Welke programma's het over gaat is nog niet bekend. Ze zijn nog in de eindeloze overlegfase.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: welke programma`s gaat `t over? en, belangrijker, hoe was de nieuwe MGMT??
Waaaaaaaaaaaat dit meen je nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Lees ik nu goed dat Michiel slachtoffer gaat worden van Powned?
Volgens mij is Michiel zelf ook lid van Powned
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:04 schreef Dichterbijer het volgende:
Lees ik nu goed dat Michiel slachtoffer gaat worden van Powned?
Volgens mij is Michiel zelf ook lid van Powned
quote:Op woensdag 10 maart 2010 08:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Welke programma's het over gaat is nog niet bekend. Ze zijn nog in de eindeloze overlegfase.
Al zijn er wel wat dingen te bedenken, zoals het verdwijnen van Stenders naar Radio 2 bijv.
Uit vorig topic:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Timo20 het volgende:
Goooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
@TT: welke programma`s gaat `t over? en, belangrijker, hoe was de nieuwe MGMT??
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
@baspaternotte
BREKEND @michielveenstra eerste slachtoffer in Powneds Mars op Hilversum! #timeslot #toedeledokie
13 minutes ago
???
LOLquote:
quote:Op maandag 8 maart 2010 20:10 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9392
Wat zou er verdwijnen? Het programma van Michiel?
[ afbeelding ]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradioquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:43 schreef Paul het volgende:
[..]
LOLhad ik dan toch gelijk
Goed lopende 3FM-programma's mogelijk weg
[..]
En geef Ekdom zijn uur terugquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradio. Daarna Gerard Ekdom
Michiel mag nog net de veters strikken van Giel, als Michiel maar niet naar Veronica gaat want daar motten ze hem ook niet meerquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:55 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zou flink kut zijn in ieder geval. Giel mag wmb wel weg, en Michiel voor in de plaats. Heb je gelijk goede ochtendradio. Daarna Gerard Ekdom
Gast, jij bent een van de weinigen die wél met plezier naarquote:Op woensdag 10 maart 2010 08:58 schreef Paul het volgende:
[..]
Michiel mag nog net de veters strikken van Giel, als Michiel maar niet naar Veronica gaat want daar motten ze hem ook niet meer
Giel heeft genoeg fans in NL hoor, anders zit het niet al jaren tegenover Evers.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gast, jij bent een van de weinigen die wél met plezier naarGiel
luistert. Dat zet je toch wel te denken neem ik aan. Giel is gewoon niet leuk meer, en zeker geen 4uur.
Twitter is geen bron, al helemaal niet als de twitterende persoon helemaal geen directie-functie bij een omroep of de NPO heeft...quote:
Ik neem 't ook niet voor waar aan, maar op twitter zit genoeg volk dat lijntjes met weet ik veel wie heeftquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is geen bron, al helemaal niet als de twitterende persoon helemaal geen directie-functie bij een omroep of de NPO heeft...
Ik beschouw het dus als klinkklare onzin.
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:18 schreef alors het volgende:
Jaaaaaaaaaa Isley Brothers - Work To Do![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tevens goedemorgen
Nee.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
4 niet blondjes, blijft een fjin nummer
Je doelt op die verkrachting van Need you tonight?quote:
Ja die bedoel ik. Zweepslagen zouden idd gepast zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:39 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Je doelt op die verkrachting van Need you tonight?
Ekdom verdient een flink pak slaag voor het draaien van die rommel
Ik heb het even verbeterd.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:24 schreef Etcetera het volgende:
4 niet blondjes, blijft een fjin gigantisch kut nummer
Nou zegquote:
Iedereen maakt fouten. Maakt niet uit, kan de beste overkomen.quote:
True. Ik ben een uitermate tolerante luisteraar en vind niet zo gauw iets volkomen ruk, maar op basis van What's up mag Linda Perry van mij tegen de muur gezet worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
'We' zijn in dit topic over weinig nummers zo eens als over What's Up.
Eens!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Twitter is geen bron, al helemaal niet als de twitterende persoon helemaal geen directie-functie bij een omroep of de NPO heeft...
Ik beschouw het dus als klinkklare onzin.
Het hoe en waarom is nauwelijks uit te leggen. Soms hoor je een plaat en ben je meteen verliefd en soms, heel soms kom je een plaat tegen waar je meteen een allesverzengende haat voor voelt. What's up valt in de 2e categorie. Net als Mädchen. En Rood.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Maar waarom danNu moet ik zeggen dat ik het nummer niet te vaak wil horen, maar ik vind het echt niet volkomen kut
Dat zijn inderdaad kutplaten. Maar ik kan zo een lijst maken van een paar A4'tjes lang wat mezelf betreft.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het hoe en waarom is nauwelijks uit te leggen. Soms hoor je een plaat en ben je meteen verliefd en soms, heel soms kom je een plaat tegen waar je meteen een allesverzengende haat voor voelt. What's up valt in de 2e categorie. Net als Mädchen. En Rood.
Neuh onnodig gerucht wat in de wereld werd gebracht.quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Goeiemiddag... gaat Veenstra weg?
Haal dan Beelen maar van de radio.... met zijn "het is wel een dingetje" "Godsamme", Geile Goedemorgen en andere spreuken die al in 1999 niet origineel meer waren
Oh gelukkig maar... zet dan Giel maar bij het oud vuil...quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh onnodig gerucht wat in de wereld werd gebracht.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Haal dan Beelen maar van de radio.... met zijn "het is wel een dingetje" "Godsamme", Geile Goedemorgen en andere spreuken die al in 1999 niet origineel meer waren
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh onnodig gerucht wat in de wereld werd gebracht.
quote:
Die zijn zeer serieus. Z'n contract loopt af èn hij wil niet eindigen als Henk Westbroek: muziek draaien waar ie niets mee heeft. http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:54 schreef Markeerstift het volgende:
Hoe serieus zijn die geruchten over Rob die vertrekt dan? En waarom eigenlijk? Ik vind dat stiekem het leukste op 3fm
Dat, en hij heeft zo goed als niets gedaan voor Serious Request, omdat hij in de week daarna veel te horen was op Radio 2 met de Top 2000. Hij is daar dus al aan het 'inwerken' blijkbaar.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:23 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die zijn zeer serieus. Z'n contract loopt af èn hij wil niet eindigen als Henk Westbroek: muziek draaien waar ie niets mee heeft. http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9004
Ga er maar van uit dat ie meer gaat doen voor radio 2.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
Rob zijn contract loopt in september af volgens mij. Hij zit al een beetje bij radio 2 en dat zal na september alleen maar nog meer definitiever zijn.
Heel erg jammer! Maar wel begrijpelijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:28 schreef borisz het volgende:
Rob zijn contract loopt in september af volgens mij. Hij zit al een beetje bij radio 2 en dat zal na september alleen maar nog meer definitiever zijn.
Ik heb geen 3FM hier... wie en wat?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef alors het volgende:
Tofdie EO gozert doet het ook gewoon
En hoe!
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
feliquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Oh ze hadden volgens mij Bert van Leeuwen gestrikt om Kon ik nog maar even bij je zijn van Gordon te zingen. En hij deed het vol overgavequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb geen 3FM hier... wie en wat?
Geeft ook wat ruimte in de programmering om de extra uren van PWNED en BNN kwijt te kunnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat, en hij heeft zo goed als niets gedaan voor Serious Request, omdat hij in de week daarna veel te horen was op Radio 2 met de Top 2000. Hij is daar dus al aan het 'inwerken' blijkbaar.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:
Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Congratz! wanneer mogen we komen voor het feestquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Neem niet eens meer de moeite om te luisteren voor 10:00quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Echt ik irriteer me al weer weken mateloos aan die puistenkop... alles lijkt op de automatische piloot te gaan, zelfs in zijn gasten verdiept ie zich niet meer en zijn Engels is om te janken
Dat vind ik nou ook van (ik weet dat het hier vloeken in de kerk isquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Nou het verschil tussen Beelen en Ekdom is dat Beelen zichzelf veel belangrijker vindt dan zijn programma, zijn gasten, de muziek etc... dat ego groeit echt de studio uit...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook van (ik weet dat het hier vloeken in de kerk is) Ekdom bij arbeidsvitaminen. Zelfde grapjes bij de standaard platen enzo.
Zelfde, ik luister altijd radio 1 voor 10enquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Neem niet eens meer de moeite om te luisteren voor 10:00. std. regioFM hiero. Af en toe een kud plaat, maar over het algemeen prima te doen
Dat ga ik ook maar weer eens doen jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Zelfde, ik luister altijd radio 1 voor 10en
quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Alleen om iets na half tien komt Goedemorgen Nederland met het item Nurks, waarin zo'n wijf kitty, mensen gaat bellen op een hele saaie bijdehandte toon, denkend dat ze enorm geestig is. Dat wijf kan ik echt niet uitstaanquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat ga ik ook maar weer eens doen ja
Die Goed leven door...quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waar slaat die zogenaamde afkondiging eigenlijk op?
Bij dit bedrijf gebeurt dan weinig bijzonders, maar dat komt doordat ik volgens mij de enige ben die hier 3FM luistert.quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:37 schreef Paul-89 het volgende:
Vraag me altijd af wat er wel allemaal gebeurd om 15.30 op Woensdag bij bepaalde bedrijven etc. in het land
Jup, doe ik ook wel eens. Prettige zenderquote:Op woensdag 10 maart 2010 15:36 schreef alors het volgende:
[..]
Pizza straks ! eet ze !quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:39 schreef Brennel het volgende:
Hmmmmmmm, avondeten. Honger!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 17:59 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is het al vrijdag?! Wat vliegt de week voorbij zeg
Echt super iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:02 schreef Paul het volgende:
Genieten he, met de Coen en Sander show
Moi !quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:04 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Jou grappen zijn altijd zo leuk![]()
GoedeMIDDAG trouwens
Dank je! Bruine bonensoep met een baguette kaas hierquote:
Wow dat is ook wel erg lekker zegquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:08 schreef Brennel het volgende:
[..]
Dank je! Bruine bonensoep met een baguette kaas hier
Staan daar je 7 vrienden op je te wachten?quote:Op woensdag 10 maart 2010 15:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Miss
Montreal
.
Op naar de koffieautomaat.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Staan daar je 7 vrienden op je te wachten?
[ afbeelding ]Laat maar.
Hai.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:10 schreef MichielV het volgende:
Hoi hoi!
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:11 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Hai.
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat er waar is van het gerucht dat MetMichiel verdwijnt?
Gerucht op twitter wat ik hier dropte. Lijkt vooralsnog een storm in een spreekwoordelijk glas waterquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Waar komt dat gerucht eigenlijk vandaan?
iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gerucht op twitter wat ik hier dropte. Lijkt vooralsnog een storm in een spreekwoordelijk glas water.
quote:
Twitter gok ikquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar komt dat Twitter-gerucht dan vandaan?
* Jannekje7 zoekt zon
Gewoon lekker lunchen joh op het tijdslot van Stendersquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Gerucht is nergens op gebaseerd. Er wordt nog druk gepuzzeld met alle nieuwe zendtijden voor de bestaande en nieuwe omroepen en er valt echt nog geen zinnige conclusie uit te trekken nu.
Fijn, opheldering from inside!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Gerucht is nergens op gebaseerd. Er wordt nog druk gepuzzeld met alle nieuwe zendtijden voor de bestaande en nieuwe omroepen en er valt echt nog geen zinnige conclusie uit te trekken nu.
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
En waar komt dat Twitter-gerucht dan vandaan?
* Jannekje7 zoekt zon
Bas Paternotte slingert wel wat meer de geruchtenwereld in.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).
Zelfs dat zijn geen speculaties, maar puur persoonlijke ideeën die voor meerderen logisch lijken te zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:24 schreef Broekie het volgende:
[..]
Volgens mij is het niets meer dan een hersenspinsel van diegene die het op Twitter riep. Voorlopig blijf ik de andere speculaties logischer vinden (Stenders weg, daar een BNN programma, en in het tijdvak van Der Rudy of Weekend DNA een programma van POWNED).
Meatloaf heeft langere titels.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:29 schreef Bol_Wan het volgende:
lekker pakkende titel ook:
van het album This is My Truth, now tell me yours - If you tolerate this, then you're children will be next
Hoe hij het post is wel heel heel erg zielig, maar hij krijgt er wel zijn aandacht voorquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Bas Paternotte slingert wel wat meer de geruchtenwereld in.
haha, ja daar ging het wel over..quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Meatloaf heeft langere titels.Zoals 'Objects in the rear view mirror may appear closer than they are" of "You took the words right out of my mouth".
Of gaat het niet over de lengte van de titel?
Ik word heeeeeeeel erg blij van Paul Rabbering op dit moment, hij heeft gisteren en vandaag Adam Lambert gedraaid.![]()
![]()
En nu 1 april er weer aan zit te komen gaat het alleen maar erger worden ben ik bang.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hoe hij het post is wel heel heel erg zielig, maar hij krijgt er wel zijn aandacht voor
* Ofyles2 een en al luister is...quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu 1 april er weer aan zit te komen gaat het alleen maar erger worden ben ik bang.
Wordt het niet eens tijd dat wij hier ook een gerucht gaan verzinnen en via Twitter verspreiden?
"Powned ziet af van deelname aan 3fm"quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En nu 1 april er weer aan zit te komen gaat het alleen maar erger worden ben ik bang.
Wordt het niet eens tijd dat wij hier ook een gerucht gaan verzinnen en via Twitter verspreiden?
Ja, en dan een van de DJ's/producers die hier komen in het complot betrekkenquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mjah, maar dan moet het wel iets zijn wat ook best geloofwaardig zou zijn.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel word 3fm uitgegooid wegens affaire met Claudia?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Iets pijnlijks over Giel Beelen lijkt me dan wel leuk als Twitter-hoax... het kan me in dat geval niet pijnlijk genoeg zijn
Maak dan liever grappen over Patricia Paay.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:43 schreef TheVulture het volgende:
Iets pijnlijks over Giel Beelen lijkt me dan wel leuk als Twitter-hoax... het kan me in dat geval niet pijnlijk genoeg zijn
quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
Goed... een uur geleden al ingelogd... maar nu eindelijkdoen
gewoon een goed nummer, nederlands of nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:16 schreef Captain_Slow het volgende:
http://metmichiel.nl/page/nieuwemuziek
Het zal wel zijn dat omdat het een Nederlandse artiest is, dat de cijfers dan zo hoog zijn
Lekker dingquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:07 schreef Maricha het volgende:
Op Twitter ook:quote:
quote:tleemhuis
In een jaar tijd uit twee broeken gescheurd. Neen, ik word niet dikker. Het is m'n knie. Iets met die knie enzo.
Geef mij maar Emmaquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:45 schreef alors het volgende:
WTF, Melanie C is wel een mooie meid, en de rest kon ook wel zingen.
[ afbeelding ]
girl power 4 evahhh![]()
Heel vervelend idd...quote:Op woensdag 10 maart 2010 20:50 schreef Againzender het volgende:
Smokers outside the hospital door, zit echt steeds in mijn hoofd als ik door het gordijn aan rokers het ziekenhuis binnenloop voor controle bij de verloskundige
vriend van mij is vorige week gepromoveerd op een behandelmethode voor longkanker. Die moet die mensen toch als zijn pensioenvoorziening zienquote:
En Jan Peter en zijn sukkels zien ze als belastinginkomstenquote:Op woensdag 10 maart 2010 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
vriend van mij is vorige week gepromoveerd op een behandelmethode voor longkanker. Die moet die mensen toch als zijn pensioenvoorziening zien
Gewoon, omdat het kanquote:
Moet ook vooral blijven kunnenquote:
zou fantastisch, maar isquote:
lijkt me erg sterk, aangezien Eric er niet isquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Ik heb em al een tijdje uitstaan, ben niet zo onder de indruk van de muziek. En Eric zal straks wel de MH, The Heavy en Bomba gaan draaien
Als Rudy er nou wasquote:Op woensdag 10 maart 2010 21:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
lijkt me erg sterk, aangezien Eric er niet is
och.. Annemiek draait ook lekkere muziek, en ik kijk nu iets vaker naar de VR dan als Rudy der zou zijnquote:
Top !quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:22 schreef MichielV het volgende:
Vlak Foo Fighters niet uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 21:53 schreef alors het volgende:
Ik heb em al een tijdje uitstaan, ben niet zo onder de indruk van de muziek. En Eric zal straks wel de MH, The Heavy en Bomba gaan draaien
Haha iddquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:23 schreef Nfct het volgende:
Heul subtiel het afrond gebaar van Annemieke ^^
quote:Sersjee Doei Real! Zo, nou ga ik even onbedaarlijk hard lachen: HAHAHAHAHAHAHAHAHA!
3 minutes ago via Snaptu
Na de 2-0 ging ik naar Realquote:Op woensdag 10 maart 2010 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Idd.
Heb Man Utd gekeken. Prachtig hoe publiek daar Beckham eert.
Eens! wereldplaat. Mogen ze wel eens vaker overdag gaan draaienquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom wordt die nieuwe van Goldfrapp overdag nauwelijks gedraaid? Hoe aanstekelijk wil je een deuntje hebben???
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/zoeken?zoekop=artiest&opdracht=goldfrapp
Ik begreep 'm trouwens welquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Roel, ik weet achteraf niet of die post een paar pagina's terug van mij duidelijk genoeg was, maar die crash moest dus voorstellen dat mijn grap enorm slecht was
Megashit?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Heb de Megahit nu 5x gehoord, ofzo maar ik ben 'm al aardig zat.
Was duidelijk hoorquote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef wolfrolf het volgende:
Oh Roel, ik weet achteraf niet of die post een paar pagina's terug van mij duidelijk genoeg was, maar die crash moest dus voorstellen dat mijn grap enorm slecht was
Jup! wat mij betreft wel hoor. Leuk plaatje om zo af en toe te horen, maar echt bijzonder is het allemaal niet. Maak de plaat die Roel net noemt maar Megahitquote:
Hans die niet 'riemen vast' schreeuwt bij een Megahit? Dan gaat er toch iets fout...quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Heb de Megahit nu 5x gehoord, ofzo maar ik ben 'm al aardig zat.
Kane is sowieso al 2 keer genomineerdquote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nominaties voor de 3FM Awards worden vandaag bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd in hoeveel onmogelijke categorieen die schreeuwlelijk Anouk weer wordt genomineerd.
Giel vertelde zelfs al dat ze in totaal 6 keer (!) zijn genomineerd!quote:Op donderdag 11 maart 2010 07:53 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kane is sowieso al 2 keer genomineerd
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:56 schreef themauster het volgende:Mijn vriendin en ik zijn een uurtje geleden in de ondertrouw gegaan, vrijdag 25 juni 2010 is nu officieel onze trouwdag
Ah leuk, het jaarlijkse incestfeestjequote:Op donderdag 11 maart 2010 07:51 schreef Sirolf het volgende:
Ah, de nominaties voor de 3FM Awards worden vandaag bekend gemaakt.
Ik ben benieuwd in hoeveel onmogelijke categorieen die schreeuwlelijk Anouk weer wordt genomineerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |