Geachte Zuid-Hollanders,
Een groet vanuit het superieure Noorden. Uit Noord-Holland zoals u meteen begrijpt. Wij Noord-Hollanders zijn een hoge beschaving gewend. Zo kunt u aan Amsterdam en eigenlijk omstreken goed zien hoe de Nederlandse pracht geheel is gestalt in Noord-Holland.
Mijn aanname was, dat Zuid-Holland wél doorgegroeid was door voorbeeld aan te nemen aan het superieure Noord-Holland. Dat er wél enige vorm van beschaving was te vinden. En met name : goede infrastructuur en goede woonwijken.
Nu mocht ik gister van Den Haag naar Delft reizen met den Tram (tram 1). Ik schrok mij één hoedje (spreek uit met Herman Finkers stemmetje). Wat een PAUPER steden zijn het. Ik werd onmiddelijk depressief. En haltes zoals "verffabriek" maakten het niet beter. Waarom is alles zo LEEG zo lelijk. Geen vorm van historie te vinden haast. Ja Delft heeft dat wel, maar daar heb je letterlijk fabrieken in woonwijken. Ze hebben blijkbaar de ballen niet meer gehad om die dingen te slopen of op te blazen.
Mijn voorstel: Zuid-Hollanders moeten Zaandam, Amsterdam, Haarlem bezoeken om te zien hoe het wél moet. Stelletje barbaren.
GRoetjes,
Geintegreerde Noord-Hollander , ook wel een galgenzager.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.