Geeft ook wat ruimte in de programmering om de extra uren van PWNED en BNN kwijt te kunnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, en hij heeft zo goed als niets gedaan voor Serious Request, omdat hij in de week daarna veel te horen was op Radio 2 met de Top 2000. Hij is daar dus al aan het 'inwerken' blijkbaar.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Congratz! wanneer mogen we komen voor het feestquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Neem niet eens meer de moeite om te luisteren voor 10:00quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ik irriteer me al weer weken mateloos aan die puistenkop... alles lijkt op de automatische piloot te gaan, zelfs in zijn gasten verdiept ie zich niet meer en zijn Engels is om te janken
Dat vind ik nou ook van (ik weet dat het hier vloeken in de kerk isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... gaat Veenstra weg?
Haal dan Beelen maar van de radio.... met zijn "het is wel een dingetje" "Godsamme", Geile Goedemorgen en andere spreuken die al in 1999 niet origineel meer waren
Nou het verschil tussen Beelen en Ekdom is dat Beelen zichzelf veel belangrijker vindt dan zijn programma, zijn gasten, de muziek etc... dat ego groeit echt de studio uit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van (ik weet dat het hier vloeken in de kerk is) Ekdom bij arbeidsvitaminen. Zelfde grapjes bij de standaard platen enzo.
Zelfde, ik luister altijd radio 1 voor 10enquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem niet eens meer de moeite om te luisteren voor 10:00. std. regioFM hiero. Af en toe een kud plaat, maar over het algemeen prima te doen
Dat ga ik ook maar weer eens doen jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfde, ik luister altijd radio 1 voor 10en
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen om iets na half tien komt Goedemorgen Nederland met het item Nurks, waarin zo'n wijf kitty, mensen gaat bellen op een hele saaie bijdehandte toon, denkend dat ze enorm geestig is. Dat wijf kan ik echt niet uitstaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar weer eens doen ja
Die Goed leven door...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat die zogenaamde afkondiging eigenlijk op?
Bij dit bedrijf gebeurt dan weinig bijzonders, maar dat komt doordat ik volgens mij de enige ben die hier 3FM luistert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Vraag me altijd af wat er wel allemaal gebeurd om 15.30 op Woensdag bij bepaalde bedrijven etc. in het land
Jup, doe ik ook wel eens. Prettige zenderquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |