wokquote:
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurkquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slapen doe je maar huis
je gaat toch niet in de disco slapen?
het gebeurt, maar persoonlijk vind ik het belachelijk (of iemand moet ineens niet goed worden ofzo, dan kan een dutje helpen)
kan je vredig stervenquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Yes!! Eindelijk hoger dan die ene klasgenoot van mij gehaald!!! Eerste keer in mijn hele middelbare schooltijd!
Nu heb ik mijn levensdoel wel bereikt.
RIPquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Yes!! Eindelijk hoger dan die ene klasgenoot van mij gehaald!!! Eerste keer in mijn hele middelbare schooltijd!
GFquote:
Nu kan je rustig sterven?quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
oh, ik ben een manquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurk
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:06 schreef FFSletop het volgende:
Rondje in de drie op mijn kosten!quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en nu geef je een rondje om het te vieren
quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
klaarkomen is goed voor de nachtrust
daarom zeggen de artsen ook dat sex goed is tegen slapeloosheid
in de wat?quote:
3quote:
is inderdaad zoquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
De drie gezusters.quote:
3 rondjes in de derde versnelling? Damn dat wordt lachenquote:
Ik weet niet wat jij voor man bent, maare.....quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:05 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mannen kwaal, klaar dat was lek...snurk
Merk ik anders niks vanquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh, ik ben een man
Zoek een echte kroeg ofzoquote:
Niet alleen in groningen. Die kutketen zit in elke studentenstadquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:24 schreef FFSletop het volgende:
[..]
De drie gezusters.
Café in Groningen
Dat zal wel. Ik ga ook heul niet naar kroegen ofzo, weet daar echt geen ene flikker van af.quote:Op woensdag 10 maart 2010 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een echte kroeg ofzo.
[..]
Niet alleen in groningen. Die kutketen zit in elke studentenstad. En overal met hetzelfde slechte formulewerk
.
Ik ga zo me eten in de magnetron flikkerenquote:
lekker makkelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 17:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ga zo me eten in de magnetron flikkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |