abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78933755
Geachte Zuid-Hollanders,

Een groet vanuit het superieure Noorden. Uit Noord-Holland zoals u meteen begrijpt. Wij Noord-Hollanders zijn een hoge beschaving gewend. Zo kunt u aan Amsterdam en eigenlijk omstreken goed zien hoe de Nederlandse pracht geheel is gestalt in Noord-Holland.

Mijn aanname was, dat Zuid-Holland wél doorgegroeid was door voorbeeld aan te nemen aan het superieure Noord-Holland. Dat er wél enige vorm van beschaving was te vinden. En met name : goede infrastructuur en goede woonwijken.

Nu mocht ik gister van Den Haag naar Delft reizen met den Tram (tram 1). Ik schrok mij één hoedje (spreek uit met Herman Finkers stemmetje). Wat een PAUPER steden zijn het. Ik werd onmiddelijk depressief. En haltes zoals "verffabriek" maakten het niet beter. Waarom is alles zo LEEG zo lelijk. Geen vorm van historie te vinden haast. Ja Delft heeft dat wel, maar daar heb je letterlijk fabrieken in woonwijken. Ze hebben blijkbaar de ballen niet meer gehad om die dingen te slopen of op te blazen.

Mijn voorstel: Zuid-Hollanders moeten Zaandam, Amsterdam, Haarlem bezoeken om te zien hoe het wél moet. Stelletje barbaren.

GRoetjes,

Geintegreerde Noord-Hollander , ook wel een galgenzager.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_78934014
Hahahha toevallig ik reis elke dag met die tram, en je hebt volkomen gelijk.
Als je vanaf rijswijk gewoon in 1x door zou reizen naar Delft ..
Nee ze gaan een halte neerzetten voor die 3 mensen die daar per dag uitstappen.

Overigens denk ik dat die haltes vroeger wel veel zijn gebruikt.
pi_78934022
Gelderland
pi_78934070
Gelderland. Stelletje paupers. Ik ben vaak in die paupersteden gekomen van jullie. Geen reet te beleven, geen diversiteit. Een paar chinezen en Turken thats it. Paupersteden.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_78934139
TS kan er niet mee omgaan.
pi_78934198
Serieus, jij komt hier met Gelderland aankakken. Wat voor interessants heeft Gelderland aan te bieden? Zelfs die universiteiten van jullie zijn verouderde lelijke bouwwerken. En als dat niet erg genoeg is, weet men ook niet moderne apparatuur te gebruiken. I.t.t. Gelderland heeft Delft dan tenminste nog de TU Delft dat als een Rots in de branding overeind staat.
pi_78934253
Goed topic. Er is niks in Zuid-Holland dat beter is dan in de provincie van de hoofdstad.
pi_78934261
Tja, in tegenstelling tot het Noorden kunnen ze in zuid Holland wél fatsoenlijk bouwen en hoef je niet in die afstandse woningen en gebouwen van 400 jaar geleden te leven.
So we just called him Fred too
pi_78934262
Ga naar Rotterdam, opgelost, slotje
pi_78934274
Of Vlaardingen
pi_78934336
Je maakt dit topic alleen aan om duidelijk te maken dat die Noord-Holland zo geweldig is? Al die tokkies die daar wonen, je moet het maar leuk vinden.
pi_78934337
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Ga naar Rotterdam, opgelost, slotje
Ja, daar is inderdaad nog een hoop historie te vinden
pi_78934403
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:24 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Ja, daar is inderdaad nog een hoop historie te vinden
Ja, eigenlijk wel ja. Alleen in het centrum niet.
pi_78934545
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk wel ja. Alleen in het centrum niet.
Van na 1945
pi_78934575
Oh, en daarzo heb je wel mooi uitzicht als je met het OV reist?
pi_78934950
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:29 schreef FastFox91 het volgende:
Oh, en daarzo heb je wel mooi uitzicht als je met het OV reist?
Eigenlijk wel ja
pi_78934996
Tram 1 naar Delft nemen ipv de trein
Kom je hier vaker, of loop je stage?
pi_78935101
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:39 schreef thomaster het volgende:
Tram 1 naar Delft nemen ipv de trein
Je beseft je dat de NS weer eens bezig was alles te verzieken. O nee wacht dat besef je je niet. n44b.
pi_78935142
Er rijdt echt geen tram door de binnenstad van Delft hoor...
You can trust me, trust nobody...
pi_78935328
Delft
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:52:44 #21
197231 goeiemoggel
De bedrijfsbuffel
pi_78935508
Met het stuk tussen Den Haag HS en Delft heb je nou niet echt een representatief beeld van de steden. Rondom Den Haag CS en de binnenstad van Delft ziet het er een stuk beter uit.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:17:22 #22
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_78936698
Verffabriek idd

Vind het zelf wel een leuk ritje naar Rijswijk eigenlijk Lekker snel rijden
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_78938914

get the fuck outta here gast... amsterdam is HET DAL van nederland.
Lambo of Rekt
pi_78938999
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:42 schreef Burakius het volgende:
n44b.
____!
Kom je hier vaker, of loop je stage?
  † In Memoriam † dinsdag 9 maart 2010 @ 18:53:55 #25
187254 Giertje
lets all make believe
pi_78939766
gewoon beide steden platgooien