Terugzeikenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:26 schreef TeleluvR het volgende:
SG Korina. Blijkbaar een gitaar voor zeikerd, want dat zijn de enige mensen die zich melden!
Ooooew very nicequote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef TeleluvR het volgende:
Mennoooooooooooooooooooooo!
http://link.marktplaats.nl/329182253
Hm, dat zou een hoop verklaren....quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:26 schreef TeleluvR het volgende:
SG Korina. Blijkbaar een gitaar voor zeikerd, want dat zijn de enige mensen die zich melden!
Waarom zit er geen backplate op? Ik zie dat vaker bij gitaren, ook met floyds. Waarom zou je dat weglaten/weghalen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 08:36 schreef TeleluvR het volgende:
Mennoooooooooooooooooooooo!
http://link.marktplaats.nl/329182253
Ik weet het niet maar het wordt wel als feature genoemd op de fender site...quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom zit er geen backplate op? Ik zie dat vaker bij gitaren, ook met floyds. Waarom zou je dat weglaten/weghalen?.
Volgens mij krijg je dan alleen maar stof en andere zooi in je gitaar. En misschien gaat je shirt wel klem zetten in een veerquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar het wordt wel als feature genoemd op de fender site...
Of iets andersquote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je dan alleen maar stof en andere zooi in je gitaar. En misschien gaat je shirt wel klem zetten in een veer.
met snaren vervangen is het irritant, en je kunt zo nog extra truukjes doen met de tremelo!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 10:51 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waarom zit er geen backplate op? Ik zie dat vaker bij gitaren, ook met floyds. Waarom zou je dat weglaten/weghalen?.
Wat voor truukjes? En hoe vaak moet je snaren vervangen? En snaren steek je toch gewoon door de gaatjes heen?quote:Op vrijdag 12 maart 2010 11:59 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
met snaren vervangen is het irritant, en je kunt zo nog extra truukjes doen met de tremelo!
quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vrijdaaaaaaaaaaaaaaaaag!.
Die blijft zo geniaalquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Hij blijft leuk!quote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:38 schreef Witchfynder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe wel wat. Ik alt+tab alleen high speedquote:Op vrijdag 12 maart 2010 12:46 schreef genakt het volgende:
weer lekker op werk lekker niks doen![]()
![]()
wat een droombaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |