Bij de oude kaart kon het niet anders dan je eigen schuld zijn, in dit geval hoeft dat inderdaad niet, ik heb alleen geen idee hoe ze dat aanpakken. Ik denk dat je daarvoor bij de IB-groep moet zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef Adames het volgende:
Met de oude OV jaarkaart niet.
Maar chipdefect hoeft niet door jou te komen.
Nu nog wel ja, maar wanneer er geen alternatieven meer zijn waar ze het op kunnen gooien dan houdt het op voor de vervoersbedrijven. Waar ze je nu kunnen zeggen 'ja had je maar papieren kaartje moeten kopen' of 'koop maar kaartjes' zal het moeilijker zijn wanneer er geen alternatieven zoals papieren kaartjes meer zijn: "ja koop maar een ehm..."quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ov chipkaart
Als er een probleem mee is komt het op de schoot van de gebruiker terecht als een fking motorblok van je auto tijdens een botsing.
Sinds wanneer geeft ns en al die andere vervoersmaatschappijen ook maar 1 reet om hun klanten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef RubenK het volgende:
[..]
Nu nog wel ja, maar wanneer er geen alternatieven meer zijn waar ze het op kunnen gooien dan houdt het op voor de vervoersbedrijven. Waar ze je nu kunnen zeggen 'ja had je maar papieren kaartje moeten kopen' of 'koop maar kaartjes' zal het moeilijker zijn wanneer er geen alternatieven zoals papieren kaartjes meer zijn: "ja koop maar een ehm..."
Helemaal niet moeilijk, dan mag je een chipkaart à 7,50 euro kopen en anders wordt het 'Mag ik je identificatie zien en hier heb je je boete'.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:14 schreef RubenK het volgende:
moeilijker zijn wanneer er geen alternatieven zoals papieren kaartjes meer zijn: "ja koop maar een ehm..."
Ja, want die verkopen ze ook echt in de bus... oh nee wacht. Daar heb je alleen kaartjes voor euro 2.60, dus als ik 1 zone moet reizen t.w.v. 1.60 ben ik nu gewoon bijna 2x zo duur uit.quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:21 schreef Zelva het volgende:
[..]
Helemaal niet moeilijk, dan mag je een chipkaart à 7,50 euro kopen en anders wordt het 'Mag ik je identificatie zien en hier heb je je boete'.
Wist jij nog niet dan dat de OV-Chipkaart louter voor het financiële winstbejag van de OV-bedrijven wordt ingevoerd?quote:Op woensdag 10 maart 2010 23:31 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ja, want die verkopen ze ook echt in de bus... oh nee wacht. Daar heb je alleen kaartjes voor euro 2.60, dus als ik 1 zone moet reizen t.w.v. 1.60 ben ik nu gewoon bijna 2x zo duur uit.En dan komen er nog de reiskosten bovenop. En ohjah terug reis moet je die weer halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |