Ik geloof je op je woord.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Maar toch vraag ik me af of veel heteromannen deze (op zich best logische) aanname aan den lijve willen ondervinden.
Je bent eerst!quote:
Had je maar geen fipo moeten hunten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Twijfelachtige eer in een topique met zo'n TT.
Ik welquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:57 schreef Netsplitter het volgende:
TS: geslacht: Man
Ooit zelf uitgeprobeerd??
Dank je wel dat je mij, door deze ene post, als vertegenwoordiger ziet van de gehele mannelijke bevolkingquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:59 schreef Copycat het volgende:
Mannen zijn dan weer wel slechter in zinsbouw.
Tsja, dat is niet anders. Maar dat doet niks af aan de stellingquote:Maar toch vraag ik me af of veel heteromannen deze (op zich best logische) aanname aan den lijve willen ondervinden.
Alsof ik me daar mee bezig zit te houden.quote:
nou, hoe was het?quote:
Ondertussen vrouwen gehad die het beter kunnenquote:
Mijn vriendin is er anders beter in dan ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:14 schreef Tamashii het volgende:
en jongens kunnen absoluut beter trekken dan wij kunnen.
Voornamelijk omdat je daar niet over kunt discusieėrenquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:16 schreef B-FliP het volgende:
Ik vind dit persoonlijk meer een 'kijk mij eens homo/bi zijn' topic dan iets anders... Ik ga toch ook geen topics openen om te zeggen hoe ik heet, en dat ik die naam beter vind dan een andere, om daar dan een discussie over te voeren... Dat jouw hormoonhuishouding jou ook aangetrokken laat zijn tot mannen is fijn voor jou, maar wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld, hetzelfde geld andersom...
Net zoals je hier niet over kan discussieren... snappie? Of denk je dat iedereen alles zo beleeft zoals jij dat doet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef stbabylon het volgende:
Voornamelijk omdat je daar niet over kunt discusieėren
Had het al ge-edit naar homo/bi... Excuseer...quote:Mooie aanname, dat ik homo zou zijn
Dan heb je een goede vrouw aan de haak geslagen!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn vriendin is er anders beter in dan ik
Maar dit kun je in extremen doorvoeren naar beste man tegenover beste vrouw bij een onafhankelijk persoon, en dan kun je het wel aantonen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:20 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Net zoals je hier niet over kan discussieren... snappie? Of denk je dat iedereen alles zo beleeft zoals jij dat doet?
Dat zou je ook kunnen zeggen jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
dus vrouwen beffen lekkerder dan mannen.
Maar die onafhankelijke persoon heeft nog steeds een eigen voorkeur.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
Maar dit kun je in extremen doorvoeren naar beste man tegenover beste vrouw bij een onafhankelijk persoon, en dan kun je het wel aantonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |