Kom ik op terug, maar eerst een poesje.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Wat voor groente is Grunberg volgens jou, Frollo?
Een aubergine, omdat het stevig lijkt als je er voor het eerst in bijt maar uiteindelijk heel zompig blijkt te zijn?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Witte kool. Zodra je je bord leeg hebt ben je alweer vergeten wat je gegeten hebt.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:43 schreef Claudia_x het volgende:
Of alle. Of geen van alle.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:50 schreef Gellius het volgende:
Het lezen van Grunberg of de grafkanker? Of het poesje? Of de heilbot?
Ik heb Marble verward met Mainport bedenk ik me nu, excuus.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
Marble heeft nooit (of iig: niet vaak) in #filo gezeten, maar hij is van mijn generatie. Net als (snif) MeneerAart, MeneerTim en Speknek. Zodiakk was eigenlijk even oud (en Koekepan ook) maar die waren entiteiten waar leeftijd geen vat op had. Om het nog maar niet te hebben over risk one.
Bij Bordewijk had ik Tarbot, jonge Tarbot om precies te zijn. Veel zwarter dan bij Tarbot wordt de lijst niet denk ik. Wel erg lekker.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:48 schreef Gellius het volgende:
Heilbot, op z'n Frans
Ingrediënten voor 4 personen
4 heilbot filets van ongeveer 180 gr
olie voor het bakken
peper uit de molen
zoutwater oplossing (1/2 l. water en 50 gr zout)
Voor de mosterdsaus
1 dl mossel- of visbouillon
1 dl crème fraîche
1 eetl. grove Dijon mosterd
100 gr koude boter in blokjes
citroensap
zout en peper
Voorbereiding
Leg de filets 20 minuten in de zoutwater oplossing. Dep ze droog met keukenpapier. Bestrooi ze met vers gemalen peper. Smeer een beetje olie op elke filet
Bereidingswijze
Leg ze op een bakplaat of ovenschaal en bak ze 10 - 12 minuten in een voorverwarmde oven van 180 graden Celsius. Dunne filets iets korter. Dikke filets iets langer.
Mainport kon nog niet schrijven, toen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Z het volgende:
[..]
Ik heb Marble verward met Mainport bedenk ik me nu, excuus.
Marble wordt minder vaak geband, en heeft vast niet zo'n intellectueel brilmontuur.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Volgens mij zijn we net te oud voor Generatie Einstein, maar vallen we wel onder de Nintendogeneratie. Ik weet alleen niet of dat een levensbeschouwing is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:58 schreef Marble het volgende:
Wat voor generatie zijn wij en speknek en de meneren Aart en Tim dan, IR?
En dan niet in semantische maar in levensbeschouwelijke zin. Dat wil ik nu wel eens van je horen.
Don't sweat it, ik ben wel voor erger uitgemaakt. Ik heb Mainport hoog zitten dus met hem verward worden vind ik niet erg.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 12:54 schreef Z het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |