abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78945003
quote:
Stinkend rijk & dakloos Ned 3

Vier rijke Nederlanders (Patrick Lusink, Kim Kötter, Laurens Simonse en Jean-Jacques François de Beaucour) verruilen voor één week hun bezittingen, zekerheden en status voor een zwerversbestaan. Subtiel gevolgd door een camera, worden de miljonairs geconfronteerd met de harde werkelijkheid van het leven op straat. Ze ervaren hoe het is om elke dag opnieuw te moeten zoeken naar eten en een slaapplaats, beoordeeld te worden op een armoedig uiterlijk, soms zelfs openlijk genegeerd te worden. Wat blijft over van hun vooroordelen over daklozen wanneer zij zichzelf onderdompelen in de rauwe wereld van deze vergeten bevolkingsgroep? Patrick, Kim, Laurens en Jean-Jacques worden tijdens hun dakloze periode bijgestaan door deskundige Sander de Kramer (hoofdredacteur Daklozenkrant, columnist, presentator en auteur van o.a. Van Miljonair tot Krantenjongen). De vier rijke Nederlanders worden elk gekoppeld aan een (ex)dakloze buddy, die ze een paar dagen op sleeptouw neemt en laat zien hoe zij op straat kunnen overleven.

De deelnemers zijn nu helemaal op zichzelf aangewezen, zonder geld, voedsel of een slaapplaats. Voor het eerst slapen zij echt buiten en moeten ze zorgen dat ze aan geld en eten komen. Kim gaat dat verrassend gemakkelijk af. Ze vindt al snel een manier om aan geld te komen door te werken in een spoelkeuken, en ook het slapen in een portiek lijkt haar weinig te doen. Patrick heeft meer moeite met het verkrijgen van geld. Uiteindelijk moet hij bedelen om aan eten te komen. Ook het buiten slapen gaat de emotionele familyman maar moeilijk af. Laurens verdient met sneeuwruimen ? 50,- en vindt dit nog mooier dan zijn eerste grote miljoenendeal. Na een lange speurtocht vindt hij een slaapplek op een bouwplaats. Ook Jean Jacques verdient zijn geld met het ruimen van sneeuw. Hij wil in het centrum van Amsterdam gaan slapen maar wordt overdonderd door de grootte ervan. Sander de Kramer moet hem uiteindelijk helpen een slaapplek te vinden.
Wie kijkt er ook en wat vinden jullie ervan? Ik vind het wel een leuk programma
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:45:25 #2
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78945402
Riooltelevisie... En dat alles betaald door de belastingbetaler
Ik zeg: weer een reden om de publieke omroep af te schaffen.
censuur :O
pi_78945448
Er was al een topic over ergens

het is wel geinig, maar het valt te hard op dat het nep is doordat er steeds een cameraman achteraan loopt

dat zag je net ook bij die kakker die zo effe 50 euro kreeg van die restaurant houder
٩๏̯͡๏)۶
pi_78945455
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef RemcoDelft het volgende:
Open er een topic over.
pi_78945500
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:46 schreef Ronaldsen het volgende:
Er was al een topic over ergens

het is wel geinig, maar het valt te hard op dat het nep is doordat er steeds een cameraman achteraan loopt

dat zag je net ook bij die kakker die zo effe 50 euro kreeg van die restaurant houder
Inderdaad. Ze krijgen van alles aangeboden, totaal niet overeenkomstig met de werkelijkheid lijkt me zo.
pi_78945524
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:45 schreef RemcoDelft het volgende:
dan kan de hele PO net zo goed worden afgeschaft
٩๏̯͡๏)۶
pi_78945563
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:47 schreef AardappelAnders. het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze krijgen van alles aangeboden, totaal niet overeenkomstig met de werkelijkheid lijkt me zo.
vooral die blonde en die kerel die er veel te netjes uit ziet
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:49:42 #8
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78945654
Ik vind het weinig spannend. Teveel lijntjes met het gewone leven. En die camera de hele tijd er bovenop.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_78945702
De Elsevier kopen als 'dakloze'
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_78945716
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

vooral die blonde en die kerel die er veel te netjes uit ziet
Dat meisje ziet er gewoon niet uit als een zwerver. En ja, ze is niet lelijk, dus krijgt ze het een en ander sneller voor elkaar.
pi_78945772
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef geppie het volgende:
lachwekkend inderdaad, dat is wel het laatste waar je als dakloze aan moet denken
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:53:19 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_78945857
Die Sander de Kramer heeft een maand lang in zijn eentje over straat gezworven.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 20:54:54 #14
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_78945957
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:51 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

lachwekkend inderdaad, dat is wel het laatste waar je als dakloze aan moet denken
Bier toch?
censuur :O
pi_78945989
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 20:50 schreef geppie het volgende:
Ja inderdaad Blijkbaar een eerste levensbehoefte bij rijkelui.

Elsevier >>>>>>>>> Eten & Drinken

Die chick heeft het mooi voor elkaar trouwens. Direct alweer werk en vorige week een leuke avond in de kroeg !
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_78946395
Waardeloos programma. Je gelooft geen moment dat het ook maar een beetje echt is.
pi_78946758
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 21:03 schreef MrJones het volgende:
Waardeloos programma. Je gelooft geen moment dat het ook maar een beetje echt is.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  dinsdag 9 maart 2010 @ 21:28:00 #18
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_78947671
Huh ik dacht dat ik hier gepost had
Slecht programma trouwens.
O)))
pi_78966345
Het is gewoon niet geloofwaardig, ze hadden die vrouw d'r haren in de war moeten brengen, geen make-up, kapotte + vieze kleding enzo..

En verbieden dat ze dingen aannemen van anderen, niet bij mensen thuis slapen enzo. Wie laat er nou een zwerver thuis slapen?

En inderdaad, die camera verbergen.
  woensdag 10 maart 2010 @ 15:48:18 #20
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_78974953
Eens. Of laat ze meelopen met echte zwervers.
O)))
pi_78987365
Ah een topic waarbij iedereen het met elkaar eens is

Ook eens Vooral dat model is natuurlijk ongeloofwaardig zo. Iemand slaapt in front of je door en direct krijgt ze drinks en maaltijden etc.
pi_79507274
Vandaag wel wat geloofwaardiger dan die eerste uitzendingen
٩๏̯͡๏)۶
pi_80227701
Ik vind 't wel interessant. Je moet natuurlijk wel zien wat door de camera's komt
en wat gewoon echt zwerversbestaan is. Die buddy's zijn hardstikke interessant.
Maar ik ben pas bij aflevering 4. Je krijgt wel een inzicht in hoe zo'n leven is.
Die modeontwerper is echt een kneus. Jean Jaques is echt zo'n rijkeluis kindje,
hij dacht dat zwerversbestaan een 'keuze' was, yeah right..
Laurens kan ik niet zoveel over zeggen, en ex-miss krijgt alles maar mee dankzij
haar uiterlijk en heeft nog geen 1 moeilijke nacht gehad.

Edit: die modeontwerper stopt ermee, zwakkeling. Na 3 dagen waarvan 1 nacht in een hotel..

[ Bericht 8% gewijzigd door Jaja.. op 12-04-2010 15:19:23 ]
pi_80228109
tvp
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80228148
quote:
Op maandag 12 april 2010 15:13 schreef Jaja.. het volgende:
hij dacht dat zwerversbestaan een 'keuze' was, yeah right..
Hij heeft gewoon gelijk
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')