Haha niet rijk hoor, woon inderdaad nog thuis. Dat scheelt gewoon heeeeeeel veel. Enige vaste lasten die heb zijn mn telefoon en bezine.quote:Op donderdag 11 maart 2010 10:46 schreef The_Dean het volgende:
Maar Menno is ook rijk. Als ik nog bij mijn ouders woonde had ik ook hele andere gear kunnen kopen
Jep. Vertel mij watquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:11 schreef Aresdreams het volgende:
zo heerlijk is dat ja, als je veel geld kan uitgeven aan leuke dingen ipv aleen maar aan je eigen onderhoud...
Even openschroeven en helemaal schoonmakenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:15 schreef Zorro het volgende:
Mijn spul heeft alles bijelkaar ongeveer 2500 eurootjes gekost, veel tweedehands spul. Duurste is de Boss GT-5, en die was nieuw. (Iets van 1400 gulden destijdsch..., en daar gooi je dan bier over)
niet iedereen is zo handig als jouquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Even openschroeven en helemaal schoonmaken
Kraanwater? Gekquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef Zorro het volgende:
Heb ik al eens gedaan, alles afgespoeld met water, nagespoeld met demi-water, drogen... Nu werken nog twee of drie knopjes niet/nauwelijks, voorheen was dat zo'n beetje de helft.
Zucht, nog maar eens doen dan...
afspoelen met water !?!?!?!quote:Op donderdag 11 maart 2010 11:22 schreef Zorro het volgende:
Heb ik al eens gedaan, alles afgespoeld met water, nagespoeld met demi-water, drogen... Nu werken nog twee of drie knopjes niet/nauwelijks, voorheen was dat zo'n beetje de helft.
Zucht, nog maar eens doen dan...
Zolang het niet aangesloten is kan het prima, alleen krijg je met kraanwater alleen heel snel roest/corrosievorming op de componenten.quote:
Ik kende iemand wiens vrouw de pianotoetsen in een sopje had schoongemaaktquote:
Oe, ik zou bijna happenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Witchfynder het volgende:
Demi-water? Dat is maar half water?.
Soort van Light, gewoon maar met de helft van de calorieenquote:Op donderdag 11 maart 2010 11:46 schreef Witchfynder het volgende:
Demi-water? Dat is maar half water?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |