abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_259637
Antonette bovenaan, dat is een duidelijke vorm van emo voting.

Het gaat er toch om dat je op iemand stemt die in de Bus zit en niet dat je op iemand stemt omdat die een maatje had die de bus heeft moeten verlaten.

  maandag 17 april 2000 @ 22:49:00 #2
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259638
ehm, waarom dacht je dat de uitzendingen van de afgelopen avond zoveel "Esmeralda" beelden lieten zien?
En, "arme Esmeralda" in de gevarenzone zit???

Bellen joh, red die meid van de wegstembank!
*kassa*

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 17 April 2000).]

  maandag 17 april 2000 @ 23:18:00 #3
3024 mandarijn
wie lust mij?
pi_259639
* mandarijn voelt zich niet aangesproken want zij heeft nog nooit gebeld en zal ook nooit bellen.

* mandarijn vraagt zich af of andere fokkers wel eens gebeld hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door mandarijn (Datum 17 April 2000).]

pi_259640
Jamais!!!!
  maandag 17 april 2000 @ 23:43:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_259641
* Quenda® heeft nog nooit gebeld naar zo'n sbs lijn.
  maandag 17 april 2000 @ 23:51:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_259642
Bellen? Over mijn lijk!
Zelfs niet als er iets mee gedaan zou worden!

* cynix hoeft niet zo'n camera.

* cynix zou die camera toch nooit winnen, vanwege geen familie van de trekkingscommissie.

pi_259643
Nee nooit gebeld, wel helemaal in het begin, toen ik nog naief in de
veronderstelling was dat het wat uitmaakte, een paar keer een poging
gedaan om op de sbs site mijn stem uit te brengen, wat niet lukte en
ik maar niet begrijpen waarom. E-mailtje gestuurd, kreeg ik zo'n dom
standaard e-mail op terug,
"Bedankt voor uw mail, uw vraag is in behandeling genomen, blijf
intussen kijken naar de bus!"
Nooit meer iets van gehoord natuurlijk, ben er later toevallig achter
door een opmerking van iemand hier bij FOK wat de oorzaak was; omdat
ik internet via de kabel en niet via de telefoon kan ik niet stemmen
want daar verdienen ze niet aan!
pi_259644
quote:
op 04-17-2000 om 11:18 PM schreef mandarijn het volgende:

Mandarijn vraagt zich af of andere fokkers wel eens gebeld hebben


Njet,
tijdens BB heeft iemand (was jij dat R@b?) op 't Forum voorgerekend dat 't bellen door Veronica zo was opgezet dat een telefoontje meer dan twee guldens kostte (lang bandje) en dat het Veronica uiteindelijk tonnen opgeleverde. Ik had niet zo'n trek om aan dat spelletje bij te dragen. Afgezien van het feit dat ik dat hele genomineer de minst frisse kant van dit soort series (die ik overigens bij vlagen gefascineerd volg) vind.

The trick is to keep breathing
  dinsdag 18 april 2000 @ 09:08:00 #9
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_259645
Ik kan met gepaste trots bekend maken dat ook ik me niet heb laten verleiden om te bellen. (voor BB heb ik dat trouwens wel eens gedaan...)

Om de waarheid te zeggen, ik heb ook geen idee voor wie ik zou moeten bellen, ik heb geen enkele binding met de huidige 'passagiers'.

Mijn favorieten zijn al dubieus weggestemd (Aziz), of anderszinds de bus uitgewerkt (Seki, Jop).

Ze (lees SBS) moeten zelf maar weten wie ze als winnaar uitroepen, als het Tessa maar niet is .

[Dit bericht is gewijzigd door Rocket Ride (Datum 18 April 2000).]

  dinsdag 18 april 2000 @ 13:15:00 #10
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_259646
Nee, ook niet gebeld naar SBS.

Maar weet niet hoe ik de laatste week reageer. Toen het tussen Ruud en Bart ging spannen op de laatste avond, heb ik wel nog een paar keer gebeld. Op laten fokken door het bericht dat Bart toch nog kon verliezen.

Maar, helaas...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_259647
met het schaamrood op mn kaken durf ik jullie wel te bekennen dat ik in het begin,een keertje gebeld heb;
het gaat als volgt;je krijgt eerst een heel verhaal over de bus...welkom enz,dan krijg je alle namen,dan mag je stemmen...ben je wel een paar minuten bezig(kassa);ik had dus gestemd op bullent,want die zag ik toen als potentiele winnaar.ikke stemmen,kreeg ik een fout melding(dat was de bedoeling natuurlijk...terwijl ik zeker wist niks fout gedaan te hebben)
kreeg ik het hele verhaal weer opnieuw...ja dagggg.toen had ik gauw weer neergelegd...al met al 4minuten zitten klooien
pi_259648
ps..ik zou kunnen proberen bij het programme ben je belazerd mijn geld terug te krijgen
  dinsdag 18 april 2000 @ 15:26:00 #13
1315 Pooh
Think, think, think
pi_259649
Bij BB heb ik inderdaad ook wel eens gebeld, maar bij de Bus heb ik geen favoriet (meer), dus dat kan me eigenlijk niet schelen...
  dinsdag 18 april 2000 @ 16:43:00 #14
3223 dirkjeb
een beetje brutaler mag wel!
pi_259650
In het begin dacht ik leuk, zal op Seki stemmen, maar we zijn kabelgebruikers, en SBS is slim, dus niet te stemmen via de computer.

Bij BB hebben we 2x gebeld voor Bart.

De kas van SBS gaan we niet spekken. De percentages zijn niet duidelijk. Er is er maar een die hier zijn zakken zit te vullen. Of niet soms?

  dinsdag 18 april 2000 @ 21:30:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_259651
quote:
op 04-18-2000 om 04:43 PM schreef dirkjeb het volgende:
Er is er maar een die hier zijn zakken zit te vullen. Of niet soms?

Nee hoor, de hele directie van SBS(6), JdMP, KPN, Telfort, Libertel, Dutchtone, Ben en diverse internetproviders vreten hier hun buikje aan rond.

pi_259652
Wij spekken KPN met internetten al te veel naar onze zin(we hebben -nog- geen kabelverbinding).
Ook omdat ik in het begin, toen al die tv-spelletjes waar je kunt bellen net in opkomst waren weleens geprobeerd heb of ik erdoor kon komen, niet dus. De opzet is inderdaad, overduidelijk, niet om de beller te laten winnen!
  dinsdag 18 april 2000 @ 22:41:00 #17
2705 cynix
is verdwaald
pi_259653
Wie nu nog belt, verdient het om opgelicht te worden.
  donderdag 20 april 2000 @ 09:39:00 #18
2227 Nanina
I Object!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_259654
Opgelicht wordt je zeker, want hoe kan Esmeralda in godsnaam in de gevarenzone zitten als ze op de site van SBS 26% van de stemmen heeft. Ik kan me niet voorstellen dat de internetstemmers zo anders stemmen dan de telefoonstemmers. Je wordt gewoon opgelicht!!!
"Heu, patior telis vulnera facta meis"
pi_259655
Ergens heb ik het idee dat ze ook de oude stemmen nog meetellen. Bianca en Eric staan wel erg laag.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_259656
De officiële verklaring zal zijn dat de vorige keer Bullent nog werd meegeteld (23%) en dat de Bullent-fans massaal zijn overgestapt naar Es (zoals de Jop-fans zijn overgestapt naar Ant).
Officieus zal het wel zo zijn dat SBS zolang mogelijk de oorspronkelijke passagiers in het spel wil houden en de nieuwelingen de komende twee (of drie) nominaties kwijt wil. Gezien de groepsvorming van drie tegen één mag Es dan niet op de bank terechtkomen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')