volgende:
[..]
Klinkt leuk, maar straks vinden we elkaar helemaal niet aardig?
probeer eens bij te lezen als je een paar weken bent weg geweest.... onmogelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:11 schreef Sunnythesun het volgende:ik ga dus echt niet een heel SC topic bij lezen hoor mensen!!! Jullie gaan veeeeeeel te hard vandaag
Vind ik ook! Hoe eerder hoe beter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef golfer het volgende:
Mooi dat je Pa al zo snel geholpen kan worden, Steer.
En HOE'A fokkertjessssssss roeptquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:42 schreef Stereotomy het volgende:
Duuus.
In Zwolle hadden ze morgen nog een operatieslot over, dus morgen gaat m'n pa onder het mes ipv volgende week maandag. Maar goed ook denk ik, want dan hebben m'n ouders minder tijd om zichzelf helemaal op te fokken.
Denk dat ik dan vrijdag langsga om herstellende pap te zien.Donderdag werd - volgens mij ouders althans op aanraden van de verpleging, maar je kunt er nooit zeker van zijn of dat zo is
- afgeraden omdat m'n pa dan toch de hele avond/nacht moet bijkomen van de operatie, en dat is natuurlijk ook.
Nou. Duimen dan maar.En hopen op een goeie dag voor de hartchirurg.
Niet dat het zo'n fokker is die hier tot 3:00 loopt te fokken en dan roept van: 'Shit! Is het alweer zo laat! Morgen om 8:00 weer op de zaak zijn
, nog ff een paar uurtjes pitten!'
Is ze niet toevallig naar het kinderdagverblijf geweest (voor het eerst?) dan lopen ze ook continue vanalles opquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:44 schreef Stereotomy het volgende:
En mijn nichtje heeft koortsZe is eigenlijk continu verkouden geweest de laatste paar maanden.
Hopelijk wordt het niet zo'n eentje later die aldoor verkouden is. Die ademen altijd met open mond en da's esthetisch niet fraai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |