Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
Assiej = Astrid
bambino = Sjoerd
Bob-B = Bob
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
omearos = Nicole
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Robinhoo = Robin
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
sjoemie1985 = Ivo
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!Brutal. Fucking. Metal.
Op de meet?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wanneer krijg ik ze nu eens persoonlijk
Hoi Selma, wanneer gaan we smoken?quote:
Oke mij goed.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
10 April?
Als de meet nog doorgaat tenminste..
geen slecht idee opzichquote:
Waarom reageer je daar nu serieus opquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:49 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Precies! Een krentenbol is een rond broodje dat vol krenten zit.
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef Ballantines het volgende:
Met de B van Balletje!AS
[ afbeelding ]
Ooohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:52 schreef Ballantines het volgende:
Met de B van Balletje!
[ afbeelding ]
Dat onthoud je toch wel?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
OoohDat is nog eens het meest toffe ontbijt op bed!
Ja maar... Dat is niet.. het punt is... Nah, laat maarquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:53 schreef Ballantines het volgende:
[..]
Omdat ik krentenbollen wel lekker vind
Trustenquote:
Zo'n ontbijt op bed vergeet ik echt nietquote:
Boooh!!quote:Op woensdag 10 maart 2010 00:02 schreef Ballantines het volgende:
Nachtmuts voor vanavond
[ afbeelding ]
Iemand een gebakken eitje?
Ik begin je lipjes zachtjes te likken, en druk een kus op je klitje. Ik streel je roomblanke dijen. Het likken gaat sneller en af en toe steek ik mijn tong in je kutje, om je heerlijke smaak te proeven.quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
ik kan niet slapenJustin, vermaak me eens.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 02:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik begin je lipjes zachtjes te likken, en druk een kus op je klitje. Ik streel je roomblanke dijen. Het likken gaat sneller en af en toe steek ik mijn tong in je kutje, om je heerlijke smaak te proeven.
Ik stop even met likken en kruip bovenop je, mijn harde, kloppende pik schuift bij je naar binnen. Ik neem je mooie gezicht in mijn handen en kus je vurig terwijl ik langzaam begin te pompen. Eén van mijn handen laat je gezicht los en begint over je heerlijke lichaam te zwerven. Ik stop bij je linkerborst en kneedt haar zachtjes, begin met je tepel te spelen.quote:
ik zeg altijd maar: thee is voor mannen die er voor uit durven komen dat koffie niet te zuipen isquote:Op woensdag 10 maart 2010 09:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Thee is niet voor mannen dingetje gok ik.
Die lui winnen en verliezen van echt iedereen, geen touw aan vast te knopenquote:Beloften onderuit tegen hekkensluiter
Jong FC Twente heeft gisteravond de ideale mogelijkheid laten liggen om aansluiting met de bovenste ploegen te krijgen. In Doetinchem verloor het met 1-0 van hekkensluiter Jong De Graafschap, die door de winst de rode lantaarn overdroegen aan Jong Helmond Sport. Na een kwartier kwamen de beloften al op achterstand. De ploeg van René Hake slaagde er echter niet in om de gelijkmaker te produceren. De voorhoede bestond uit Parker, Wellington en Osei met daarachter Bannink, Rendla en Vujicevic. Verder deed ook Nicky Kuiper de gehele wedstrijd mee. Bannink ontving in de slotfase nog zijn tweede gele kaart na een opstootje en kon vertrekken.
thee is voor homo's en zieke mensen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Thee is niet voor mannen dingetje gok ik.
Goh, da's geen verassing.quote:Op woensdag 10 maart 2010 09:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
thee is voor homo's en zieke mensen.
ik ben ziek in m'n hoofd
t is wel wat fris, maar in de zon is het lekkerquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:02 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet te koud? Ben nog niet buiten geweest.
Wel wat fris?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:05 schreef haakon het volgende:
[..]
t is wel wat fris, maar in de zon is het lekker
Niet?quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Zoo Justin!
Dat waren vannacht geile verhaaltjes!
Had ik niet verwacht van een headbangende metaldude!
joah, frisjes maar op zich wel lekkerquote:
quote:
Euj? wat is er?quote:
Felicitatie is wel op zijn plaats dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ik sta mooi ff ergens op de loonlijst erbij!
Gratulierequote:Op woensdag 10 maart 2010 11:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Zo, ik sta mooi ff ergens op de loonlijst erbij!
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:13 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Sander wel begroeten maar mij vergeet je
Sommige mensen ontbreekt het zelf aan enige vorm van beleefdheid, maar wijzen anderen er wel op dat ze hetzelfde gebrek hebben.quote:
Boven de 10 graden al dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:26 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Hoe is het hier verder? twente begint wat warm te worden!
ik heb de kachel op 20 ofzo!quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:32 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik heb de kachel op 20 ofzo!
En terechtquote:Op woensdag 10 maart 2010 11:36 schreef Ballantines het volgende:
VergaderenHele ochtend weer kwijt!
sommige mensen doen teveel foutquote:
kijk, daar kan jij niets aan doen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
sommige mensen doen teveel fout![]()
Laadopracht: Laad drie rode pallets
Magazijnpik: Doe ik !!! en laat vervolgens drie blauwe pallets
Klant boos, naleveren dus! Kutbedrijf! Kan ik weer oplossen!
Laadopdracht: Laad van elk soort precies één laag gescheiden door een europallet
Magazijnpik: Doe ik!!! en laat vervolgens van elke soort één laag boven op elkaar zonder pallets
Klant boos, kan alles met de hand afpakken, doe ik niet! Trugsturuh! Kutbedrijf!
KAN IK WEER OPLOSSEN!
waarop?quote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:01 schreef haakon het volgende:
[..]
kijk, daar kan jij niets aan doen.
de klanten zeuren teveel
TGnDquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:12 schreef Samzz het volgende:
Ik had een donkerblauwe eend, bijna afbetaald de rest geleend. Trots als een aap haalde ik je op voor het feest, een eindje verderop.
Vader zei, thuis om elf uur, dus we gingen vroeger weg voor een avontuur. Ik dacht ik bloos als jij me zoent, maar het ging mooi mis voor je dat kon doen.
Want...
Er liep een witte eend op het midden van de weg.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:14 schreef Oldenzaal het volgende:
Zoo Justin!
Dat waren vannacht geile verhaaltjes!
Had ik niet verwacht van een headbangende metaldude!
Gossie tochquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:20 schreef James-Hetfield het volgende:
Boh, was koud buiten.
Koude handjes...en de rest ook nog.
* James-Hetfield krijgt plots een warm gevoel van binnenquote:
blijft een goede plaat (o.a. qua productie), alleen jammer dat hij ook aardig 'commercieel' is gewordenquote:
mja klopt, maar ach, gewoon stampenquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
blijft een goede plaat (o.a. qua productie), alleen jammer dat hij ook aardig 'commercieel' is geworden
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
* James-Hetfield krijgt plots een warm gevoel van binnen
quote:
\m/quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Redbaron het volgende:
Heuj een bedrijf die intresse toont voor mij als chauf
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:27 schreef Redbaron het volgende:
Heuj een bedrijf die intresse toont voor mij als chauf
Kuj mooi langs David na de tijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:50 schreef Redbaron het volgende:
Justin & James danke.
Wordt contact met me opgenomen....misschien dus binnenkort in deventer werken
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme!!
Ik ben weg!! Doei.
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Godverdomme!!
Ik ben weg!! Doei.
Smeerkees?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:05 schreef Oldenzaal het volgende:
Heb je Kees in je magazijn werken ofzo?
Op mijn hoofdquote:
Hoe bescheidenquote:
Ik had willen typen.. op mijn kop...quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe bescheiden
*Kusje op voorhoofd geeft
Ik ben niet zo'n doordenker. Dus ik gok van nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik had willen typen.. op mijn kop...
maar dat had je vast anders opgevat
Meer een doener dan een denker dusquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n doordenker. Dus ik gok van niet
Ik combineer het beste van twee werelden. Over sommige dingen moet je denken, het andere moet je gewoon doenquote:
Waarom vergader jij zo veelquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:19 schreef Kreator het volgende:
Lunch was okay. Nu even een uurtje spacen en dan weervergaderen
,.
* ReMcOrE eens isquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik combineer het beste van twee werelden. Over sommige dingen moet je denken, het andere moet je gewoon doen
tjah, dan moeten ze zich niet zo dik makenquote:
We zijn met 3 collega's. Er is heel veel geautomatiseerd hier. 1 collega mag er niet meer bijzitten want die is niet zo geschikt voor dit soort dingen....en dan vragen ze meestal mij.quote:
Druk aan het werk dus?quote:
Feli!, nationaal of internationaal?quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:54 schreef Redbaron het volgende:
[..]
eerst zien of we t eens kunnen worden met loonschaal enzo
Nee, Kees KankerKachel, die werkte ook in een magazijn waar hij pallets moest stapelenquote:
Weetje wat mooi is? overgooien met pallets!, gegarandeerd dat je het hele magazijn afbreektquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Nee, Kees KankerKachel, die werkte ook in een magazijn waar hij pallets moest stapelen
Zondequote:Op woensdag 10 maart 2010 13:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
We zijn met 3 collega's. Er is heel veel geautomatiseerd hier. 1 collega mag er niet meer bijzitten want die is niet zo geschikt voor dit soort dingen....en dan vragen ze meestal mij..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Of er met een heftruck op inrijdenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:35 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Weetje wat mooi is? overgooien met pallets!, gegarandeerd dat je het hele magazijn afbreekt
wat ik op inet kan vinden doen ze beide, maar als ik naar deventer moet ga ik voor inter.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:31 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Feli!, nationaal of internationaal?
Waarom geef je dan antwoord op een vraag die niet voor jou bedoeld is?quote:
Omdat ik wel snap waarom hij veel vergadertquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom geef je dan antwoord op een vraag die niet voor jou bedoeld is?
Wil je ook internationaal rijden dan?quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wat ik op inet kan vinden doen ze beide, maar als ik naar deventer moet ga ik voor inter.
Moet eerst wachten op tel van ze...
Als je nu een rattenslang of een boa had gepaktquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er met een heftruck op inrijden
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Schattig slangetje
Cobra's zijn mijn lievelingsslangenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je nu een rattenslang of een boa had gepaktMaar een cobra?
Of complete stellingen stukrijden!quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of er met een heftruck op inrijden
PaFiPo:
[ afbeelding ]
Schattig slangetje
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik wel snap waarom hij veel vergadert
Sticker ofzo? Cobra's zijn gaaf inderdaad.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cobra's zijn mijn lievelingsslangen
Staat er ook een op m'n gitaar enzo
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wil je ook internationaal rijden dan?
quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Omdat ik wel snap waarom hij veel vergadert
Nee, erop geschilderdquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Sticker ofzo? Cobra's zijn gaaf inderdaad.
Cobra's zijn mooi ja. Maar je kan er niks mee, levensgevaarlijke dieren.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Cobra's zijn mijn lievelingsslangen
Staat er ook een op m'n gitaar enzo
Maar dat zijn wurgslangenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cobra's zijn mooi ja. Maar je kan er niks mee, levensgevaarlijke dieren.
Doe mij maar iets aaibaarders, boa constrictor of een tijgerpython of zo
Gooi het eens in de groepquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nodig...nodig... och, voor de afleiding niet verkeerd..
Hmm, ik nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef Redbaron het volgende:
gruwelt bij gedachte aan slangen, vind een spin al eng
En dus per definitie ietsje aaibaarder dan gifslangen. Vooral als ze net gegeten hebbenquote:
Dan moeten wij maar nooit samen gaan wonen. Ik wil later een koppeltje boa's en een stel vogelspinnenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:43 schreef Redbaron het volgende:
gruwelt bij gedachte aan slangen, vind een spin al eng
En 3 honden, 2 paarden, een enorm aquarium.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
Dan moeten wij maar nooit samen gaan wonen. Ik wil later een koppeltje boa's en een stel vogelspinnen
Ratelslangen zijn ook mooi. Spin ren ik hard voor weg.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moeten wij maar nooit samen gaan wonen. Ik wil later een koppeltje boa's en een stel vogelspinnen
Sweetquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De honden en paarden leven buitenquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
En 3 honden, 2 paarden, een enorm aquarium.
Het wordt druk bij jou thuis..
Klopt. Maar niet om te houden, veel te gevaarlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ratelslangen zijn ook mooi. Spin ren ik hard voor weg.
hmm alsof jij t ooit volhoud met me, buiten t samenwonen omquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
ratel is idd mooiquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:47 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ratelslangen zijn ook mooi. Spin ren ik hard voor weg.
Ik heb een zwak voor roofdieren, en een cobra is daar wel een schoolvoorbeeld van.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is er mooi aan een slang? (serieus)
Zijn gewoon mooie beesten om te zien, hoe ze bewegen, hoe ze eten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat is er mooi aan een slang? (serieus)
Dan nog, waarom zou je honden niet buiten houden? Het zijn geen watjes. Chihuahua's en andere ratten daar gelaten.quote:
Ligt ook aan de manier natuurlijkquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan nog, waarom zou je honden niet buiten houden? Het zijn geen watjes. Chihuahua's en andere ratten daar gelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |