abonnement Unibet Coolblue
  maandag 17 april 2000 @ 23:05:00 #1
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_259657
Okee, het was iedereen al opgevallen dat de passagiers wat dikker worden, volgens Meerhoerman om uiteindelijk vetgemest door de enge heks Sylvana opgevreten te worden, volgens mij echter door een teveel aan snoepgoed en chips. Maar wat werkelijk de kroon (spijkerbroek en T-Shirt) spande was het nieuw verworven zwembandje van Antonette. Het was warempel alsof Aziz als crossdresser in de Bus was wedergekeerd toen zij vanaf de trap van de Bus trachtte te zwaaien naar het dwijl orkest. (Lees: kwijlorkest.)

Ik vrees dat zij aan het einde van de Busrit alleen nog maar gehuld kan gaan in jutezakken en vervolgens haar pasverworven miljoen aan plastische chirurgie en liposuctie kan uitgeven. Ziet ze dit zelf nou niet? En had Esmeralda niet een Abroller meegenomen? Is die wellicht geknapt onder het geweld van haar rondingen?

Grtz,

Puckzzz.
Gaat nog maar eens aan de buikspier-oefeningen. Wat een onuitputtelijke inspiratie-bron!

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 17 april 2000 @ 23:14:00 #2
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_259658
Het viel mij ook al gelijk op dat van die vetrollen onder dat (te) korte t-shirtje. Maar het is wel iets wat vrouwen meer opvalt dan mannen (zou mijn vriendje zeggen). Vrouwen kijken daar automatisch gelijk naar, ik geef toe, ik dus ook. Later zag je nog dat Ant steeds aan haar (ondertussen veels te strak geworden) spijkerbroek stond te sjorren.
Dat zijn rode striemen als ze vanavond haar broek (eindelijk) uittrekt!
pi_259659
quote:
op 04-17-2000 om 11:14 PM schreef mandarijn het volgende:
Het viel mij ook al gelijk op dat van die vetrollen onder dat (te) korte t-shirtje. Maar het is wel iets wat vrouwen meer opvalt dan mannen (zou mijn vriendje zeggen). Vrouwen kijken daar automatisch gelijk naar, ik geef toe, ik dus ook. Later zag je nog dat Ant steeds aan haar (ondertussen veels te strak geworden) spijkerbroek stond te sjorren.
Dat zijn rode striemen als ze vanavond haar broek (eindelijk) uittrekt!

Hallo!! Dit zou Stevie Wonder nog wel zien.

pi_259660
quote:
op 04-17-2000 om 11:14 PM schreef mandarijn het volgende:
Het viel mij ook al gelijk op dat van die vetrollen onder dat (te) korte t-shirtje. Maar het is wel iets wat vrouwen meer opvalt dan mannen (zou mijn vriendje zeggen). Vrouwen kijken daar automatisch gelijk naar, ik geef toe, ik dus ook. Later zag je nog dat Ant steeds aan haar (ondertussen veels te strak geworden) spijkerbroek stond te sjorren.
Dat zijn rode striemen als ze vanavond haar broek (eindelijk) uittrekt!

Het viel mij anders het eerste op!!!!
Geef mij Puckzzz maar, die heeft tenminste een lekker kontje en geen vetrollen!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  maandag 17 april 2000 @ 23:28:00 #5
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259661
Kan onze fitness-koning Tony Little niet even een bezoekje brengen aan de bus of een Tae Bo cursus van onze eigen Tatjana?

Dit was toch wel erg shockerend, heeft SBS ook vast in het script staan.

  maandag 17 april 2000 @ 23:34:00 #6
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_259662
quote:
op 04-17-2000 om 11:24 PM schreef MiRRoRMaN het volgende:
Het viel mij anders het eerste op!!!!
Geef mij Puckzzz maar, die heeft tenminste een lekker kontje en geen vetrollen!!!!

Meerhoer, vind Puckzzz dat ook van jou?

Geintje

Persoonlijk maakt het mij niks uit, vetrollen enzo, als je maar niet de verkeerde kleren erbij aantrekt! zoals Ant deed.

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn (Datum 17 April 2000).]

  maandag 17 april 2000 @ 23:51:00 #7
3137 Bastiaan26
Reality kun je spelen
pi_259663
Is wel heel typerend dat we nu op het figuur gaan letten. Zouden we niet geboeid zijn door het oprechte geroddel en nietszeggende leeghoofden in de bus? Substance over form. Maar ja wat moeten we als er geen inhoud is?
---
Reality kun je spelen.
pi_259664
Laad eens dertig dagen Forum over de bus.
Lees deze eens door. Heb je gelijk wat te doen. En lees dan bovenstaande post nog eens.
  dinsdag 18 april 2000 @ 00:24:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259665
nee, ze moet net als Esmeralda zeker tegen etenstijd in bed gaan liggen, omdat ze geen honger heeft, een push-up bh aantrekken, en , koud of niet koud,lekker gaan springen in de tuin als er een cameraman in de buurt is, met uitzicht op haar omhooggeduwde borsten , gekleed in in leuk truitje....

Kom nou, laat Antoinette lekker zichzelf zijn!
Ze is de enige meid in de bus die niet uren voor dat spiegeltje zit smorgens....

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 18 April 2000).]

  dinsdag 18 april 2000 @ 00:40:00 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259666
quote:
op 04-18-2000 om 12:24 AM schreef Quenda® het volgende:
nee, ze moet net als Esmeralda zeker tegen etenstijd in bed gaan liggen, omdat ze geen honger heeft, een push-up bh aantrekken, en , koud of niet koud,lekker gaan springen in de tuin als er een cameraman in de buurt is, met uitzicht op haar omhooggeduwde borsten , gekleed in in leuk truitje....

Kom nou, laat Antoinette lekker zichzelf zijn!
Ze is de enige meid in de bus die niet uren voor dat spiegeltje zit smorgens....


Quenda je slaat de spijker weer eens op zijn kop!
Antonette is de enige die zich van dit soort onzin helemaal niets aantrekt. Bovendien zijn alle truitjes gekrompen in de was, niet alleen die van Esmeralda.

En niet te vergeten; Die gasten zitten al twee maanden met dezelfde kleren. De uitzending van Antonettes buik verdiende weliswaar geen schoonheidsprijs, maar het was wel typerend voor Antonette. Die kijkt niet eerst in de spiegel voordat ze in beeld komt.

Zoals Esmeralda met eten omgaat is toch ook niet normaal! Dat is weer een heel verkeerd beeld tegenover die bakvissen die allemaal op Iwan stemmen. Ik vind persoonlijk Antonette veel mooier dan Esmeralda. Gewoon omdat ze zo echt is!

ANTONETTE FOR PRESIDENT!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sanne (Datum 18 April 2000).]

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 april 2000 @ 00:45:00 #11
2705 cynix
is verdwaald
pi_259667
Quenda, je hebt gelijk.
Al is het nu eenmaal zo dat je op het exhibitionistische medium TV (ook) op uiterlijkheden gaat letten.
Als de bussers straks 'iets in de media' willen doen, ben ik bang dat ze toch ff moeten afvallen. (It's a hard life, I know).

* cynix heeft ook een ab-roller in het fietsenhok liggen, niet wegens niet-nodig, maar wegens geen-zin in dat vermoeiende gerol!.

pi_259668
* Drazzy® houdt wel van een beetje houvast.


Vindt Antoinette trouwens ook best wel mooi enzo (sorry quen, niet boos worden nu )

pi_259669
Hoi Busfokkerforummers,

Ik ben een vriendinnetje van Sanne en die heeft mij toen aan een BB-verslaving geholpen en met de Bus wil het er niet erg lukken. Ze heeft me toch kunnen verleiden om dit fokforum te bezoeken en ik wilde even reageren. Als ik dit alles zo lees dan ben ik blij dat ik niet verslaafd ben, alleen aan eten dan

pi_259670
En trouwens:

Antonette is keepster. Dit komt het hele team ten goede!!

  dinsdag 18 april 2000 @ 01:50:00 #15
272 R@b
No-nonsens
pi_259671
Ik kan me niet voorstellen dat Antonette trots is op dat opbollende witte buikje. Maar als je 24 uur gefilmd wordt vergeet je wel eens hoe je er bij loopt. De enige die dat nooit vergeet is Esmeralda Van Tessa zullen we niet snel het buikje zien, want die weet wel, dat ze al behoorlijk mollig aan het worden is, zeker voor haar leeftijd (al van voor de Bus).
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 18 april 2000 @ 01:52:00 #16
272 R@b
No-nonsens
pi_259672
quote:
op 04-18-2000 om 12:24 AM schreef Quenda® het volgende:
nee, ze moet net als Esmeralda zeker tegen etenstijd in bed gaan liggen, omdat ze geen honger heeft, een push-up bh aantrekken, en , koud of niet koud,lekker gaan springen in de tuin als er een cameraman in de buurt is, met uitzicht op haar omhooggeduwde borsten , gekleed in in leuk truitje....


Suggereer jij hier een lichte vorm van anorexia ??? Of zit ik ernaast

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  dinsdag 18 april 2000 @ 01:55:00 #17
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259673
Ik denk dat het stadium lichte vorm van anorexia al ver achter Essie ligt.

TV adds 10 pounds
Hoe dun is Esmeralda in het echt?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 april 2000 @ 02:11:00 #18
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259674
ik suggereer nix, ik observeer


buiten de "anorexia" verschijnselen, zie ik ook een Esmeralda die erg bezig is met haar uiterlijk, plamuur (waarvoor mag joost weten want ze heeft een leuk koppie),het na-apen van woorden en zinnen van anderen om slim over te komen.
Ook het rondlopen in een "grote trui" ,als Bullent aan het werk was, en het omkleden, vlakvoor de werkers terug kwamen, vielen mij op.

  dinsdag 18 april 2000 @ 09:59:00 #19
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_259675
quote:
op 04-17-2000 om 11:34 PM schreef mandarijn het volgende:
Meerhoer, vind Puckzzz dat ook van jou?
Geintje
Persoonlijk maakt het mij niks uit, vetrollen enzo, als je maar niet de verkeerde kleren erbij aantrekt! zoals Ant deed.

Helemaal mee eens, ik ben eigenlijk heel slank maar toch altijd kijk ik of iets staat of niet, je hebt tenslotte een spiegel en ogen nietwaar? Wie wil er nou voor paal lopen?

En ik vind Meerhoerman een heerlijk lichaam hebben, mijn ex was vel over been en ik was absoluut niet meer lichamelijk tot hem aangetrokken. Toen ik Meerhoerman ontmoette was hij 25 (!) kilo zwaarder dan nu, dat was wel even wennen maar ik vond het echt heerlijk, eindelijk iets om vast te houden en te knuffelen. Nu hij zoveel afgevallen is door die galstenen ziet hij er heeeeeel goed uit
Vaak gaan we even naar de Brasserie ofzo en dan kijk ik gewoon naar hem en denk :"HMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM lekker Zullen we naar huis? "

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_259676
quote:
op 04-18-2000 om 01:50 AM schreef R@b het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Antonette trots is op dat opbollende witte buikje. Maar als je 24 uur gefilmd wordt vergeet je wel eens hoe je er bij loopt. De enige die dat nooit vergeet is Esmeralda Van Tessa zullen we niet snel het buikje zien, want die weet wel, dat ze al behoorlijk mollig aan het worden is, zeker voor haar leeftijd (al van voor de Bus).

We wilden nog vragen of jij nog captures hebt van Antonettes pens-scene

Na de goddelijke lichamen van Aziz en Jop is dit toch wel een goeie opvolger!!!!

Ze worden VET!

Grtz,

Meerhoerman.

  dinsdag 18 april 2000 @ 10:09:00 #21
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_259677
quote:
op 04-18-2000 om 12:24 AM schreef Quenda® het volgende:
nee, ze moet net als Esmeralda zeker tegen etenstijd in bed gaan liggen, omdat ze geen honger heeft, een push-up bh aantrekken, en , koud of niet koud,lekker gaan springen in de tuin als er een cameraman in de buurt is, met uitzicht op haar omhooggeduwde borsten , gekleed in in leuk truitje....
Kom nou, laat Antoinette lekker zichzelf zijn!
Ze is de enige meid in de bus die niet uren voor dat spiegeltje zit smorgens....

O, mijn God!!!!! is het waar? Heb ik dan helemaal geen diepgang meer?????? Jij kijkt ook niet in de spiegel zeker 's ochtends? Come on!!!!! Iedereen is wel een beetje ijdel, daar is onze maatschappij zelfs helemaal op ingesteld. (helaas het is niet anders) Zeker als je elke dag op tv bent kun je mij niet wijsmaken dat het je geen flikker uitmaakt hoe je eruit ziet. het is net als die vrouwen die kinderen hebben gehad en dan denken dat ze hun lichaam wel kunnen laten glijden, maar wel klagen over dat ze zo zijn aangekomen en dat ze eigenlijk wel slank willen zijn. " ik heb toch ook kinderen gehad he?" F*ck that! Als je om jezelf geeft wil je er toch gewoon goed uitzien? Ongeacht of dat voor jou dik of dun is, dikke mensen kunnen ook mooi zijn, als je maar ziet dat ze lekker in hun vel zitten (beetje ruim maar o.k. )

Grtz.
Puckzzz

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 18 april 2000 @ 11:07:00 #22
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_259678
Het valt me op dat Antonet wel heel vaak niet echt lekker in beeld komt. Zoals met dat vertek van Jop, wat een horkerige kop had ze toen, kan zij ook niets aan doen, maar de redachtie spaarde haar ook geen milimeter, net als gister met dat plumpudding eiselijk witte buikje, inclusief piercing, getver en dat met die broek en dat lelijke truitje.

Waarom zien wij dit??? We hadden dit niet hoeven zien toch? hadden ze er toch uit kunnen laten, dat hoofd was ook al er genoeg.

fake a dream
  dinsdag 18 april 2000 @ 11:19:00 #23
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_259679
Ze werd ook wel erg rottig in beeld gebracht.
Camera vanaf beneden gericht dan toon je allemaal dik.
Maar haar ontwapende lach maakte voor mij alles goed. Daar kan geen buik tegenop hoor vind ik
  dinsdag 18 april 2000 @ 13:03:00 #24
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259680
SBS6 had weinig keuze met betrekking tot het uitzenden van Antonette's blote buik. Die dag was er heel weinig in de bus gebeurd. Ze moeten die uitzending toch vullen, en de herkenning van Antonetje en haar ouders bij de hoempapaband was wel zo'n beetje het hoogtepunt van de dag.

R@b, maak er asjeblieft geen wallpaper van he? Dat zou ik echt heel erg vinden.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259681
Dus, als je vet bent ben je oke, en als je gewoon slank bent heb je meten annorexia??please
oke
pi_259682
Het gaat om de inborst, dus Ant is en blijft gewoon een schatje,
met een lichaam waar Rubens en een koppie waar Botticelli veel
inspiratie van zouden hebben gekregen.

Tante Bep, ook Rubens, zie sig!

  dinsdag 18 april 2000 @ 21:45:00 #27
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259683
Iwan aangekomen
datum: Dinsdag 18 april 18:50
bron: Internetredactie

De passagiers beschikken over een weegschaal. Iwan heeft zijn broek en schoenen uitgetrokken om tot het gunstigste gewicht te komen. Maar evengoed blijkt het nog erg tegen te vallen. Iwan: “Voordat ik de BUS inging woog ik 82 kilo.” Natuurlijk willen de meiden weten hoeveel kilo dat nu is. Iets beschaamd antwoordt Iwan eerlijk: "89 kilo.” Antonette gaat niet op de weegschaal. Maar ze kan blij zijn dat zij niet de enige is die een paar kilo’s aangekomen is.

Zelfs Iwan is dus 7 kilo aangekomen!
Esmeralda lijkt de enige die niet dikker wordt.... (en dat is dus vreemd!)

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  dinsdag 18 april 2000 @ 22:16:00 #28
2705 cynix
is verdwaald
pi_259684
Antonette is dik in orde!
pi_259685
Sorry hoor. Esmeralda anorexia?
Ik vind haar nogal vet. Ik denk
dat Esmeralda merkte dat ze dikker werd
van al die vette troep die ze in de bus eten.
Zij is een verstandige meid, die door heeft dat ze te dik wordt en daarom nu wat ann het lijnen is.
  woensdag 19 april 2000 @ 11:21:00 #30
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259686
"ja ik had dus soiets fan... ik moet nu toch hihihi iets minder gaan snoepen weet je.. hihi, ik hat het er nog ofer met Bullie weet je, hihi"
Nee hoor, Essie is een leuke meid, ik hoop alleen voor haar dat ze iets minder in beeld komt, anders loopt ze de kans dat 'men' haar gegiechel zat wordt.

[Dit bericht is gewijzigd door Rocket Ride (Datum 19 April 2000).]

pi_259687
dat opbollende buikje van ant....zou ze misschien zwanger zijn?????in een van de streamverslagen staat ook dat ze tegen tessa had gezegd dat haar menstruatie van vorige maand lang uitbleef(jop zat toen nog in de bus)en als je een effe terug denkt dat ant en jop een keer een nacht samen doorgebracht hebben...toen ze in een hotel waren........
k weet niet hoor,ik suggereer alleen maar....
  woensdag 19 april 2000 @ 12:04:00 #32
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259688
Dat zou wat zijn... een bevalling in de bus.
Dan kan SBS meteen 2 programma's combineren, scheelt weer in productiekosten.
Ik hoop maar voor het kind dat het niet Tessa zal zijn die hij/zij ziet wanneer de oogjes opengaan...
  woensdag 19 april 2000 @ 12:43:00 #33
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259689
Antoinet is NIET zwanger, ze heeft het alleen gesproken over een "opgezette buik ".
(overigens ze word ook niet ongesteld in de bus, want Tessa en Antoinet slikken de pil door, zodat ze tijdens de busperiode geen last hebben van hun maandelijkse menstruaties )

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 19 April 2000).]

pi_259690
Wat een onzin allemaal! En dat allemaal om een beetje buik van Ant. Je kunt anders goed zien dat zij echt goed in haar vel zit, ookal is dat een beetje meer geworden. Liever als die chagerijnige kop van Tessa en dan helemaal toen Bul zei dat hij eruit ging.
Nee, ik vind Ant echt oke en voor mij is zij de winnaar.
Trouwens super makkelijk om iemand op uiterlijk af te vallen
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 19 april 2000 @ 15:08:00 #35
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259691
Oke, oke je hebt gelijk bolleke. Dit is wel erg gemakkelijk scoren. Ant. is ongetwijfeld een heel aardig persoon.
pi_259692
quote:
op 04-19-2000 om 03:08 PM schreef Rocket Ride het volgende:
Oke, oke je hebt gelijk bolleke.

Dat het nou over gewicht gaat betekent nog niet dat je me meteen bolleke moet gaan noemen. Bedankt!!!!!!

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

  woensdag 19 april 2000 @ 16:07:00 #37
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259693
oeps, je zou kunnen zeggen waar het hart van vol is...
pi_259694
Ik ben het met Jolleke eens.
Waar maken jullie je toch allemaal druk om??!!
"It's what's inside that counts"
pi_259695
't is dat ik te moe ben om boos te worden maar anders................... Dus dan maar vrolijk reageren.

Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_259696
Dank je Fannetje. Is toch belachelijk. Ant is gewoon een vrolijke meid. De enige die ik echt een beetje enthousiast heb zien doen toen haar vriendinnen er waren en die niet alles super nep nadoet. Kunnen we daar nou niet blij mee zijn in plaats van haar uiterlijk af te gaan zitten kraken. Ik zou (als het nut had om te stemmen) op Ant stemmen.
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

pi_259697
ik zit haar uiterlijk ook niet af tekraken..ook ik vind ant een toffe meid.van mij mag ze wel winnen.
zij is de enigste in de bus die ik het nog gun.
en wat ik gesugereerd heb;ik wist niet dat ze de pil doorslikten zodat ze er geen last van zou hebben in de bus.
wel slim gevonden
pi_259698
quote:
op 04-19-2000 om 04:42 PM schreef berney het volgende:
ik zit haar uiterlijk ook niet af tekraken..ook ik vind ant een toffe meid.van mij mag ze wel winnen.
zij is de enigste in de bus die ik het nog gun.
en wat ik gesugereerd heb;ik wist niet dat ze de pil doorslikten zodat ze er geen last van zou hebben in de bus.
wel slim gevonden

Wel slecht voor je lichaam...3,5 maand pil doorslikken, maar dat moeten ze zelf maar weten

pi_259699
euh...wat is er slecht aan dan? Volgens mij maakt dat niks uit..die week pauze is er niet voor een medische reden of zo..
day dreamin' & work
pi_259700
Zagen jullie dat Iwan ook een buikje heeft? Toen hij aan het touwtje springen was, ging zijn t-shirt omhoop en zijn buikje hing nog veel meer dan die van Antonette. Niet dat dat erg is hoor, het is wel te begrijpen daar in die Bus!
pi_259701
quote:
op 04-20-2000 om 09:04 PM schreef Ossie het volgende:
Zagen jullie dat Iwan ook een buikje heeft? Toen hij aan het touwtje springen was, ging zijn t-shirt omhoop en zijn buikje hing nog veel meer dan die van Antonette. Niet dat dat erg is hoor, het is wel te begrijpen daar in die Bus!

Iwan misschien ook wel zwanger!!! Maar van wie??
Door een fout in de programmatuur van de Iwan 2.1 heeft hij nu per ongeluk de 'baarmoedermodule' gekregen. Deze was eigenlijk voor Sylvana 1.1 bedoeld, aldus de firma Elnocotech.

pi_259702
quote:
op 04-20-2000 om 10:15 PM schreef Coos het volgende:
Iwan misschien ook wel zwanger!!! Maar van wie??
Door een fout in de programmatuur van de Iwan 2.1 heeft hij nu per ongeluk de 'baarmoedermodule' gekregen. Deze was eigenlijk voor Sylvana 1.1 bedoeld, aldus de firma Elnocotech.

Ik vermoed eigenlijk dat Eric zwanger is van Tessa nadat zij zijn frikandel heeft vastgehouden en gevoerd. Ik denk dat Eric dan ook zwanger is van een 391 kg. zwaar wegend olifantje, het slurfje is er al.

Gezallich!!!!

Grtz,

Meerhoerman.

  donderdag 20 april 2000 @ 22:51:00 #47
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_259703
quote:
op 04-19-2000 om 12:43 PM schreef Quenda® het volgende:
Antoinet is NIET zwanger, ze heeft het alleen gesproken over een "opgezette buik ".
(overigens ze word ook niet ongesteld in de bus, want Tessa en Antoinet slikken de pil door, zodat ze tijdens de busperiode geen last hebben van hun maandelijkse menstruaties )


Even een berichtje opgezocht op de SBS6 site:

Rode Zee’ overspoelt vrouwen
datum: Donderdag 13 april 18:40
bron: Internetredactie
Antonette en Tessa staan in de keuken het eten te bereiden. Dan komt de typische vrouwenpraat over ‘de Rode Zee’, zoals Antonette dat noemt. Iwan heeft en onsmakelijke tip voor de dames: “Er bestaat ook uitwasbare maandverband.” “Getver”, roepen de dames in koor. Liever zouden ze het maandelijkse probleem niet hebben en daar weten de dames wel raad op. “Ik slik de pil twee maanden door en als ik dan stop, word ik ongesteld”, zegt Antonette. Tessa geeft aan dat ze dit ook regelmatig doet. Tessa: “Ik heb zelfs aan mijn huisarts gevraagd of ik dit kon doen tijdens de BUSrit. Hij zei dat het geen kwaad kon.” Maar de dames zijn nog niet uitgepraat. “Je wordt ‘het’ altijd wanneer het je niet uitkomt”, zegt Tessa. Antonette is het met haar eens. “Ik was ‘het’ precies tijdens het hotelverblijf.” Ook Tessa heeft hier ervaring in: “Ik ben ‘het’ altijd als ik op vakantie ben.” Dan slaat de vrouwenpraat om in het dagelijkse vragenrondje via de laptop.Maar Iwan heeft inmiddels rode oortjes gekregen.

never play games........
  woensdag 17 mei 2000 @ 20:05:00 #48
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259704
Na de schokkende beelden van vandaag wil ik dit topic toch weer enigszins levendig maken.

ik vond het heel knap dat de busbewoners zich nooit vergisten in het beschilderen van de koe. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als een van hen per ongeluk Antonnete zou beschilderen. Ik kon zelf ook maar weinig verschillen vinden.

  woensdag 17 mei 2000 @ 20:32:00 #49
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_259705
quote:
op 05-17-2000 om 08:05 PM schreef Trainspotter het volgende:
Na de schokkende beelden van vandaag wil ik dit topic toch weer enigszins levendig maken.

ik vond het heel knap dat de busbewoners zich nooit vergisten in het beschilderen van de koe. Ik zou het heel goed kunnen begrijpen als een van hen per ongeluk Antonnete zou beschilderen. Ik kon zelf ook maar weinig verschillen vinden.



Daar moest ik ook gelijk aan denken. Die lekkere vette *ss uit dat te kleine bikini'tje

pi_259706
jeetje wat een waardeloze discussie! Niet iedereen heeft van nature een perfect figuurtje, sommigen moeten daar veel voor doen en soms werkt dat zelfs niet eens. Daarbij heb ik steeds de indruk dat de camera er nog eens extra aan afdoet!
Voor de duidelijkheid: Mijn lijf = oke, maar ik ben vroeger wel verschrikkelijk gepest met vanalles en nog wat en kan er nog steeds niet tegen als mensen veroordeeld/afgekeurd worden op uiterlijkheden.
Kijk eens verder dan dat!
Daarbij is het ook wel makkelijk om te bekritiseren vanachter je beeldscherm, vind je ook niet?!

De mazzel

  woensdag 17 mei 2000 @ 21:53:00 #51
3728 Beetlejuice
insufficient temptation.......
pi_259707
quote:
op 04-18-2000 om 02:11 PM schreef lizzy het volgende:
Dus, als je vet bent ben je oke, en als je gewoon slank bent heb je meten annorexia??please

Dus als je dun bent ben je prachtig en zo gauw je iets meer kilootjes krijgt ben je niet om aan te zien zo vet en lelijk? Nou dan kan ik bij deze tegen mijzelf zeggenn dat ik een onmeunig lelijke dikke vette trol ben.als ik jullie mag geloven. Maar feit is dat ik liever met een vent ga die mij respecteert of ik nou 40 of 80 kilo weeg!

Share what you know, learn what you don't

  woensdag 17 mei 2000 @ 21:56:00 #52
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_259708
Jogy en Beetlejuice, jullie hebben helemaal gelijk. het is inderdaad erg makkelijk om, veilig vanachter je beeldbuis, alles en iedereen in de bus om de domste redenen af te zeiken...

Maar dat maakt het er niet minder leuk om, die dombo's zitten er toch gewoon om afgezeken te worden, laten we nu eerlijk zijn. Ik kijk echt niet omdat ik het programma of de mensen zo boeiend vind maar alleen om dan weer lekker belangrijke afzeikpost op Fok! te kunnen posten. En nee, voor zover ik weet zit ik niet met allerlei opgekropte frustraties die ik op deze manier kwijt wil.
Neem het alsjeblieft niet te serieus, het is gewoon allemaal vette onzin.

  woensdag 17 mei 2000 @ 22:14:00 #53
3051 chuckie
woont nu in Leidsche Rijn
pi_259709
quote:
op 05-17-2000 om 09:37 PM schreef Joqy het volgende:
jeetje wat een waardeloze discussie! Niet iedereen heeft van nature een perfect figuurtje, sommigen moeten daar veel voor doen en soms werkt dat zelfs niet eens. Daarbij heb ik steeds de indruk dat de camera er nog eens extra aan afdoet!
Voor de duidelijkheid: Mijn lijf = oke, maar ik ben vroeger wel verschrikkelijk gepest met vanalles en nog wat en kan er nog steeds niet tegen als mensen veroordeeld/afgekeurd worden op uiterlijkheden.
Kijk eens verder dan dat!
Daarbij is het ook wel makkelijk om te bekritiseren vanachter je beeldscherm, vind je ook niet?!

De mazzel


Gelijk heb je Joqy, ik word ook kotsmisselijk van dat oppervlakkige gezwets over uiterlijkheden. Wij vrouwen moeten eens leren solidair te zijn met elkaar en ons niet langer de wet laten voorschrijven door de schoonheidsmaffia die ons laat geloven dat we pas gelukkig worden als we eruit zien als Claudia of Cindy.Worden wij er beter van? Nee het zorgt er slechts voor dat tienermeisjes zichzelf doodhongeren en dat vrouwen met een minder dan perfect lichaam zich gefrustreerd in te kleine shirtjes wringen om toch maar vooral zo jeugdig mogelijk over te komen. Ik heb twee kinderen en een verre van perfect lichaam, ben ook weer niet moddervet en wil dat ook niet worden. Niet omdat ik bang zou zijn dat mijn vent er dan met een mooier kippie vandoor zou gaan(als het zo'n hufter was had ik hem allang gedumpt), maar omdat ik me boven een bepaald gewicht gewoonweg niet lekker in m'n vel voel.Kortom, wij willen ons spiegelen aan dat handjevol "perfecte vrouwen" omdat we op tv en in bladen niets anders te zien krijgen.Valt het jullie niet op dat op televisie alleen maar mooie meiden te zien zijn. mannen hoeven daarentegen zelden mooi te zijn, die moeten deskundigheid uitstralen om serieus genomen te worden. Het wordt hoog tijd dat dit ook voor vrouwen de geldende norm wordt.Laat nu ook maar eens een doorsnee typje vertellen welke programma's er worden uitgezonden.

wanna play?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')