Dan zal dit wel een feature zijn van de development release(s).quote:Op donderdag 11 maart 2010 08:56 schreef Holy_Goat het volgende:
mhhh ik kan ze niet 'draggen' hoor die icoontjes?
Je kunt je radio ook als een soort Applicatie starten, los van je browser in fieten.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:44 schreef Holy_Goat het volgende:
Minimize chrome to tray
Weer wat ontdekt. Ik dacht: minimize to tray zou ik wel handig vinden. En jawel, het bestaat. Ok, in windows 7 boeit het niet zo of je minimaliseert of minimize to tray doet, maar voor mij werkt het handig. Eigenlijk zou hij alleen net zoals grabit ook moeten kunnen minimizen bij kruisje, dat doet ie jammergenoeg weer niet. (ik sluit nogal vaak mijn browser per ongeluk af, en dan is internetradio ook foetsie.
ezelsoor? kan niet vinden wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:02 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Je kunt je radio ook als een soort Applicatie starten, los van je browser in fieten.
Klik op het icoontje met de pagina en het ezelsoor, dan Create Application Shortcut.
Rechts boven in zie je een moersleutel staan. (Zo dat heet dat geloof ik :d) Icoontje links daarvan zie je een A4'tje met een ezelsoor. (Vouw) Klik er op en dan staat er Creat Application Shortcut.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 11:44 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
ezelsoor? kan niet vinden wat je bedoelt.
Dan vind ik PasteBox wel fijner.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 18:44 schreef cptmarco het volgende:
ik vind deze erg gemakkelijk:
simple notepad
de naam zegt het al.. simpele notepad met als voordeel dat het de gegevens onthoudt...
gebruik de chromium smoothscroll danquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef MichielPH het volgende:
Kent iemand een goede plugin om zodat ik vloeiend kan scrollen? Ik heb nu SmoothScroll geïnstalleerd en dat werkt overal, behalve op *trommelgeroffel* Fok!
Die heb ik toch al? 'SmoothScroll - Versie: 0.6.1', gemaakt door o.a. Patrick Brunner.quote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
gebruik de chromium smoothscroll dandie doet et wel
heb ik dus ook met die extensie aan,quote:Op donderdag 1 april 2010 01:22 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Die heb ik toch al? 'SmoothScroll - Versie: 0.6.1', gemaakt door o.a. Patrick Brunner.
Als ik over posts heen hover dan scroll ik de post eerst een klein stukje en als ik YT-filmpjes on-site heb bekeken, stottert het scrollen als een malle.
Die werkt dus echt oneindig veel kutter dan SmoothScroll hèquote:Op woensdag 31 maart 2010 19:59 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
gebruik de chromium smoothscroll dandie doet et wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |